Gå til innhold

Robinson 2022


Kaffekanne

Anbefalte innlegg

Janzypants skrev (På 12.10.2022 den 0.26):

Noen som vet hvorfor enkelte kappestrider gjennomføres uten Silje (programleder) til stedet?

 

Solstrålen. skrev (På 14.10.2022 den 22.24):

Nei. Men har lurt på det samme selv. 

Jeg tenker at hun nok også jobber med andre ting samtidig med programlederrollen, og er derfor ikke tilstede i landet/området hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teatrica skrev (3 timer siden):

Det blir ikke mer Robinson etter denne sesongen...

sykt trist:(:( denne sesongen var bra, tenkte det bare kom til å bli bedre fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig å bestemme seg for å droppe ny sesong! Men sånn går det når det er så lite markedsføring på nettsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er veldig trist at det ikke blir noen ny sesong.  Er dette kun på streaming, eller sendes det lineært også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heftig sammenslåing. Spent på hvordan grupperingene blir fremover. Ganske lik konkurranse i år som det var mye av i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 timer siden):

Heier på både June og Maria! Av gutta så likte jeg Knut Even, synd han måtte trekke seg. 

Helt enig!

 

Syns mange av de andre, særlig menna, er anonyme, foruten intrigemakerne Joppe og Andreas som begge går meg på nervene. Håper de ryker ut! 

Ble helt rørt da June ga Maria hintet til immuniteten 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli ekstra gøy og spennende å følge med 😊 Jeg heier på Maria som har holdt ut på Kembali og er litt underdog! Men jeg liker også Are og Joppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp ferdig med Robinson 2021. Herregud så mye krangling og drama.

Synes forøvrig Robinson er det beste reality- konseptet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

De som ryker fra Kembali går inn i juryen og skal observere i øyrådet. Rune fikk derfor være med å se hva som skjedde. Regner med at det gjelder fremover også. Bra tvist så de får med seg det som skjer! 

Spoiler om øyrådet, og hvem som ryker fra kembali

Endret av Tulla25j
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt spesielt med to Robinsonkamper før øyrådet. Men kult når to får sjansen til å få immunitet. Heier litt på Lise Lotte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på denne serien i åresvis. Men de siste åra handlet alle episoder om avtaler og konspirasjoner. Jeg ønsker å se, hvordan finne mat. Utforske livet rundt seg. Er det bare meg?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli spennende! Vil Joppe-alliansen klare å få ut alle de andre? Vil Maria klare å holde immuniteten sin hemmelig? Håper det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rune fikk mange stemmer mot seg, men alliansen med sør-deltakerne hadde vel såpass mange spillere. Hans allianse stemte jo bare på hverandre. Det er mer spenning nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske neat at de som ryker fra Kembali etter sammenslåingen får være med og observere i øyrådet. Da blir det lettere for dem å vurdere hvem de stemmer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skuffet over flere av deltakerne. De har bare latt den treer-banden styre hele spillet, når de selv er i flertall. Ser de virkelig ikke dette selv? I de siste episodene har jeg også forstått mer at det ikke er Andreas som styrer alt, slik jeg først trodde. Jeg kunne bare ønske at de andre kunne gått sammen og fått dem ut en etter en. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker, alle episoder handler om konspirasjoner. Jeg skulle ønske å se mere av hverdagen. Hvordan finne mat, utflukter, fisk, frukt. Bare min mening. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...