kokkos Skrevet 9. desember 2022 #121 Del Skrevet 9. desember 2022 I følge jodel var Andreas sin tale i finalen om at de trengte penger til å finansiere prøverør løgn 😳🙊😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 9. desember 2022 #122 Del Skrevet 9. desember 2022 kokkos skrev (4 timer siden): I følge jodel var Andreas sin tale i finalen om at de trengte penger til å finansiere prøverør løgn 😳🙊😬 Jeg forsto det slik at han gikk beskjed om graviditeten på videohilsen når dama sa no sånt som at hun fiksa ting hjemme, alt var bra og hadde ti fingre og tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. desember 2022 #123 Del Skrevet 9. desember 2022 Elsker sjokolade skrev (1 time siden): Jeg forsto det slik at han gikk beskjed om graviditeten på videohilsen når dama sa no sånt som at hun fiksa ting hjemme, alt var bra og hadde ti fingre og tær. Det var vel en teori som Joppe hadde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 16. desember 2022 #124 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg ville ikke stolt på den minste ting Andreas sa eller kom med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå