Gå til innhold

Ellen Aabol


S0lstraalen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kyllingmonk skrev (9 timer siden):

Jeg tror dere misforstår hverandre. Brukeren du siterte reagerer på at noen kalte henne en bortskjemt liten pike og lurer på om vedkommende da var klar over at faren hennes var syk og likevel får seg til å skrive dritt om henne. 

Jepp tror nok det er det som skjedde🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, user123 said:

Visste du at hun fikk beskjed på den tiden at hun kom til å miste faren

Det må da være lov til å ha to forskjellige tanker i hodet samtidig.

Jeg føler virkelig med Ellen angående faren. Det er vondt å være pårørende til en nær som skal snart dø. Men likevel måtte jeg avfølge hu i dette leilighetsdramaet, for det ble rett og slett for mye klaging og jeg opplever at hu er veldig selvgod. Hun har vært heldig, både med en familie som har hjulpet til for at hun skulle ha muligheten til å oppnå leilighetskjøp etc. At en ung kvinne på fortsatt under 25 år eier en såpass rådyr og flott leilighet i Oslo, er så og si umulig, men kult for henne, og jeg unner henne det.

Nå som nyheten har kommet ut, så kan jeg si at sorgen er brutal. Det gjør ufattelig vondt å miste en nær til kreft. men jeg kommer ikke til å følge henne på nytt selv om. 

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lest gjennom tråden første gang idag, men ærlig talt? Jeg hadde vært så utrolig pissed om jeg oppdaget at tidligere huseiere ikke hadde vasket godt etter seg, småting som ikke var fikset, og det hadde rent over for meg om det var fult i insekter i drømmeleilighet/huset jeg skulle ta over 😅 ikke si at ingen hadde reagert på disse tingene om man skulle flytte inn og var kjempefornøyd og livet smilte I TILLEGG finne ut at pappaen sin har uhelbredelig kreft, skam dere. Rett å slett. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bare jeg som syns det er dødskleint når hun skal gråte for alt inne på campKullinaris? 
Sier selv at hun gråter veldig lett, men da tenker jeg man må skjerpe seg. Får helt fnatt🥲

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariiihøna skrev (På 6.4.2023 den 21.54):

Bare jeg som syns det er dødskleint når hun skal gråte for alt inne på campKullinaris? 
Sier selv at hun gråter veldig lett, men da tenker jeg man må skjerpe seg. Får helt fnatt🥲

Litt rart er det kanskje - men igjen, hun hadde jo nettopp fått beskjed om kreften til faren, så at ting kunne bli litt mye er jo ganske forståelig

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun var ny for meg på Camp Kulinaris, aldri sett henne før. Men….ja, it was a lot.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (21 timer siden):

Hun var ny for meg på Camp Kulinaris, aldri sett henne før. Men….ja, it was a lot.

Veldig tydelig at hun er godt vant til å få det som hun vil. Takler ikke motgang. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Veldig tydelig at hun er godt vant til å få det som hun vil. Takler ikke motgang. 

Ja, jeg fikk ikke veldig lyst til å måtte samarbeide med henne.. Jeg synes det tok ekstra av når hun triumferende sa hun ikke hadde smak og luktesans -etter å ha tapt kokkekampen. Men,  forsikret allikevel Henrik om at han var flink.. hun kom ikke særlig godt ut av den serien, for min del

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (51 minutter siden):

Ja, jeg fikk ikke veldig lyst til å måtte samarbeide med henne.. Jeg synes det tok ekstra av når hun triumferende sa hun ikke hadde smak og luktesans -etter å ha tapt kokkekampen. Men,  forsikret allikevel Henrik om at han var flink.. hun kom ikke særlig godt ut av den serien, for min del

Virket veldig smålig🫣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er veldig viktig å legge ut ørten bilder av seg selv i minibikinier - helst fra høy vinkel så hun ser tynnest mulig ut🥲

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (30 minutter siden):

Det er veldig viktig å legge ut ørten bilder av seg selv i minibikinier - helst fra høy vinkel så hun ser tynnest mulig ut🥲

Jeg syns kanalen har dreid mer mot dette over tid, med vinkler med stort hode, liten kropp. Jeg trodde hun lagde mat på snap ikke viste frem tynnest mulig kropp. Etter det jeg har forstått så har hun sinnsykt mange unge følgere og da mener jeg dette sender ett meget uheldig signal. Men det er jo i likhet med mange andre influensere for tiden, de har ikke ansvar for noe… 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninarina skrev (4 timer siden):

Jeg syns kanalen har dreid mer mot dette over tid, med vinkler med stort hode, liten kropp. Jeg trodde hun lagde mat på snap ikke viste frem tynnest mulig kropp. Etter det jeg har forstått så har hun sinnsykt mange unge følgere og da mener jeg dette sender ett meget uheldig signal. Men det er jo i likhet med mange andre influensere for tiden, de har ikke ansvar for noe… 

Lager hun i det hele tatt mat lenger? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninarina skrev (16 timer siden):

Jeg syns kanalen har dreid mer mot dette over tid, med vinkler med stort hode, liten kropp. Jeg trodde hun lagde mat på snap ikke viste frem tynnest mulig kropp. Etter det jeg har forstått så har hun sinnsykt mange unge følgere og da mener jeg dette sender ett meget uheldig signal. Men det er jo i likhet med mange andre influensere for tiden, de har ikke ansvar for noe… 

Har lagt merke til dette i det siste jeg også. Får litt thin-spo vibber av det. Selvfølgelig skal man kunne legge ut bilder av seg selv uansett hvilken størrelse man er, men det er måten det gjøres på som jeg synes er problematisk. Ovenfra og ned, og i positurer som får henne til å virke enda mindre. Disse poseringene gjør hun også med klær på forresten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

AntiBullshit skrev (57 minutter siden):

Hva skjer her? Fra snappen hennes

 

IMG_2655.jpeg

Det er vel bare sånn man får i høy så høy fart hun har her, at baken blir "slengt" litt rundt? Ingen grunn til å tro noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (8 minutter siden):

Det er vel bare sånn man får i høy så høy fart hun har her, at baken blir "slengt" litt rundt? Ingen grunn til å tro noe annet.

Ser helt vilt ut, som om rumpa hadde flydd av henne om den ikke ble holdt på plass av tightsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...