Gå til innhold

Ellen Aabol


S0lstraalen

Anbefalte innlegg

Dumpa innom Ellen sin snap i dag, hvor hu virker så trist. Forteller om noe som hu gråt av i går. Hva er det som har skjedd? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

S0lstraalen skrev (45 minutter siden):

Dumpa innom Ellen sin snap i dag, hvor hu virker så trist. Forteller om noe som hu gråt av i går. Hva er det som har skjedd? 

Hun vil ikke si B....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det typisk disse snapperene da? Gråte å bære seg for å gi et lite innblikk i livet deres, men å fortelle hva de griner for blir for privat. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet har skjedd for hun var borte fra snappen sin i flere uker. Bare sånn poff. Hun var skikkelig sprudlete den dagen og plutselig lå det tekst at hun ble borte en stund og ville forklare. Har ikke sagt hverken A eller B etter det så hun kom på et par dager før hun dro på ferie. Og da fikk hun denne beskjeden. Jeg regner med at det har en sammenheng med at hun plutselig ble borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig vondt av henne når hun begynte å gråte🥺 Hun virker så god og snill mot alle rundt seg💖

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (5 timer siden):

Et eller annet har skjedd for hun var borte fra snappen sin i flere uker. Bare sånn poff. Hun var skikkelig sprudlete den dagen og plutselig lå det tekst at hun ble borte en stund og ville forklare. Har ikke sagt hverken A eller B etter det så hun kom på et par dager før hun dro på ferie. Og da fikk hun denne beskjeden. Jeg regner med at det har en sammenheng med at hun plutselig ble borte. 

Det var fordi at hun var med på Camp culinaris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Litenoggod said:

Har hun sagt det?

Nei, fordi de ikke har ikke lov til å si det før lanseringen av ny sesong kommer på TV.
MEN hun var med i en konkurranse på torget (eller noe) i kragerø i forbindelse med Camp kulinaris. Sto iallefall på jodel, bilde av boden til camp kulinaris var lagt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 time siden):

Nei, fordi de ikke har ikke lov til å si det før lanseringen av ny sesong kommer på TV.
MEN hun var med i en konkurranse på torget (eller noe) i kragerø i forbindelse med Camp kulinaris. Sto iallefall på jodel, bilde av boden til camp kulinaris var lagt ut. 

Hvilken tråd på Jodel sto det i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (På 5.9.2022 den 14.38):

Er ikke det typisk disse snapperene da? Gråte å bære seg for å gi et lite innblikk i livet deres, men å fortelle hva de griner for blir for privat. 

 

Moongirl skrev (På 5.9.2022 den 13.55):

Hun vil ikke si B....

Herlighet, så smålig dere er! Nå er ikke denne bloggeren en som pleier å si A, men ikke B, så vidt jeg har sett tidligere. Hvis ikke folk skjønner, ut fra det hun sa da hun gråt og ikke klarte å holde seg, om at hun skulle dele mer når hun var klar, ja, da har «folk» et problem! 
Føler veldig med henne og familien ❤️

Endret av Tiara07
  • Liker 4
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Plast skrev (5 minutter siden):

Kan noen fortelle hva som er galt med boligkjøpet til Ellen? 

Utvask var ikke gjennomført, skitt overalt på bad, lister, karmer, vinduet osv. Generelt skitten leilighet.

Skadedyr ble oppdaget. Noen biller av noe slag ? 

Komfyrvakta fungerte ikke og vasken eller rør på badet " plupper". Av det jeg har fått med meg.

Det værste er vel skadedyr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (3 minutter siden):

Utvask var ikke gjennomført, skitt overalt på bad, lister, karmer, vinduet osv. Generelt skitten leilighet.

Skadedyr ble oppdaget. Noen biller av noe slag ? 

Komfyrvakta fungerte ikke og vasken eller rør på badet " plupper". Av det jeg har fått med meg.

Det værste er vel skadedyr.

I forhold til utvask; Sa hun ikke noe ved overtakelse? Dette er jo en del av overtakelsesprotokollen, hvor hun også må be om det kompensert? 
 

Kjipt med dyr hvis eier ikke oppga dette i prosjektet.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At utvasken ikke var bra er jo kjedelig og irriterende, men ikke verre en at en kan bestille et vaskebyrå om en ikke vil ta det selv. At komfyrvakta ikke virker kan jo være noe så enkelt som dårlig batteri. Hengslene på kjøkkenet kan enkelt og rimelig byttes ut til softclose. Listene i gangen kan enkelt festes. At skapdørene ikke passer til skapene er heller ingen krise. Sånn er det med innmat og skyvedører fra IKEA. Ikke noe av det ovennevnte forringer verdien på leiligheten. Det mest kjedelige er disse billene, men også de kan en få has på. Billene tenker jeg hun kan klage på sammen med utvasken, men alt det andre er bare et tegn på at leiligheten har et liv før henne. Til og med i nybygg er det feil og mangler. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...