Kaffekanne Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Så nettopp de 2 første episodene av Robinson 2022, og irriterer meg grenseløst over Heidi. Måten hun snakker til de andre på. Hadde ikke overlevd der med henne Endret 5. september 2022 av Kaffekanne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Ligger den ute nå? Hvilken kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Glem det😊 Jeg fant det. Viaplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 Kaffekanne skrev (4 timer siden): Så nettopp de 2 første episodene av Robinson 2022, og irriterer meg grenseløst over Heidi. Måten hun snakker til de andre på. Hadde ikke overlevd der med henne Spoiler Så enig! Det er selvfølgelig feil å dømme noen pga hvordan de er på tv, men samtidig så må det være lov å si at hun ikke viser sin beste side. Måten hun himlet med øynene til enkelte og snakket til de. Virkelig ikke noe god oppførsel! Virket som hun gikk inn for å være mest mulig ufyselig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Kaffekanne skrev (10 timer siden): Så nettopp de 2 første episodene av Robinson 2022, og irriterer meg grenseløst over Heidi. Måten hun snakker til de andre på. Hadde ikke overlevd der med henne Helt enig, herre gud for ett hespetre rett å slett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 Sitter bare å tenker at en nesten skulle tro Heidi er med kun for å skape kvalme 🤔Herlighet så frekk hun er. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 5. september 2022 #7 Del Skrevet 5. september 2022 Herregud, jeg hadde klikka hvis jeg skulle vært sammen med Heidi der! Selvinnsikt var ikke bare mangel på; det var jo totalt fraværende! 😳 Kan nok bli en interessant sesong! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 6. september 2022 #8 Del Skrevet 6. september 2022 Sett begge episodene nå, herregud, aldri sett et så frekt menneske med så utrolig lav selvinnsikt som denne Heidi. Så ille at det nesten må være kødd, men virker dessverre som dette er på fullt alvor😂kommer definitivt til å følge med videre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. september 2022 #9 Del Skrevet 7. september 2022 Tenker også at Heidi kan være et ekstrem-tilfelle som gjør seg vanskelig med vilje. Men samtidig virket det jo i introen som om hun gledet seg veldig til å være en del av dette eventyret. Men man skal ikke kimse av null søvn og lite mat... det kan nok endre ethvert menneske! Tror nok vi stort sett kun har sett hennes dårlige sider her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 7. september 2022 #10 Del Skrevet 7. september 2022 Kult at det ble Robinson i år også. Kult med flere twister. Lurer på hvem som finner de skjulte immunitetene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. september 2022 #11 Del Skrevet 8. september 2022 Vær så snill å fortell meg at Heidi har fått beskjed av produksjonen å oppføre seg på den måten hun gjør - det er da ingen voksne mennesker som går rundt å opprører seg på den måten der??? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. september 2022 #12 Del Skrevet 9. september 2022 Hva syns dere om Kembali..? Tydelig at noen er inspirert av Torpet 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønncaps Skrevet 10. september 2022 #13 Del Skrevet 10. september 2022 Omg. Heidi ass. Så utrolig, alt er en konfrontasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 12. september 2022 #14 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg må si jeg er litt forundret over at Heidi jobber som miljøterapeut og har så spesiell væremåte med de andre. Hmmmm.... kan rolle som profesjonell og privat være så forskjellig? Håper Karolina og pinnen kommer tilbake. Fantastisk personlig gjenstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 12. september 2022 #15 Del Skrevet 12. september 2022 Bulsara skrev (6 timer siden): Jeg må si jeg er litt forundret over at Heidi jobber som miljøterapeut og har så spesiell væremåte med de andre. Hmmmm.... kan rolle som profesjonell og privat være så forskjellig? Håper Karolina og pinnen kommer tilbake. Fantastisk personlig gjenstand Jeg tror lite søvn og mat er viktig her. Legg til at man da er redd for ganske mye i tillegg så har du en person som er anderledes privat enn proft. Hadde jeg vært med på Robinson tror jeg at jeg hadde blitt som Heidi, selv om jeg ikke føler at jeg er sånn i hverdagen egentlig. Jeg vet veldig godt hva lite mat og søvnmangel gjør på meg, og jeg hadde nok vært redd for det meste der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 12. september 2022 #16 Del Skrevet 12. september 2022 Amatariel skrev (På 9.9.2022 den 17.41): Hva syns dere om Kembali..? Tydelig at noen er inspirert av Torpet 🤪 Jeg liker konseptet med at de andre er klar over det. Men kan ikke annet enn å synes synd på de som er der. Må være helt forferdelig tøft psykisk. Ser kjedelig og ensomt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. september 2022 #17 Del Skrevet 13. september 2022 Cambria skrev (14 timer siden): Jeg tror lite søvn og mat er viktig her. Legg til at man da er redd for ganske mye i tillegg så har du en person som er anderledes privat enn proft. Hadde jeg vært med på Robinson tror jeg at jeg hadde blitt som Heidi, selv om jeg ikke føler at jeg er sånn i hverdagen egentlig. Jeg vet veldig godt hva lite mat og søvnmangel gjør på meg, og jeg hadde nok vært redd for det meste der 😅 Jo men deltakerne er jo igjennom mange tester og samtaler med psykolog for å kunne bli godkjente som deltakere på slike her program. Er utrolig at de ikke klarer å luke ut folk som trekker seg før det har gått 3 dager da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 13. september 2022 #18 Del Skrevet 13. september 2022 Amatariel skrev (12 timer siden): Jo men deltakerne er jo igjennom mange tester og samtaler med psykolog for å kunne bli godkjente som deltakere på slike her program. Er utrolig at de ikke klarer å luke ut folk som trekker seg før det har gått 3 dager da. Enig! Det skjer jo hver sesong og har alltid gjort det og slik jeg husker det. Hver gang er det med en person som trekker seg i starten. Jeg forstår ikke hvordan de klarer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. september 2022 #19 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) feil tråd Endret 13. september 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 14. september 2022 #20 Del Skrevet 14. september 2022 Priser meg LYKKELIG over at hun trakk seg, hadde ikke orket å se mer av det ekle kvinnemennesket.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå