Gå til innhold

Robinson 2022


Kaffekanne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 9.9.2022 den 17.41):

Hva syns dere om Kembali..? 

Tydelig at noen er inspirert av Torpet 🤪

Eller inspirert av survivor som Robinson er den norske versjonen av. Der kaller de der exile island og er ikke noe nytt🤪

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kembali er jo det programmet opprinnelig var. Ikke rom for intriger og allianser ;-) Jeg elsket robinson første gang det gikk på stv. Deretter *så* mye allianser og intriger og tøys. Og hva med hun på lag nord (?)?? "Nei, nå er det så kjedelig, alle er venner. Nå må vi ha intriger og drama!" 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg lo av den immunitetsmynten! Er det mulig! Snakk om backfire... Er det muulig å gjemme en liten mynt så dårlig på en hel øy at den klarte å bli funnet?? Syns Karim fortjente det når han tok en så dum avgjørelse. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 22.9.2022 den 13.29):

Herregud som jeg lo av den immunitetsmynten! Er det mulig! Snakk om backfire... Er det muulig å gjemme en liten mynt så dårlig på en hel øy at den klarte å bli funnet?? Syns Karim fortjente det når han tok en så dum avgjørelse. 

Synes det var så digg når Elisabeth fant den ekte mynten, karma er digg😂👍

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tuller mye med immunitetsmyntene, ender opp med å ikke bruke dem når det trengs og sånt. Var urkomisk når Karim lagde den falske immuniteten, enda mer når han dreit seg ut med å gjemme den ekte mye dårligere enn den falske. Føler mye er uklart med tanke på øyrådene fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia June! Og han Even. Han virker redelig. Og han eldre som er igjen. Rune? Går helt i surr nå som dem har miksa opp laga 😅 Heia Norma også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Janzypants skrev (På 12.10.2022 den 0.26):

Noen som vet hvorfor enkelte kappestrider gjennomføres uten Silje (programleder) til stedet?

Nei. Men har lurt på det samme selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 22.9.2022 den 13.29):

Herregud som jeg lo av den immunitetsmynten! Er det mulig! Snakk om backfire... Er det muulig å gjemme en liten mynt så dårlig på en hel øy at den klarte å bli funnet?? Syns Karim fortjente det når han tok en så dum avgjørelse. 

haha jeg lo også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt vel beleilig for Andreas at den tvisten kom akkurat nå! 🤪 Her var nok produksjonen litt lei av åpenbare ofre til øyråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå var trist dette siste øyrådet! Men forstår valget... håper bare planen går slik laget har tenkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Åå var trist dette siste øyrådet! Men forstår valget... håper bare planen går slik laget har tenkt. 

Men de på Kembali fikk beskjed om at de var sikret plass på sammenslåing. Hva skjer med Norma da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LibertyNoCap skrev (1 time siden):

Men de på Kembali fikk beskjed om at de var sikret plass på sammenslåing. Hva skjer med Norma da?

Fikk de ikke bare beskjed om at de var sikret plass videre siden hun Maren trakk seg? At de kjempet om fordel istedet for hvem som skulle ryke ut siden de var bare to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (1 time siden):

Fikk de ikke bare beskjed om at de var sikret plass videre siden hun Maren trakk seg? At de kjempet om fordel istedet for hvem som skulle ryke ut siden de var bare to.

Ja det var sånn jeg også forsto det. Sikret plass videre på Kembali... Slapp utslagskamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LibertyNoCap skrev (På 17.10.2022 den 19.45):

Haha, Maria er slu som legger sand på balansebrettet, gikk fort på slutten der

Godt det ikke bare var jeg som så det. Enda godt June vant, blir for dumt om Maria skulle vunnet med slik juks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (8 timer siden):

Fikk de ikke bare beskjed om at de var sikret plass videre siden hun Maren trakk seg? At de kjempet om fordel istedet for hvem som skulle ryke ut siden de var bare to.

Aha, ja det ga mere mening. Mulig jeg fulgte litt dårlig med, bare husket at de ble så emosjonelle når de fikk brev, og snakket om sammenslåing... Men det var vell i sammenheng med premien fra konkurranse

Endret av LibertyNoCap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...