Amatariel Skrevet 22. november 2022 #81 Del Skrevet 22. november 2022 Når går egentlig episodene..!? Jeg trodde de kom ut på søndager, så var derfor jeg skrev her etter de som gikk da. Mulig jeg spoilet noe uten å vite det 🤐 Beklager i så fall! Ble iallefall usikker når dere skriver om episoder denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 22. november 2022 #82 Del Skrevet 22. november 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Når går egentlig episodene..!? Jeg trodde de kom ut på søndager, så var derfor jeg skrev her etter de som gikk da. Mulig jeg spoilet noe uten å vite det 🤐 Beklager i så fall! Ble iallefall usikker når dere skriver om episoder denne uka. Tror de går mandag og tirsdag. Det et i alle fall da jeg finner dem i arkivet på boksen. ELSKET dagens episode!! For en tvist! Selv om jeg hadde pælma en annen på hue og rævva ut, nemlig Joppe. Han hadde ikke hatt nubbtjangs på Kembali heller. Nå ryker vel bare Maria i neste runde? Siden Camilla fortsatt vil ha henne ut, og får med Are på det. I alle fall dersom Are vinner. Eneste er om Are ikke vinner, da vil kanskje Joppe og Andreas sikte på å ta han ut, men så spiller han immunitet, og da ryker også Maria 🤔 Så Maria *må* ta immuniteten, da får Are stemmene, og det kan bli en ny tvist i øyrådet. Fortsatt teit at June røyk ut av Kembali. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetshemmelighet Skrevet 22. november 2022 #83 Del Skrevet 22. november 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Når går egentlig episodene..!? Jeg trodde de kom ut på søndager, så var derfor jeg skrev her etter de som gikk da. Mulig jeg spoilet noe uten å vite det 🤐 Beklager i så fall! Ble iallefall usikker når dere skriver om episoder denne uka. På linær tv går 1 episode mandag og siste del tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. november 2022 #84 Del Skrevet 23. november 2022 June, for en stjerne! Så trist at hun røk ut! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. november 2022 #85 Del Skrevet 23. november 2022 (endret) Takk for svar ang. episodene! Da kommer de ut litt før på Viaplay, som er det jeg har. Da skal jeg ikke skrive noe her før tirsdag har vært. Men ja, gøy episode..? Håper Maria klarer å få med seg flertall til å se at Andreas og Joppe er store konkurrenter og at de får ut en av dem. Står og faller mye på hvem som har immuniteten i neste øyråd... Men hvis Are ikke vinner Robinsonkampen så blir nok de andre deltakerne å stemme på han (før Maria) ettersom de er livredde han i en finale. Så episk gøy om Are da drar om den hemmelige mynten og blindsider de andre for andre gang på rad 😅 Lov å håpe... Og ja - kjempetrist at June røk ut Ble sååå lei meg på hennes vegne. Endret 23. november 2022 av Amatariel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 23. november 2022 #86 Del Skrevet 23. november 2022 (endret) Likte ikke det som skjedde i øyrådet! Lise Lotte fortjente ikke det der av Maria! Håper virkelig ikke Maria vinner! Endret 23. november 2022 av Galen King 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 28. november 2022 #87 Del Skrevet 28. november 2022 Burde kanskje hatt en oversikt etter hver episode på hvem som stemte på hvem. Som de ofte har i USA. Ting kan være uklart etter enkelte øyråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. november 2022 #88 Del Skrevet 28. november 2022 Denne uka Spoiler Bah, ikke like bra episode denne uka syns jeg. Men det var riktig vinner fra Kembali da syns jeg! Jeg vet egentlig ikke hvem jeg heier på av dem alle, liker egentlig ganske mange. Andreas er den eneste jeg ikke vil skal vinne pr. nå, men det er bare fordi han vil det selv så mye 😅 Syns det er litt morsomt å se folk tape da. At Are har en hemmelige immunitet lakk ut var fryktelig dumt! Skjønte noe sånt ville skje i det øyeblikket Liselotte fikk vite om den. Så det var nok en dum avgjørelse å fortelle om den. Men spennende at Liselotte vingler mellom allianser da... syns helt klart det gjør ting litt mer uforutsigbart. Og syns det var veldig synd at den som gikk ut av øyrådet gjorde det men var kanskje ikke annet å forvente... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. november 2022 #89 Del Skrevet 28. november 2022 Spoiler Are er jo altfor godtroende, og bare velger å stole på hvem nå enn han snakker med. Tror han er innmari heldig som vinner immunitet i kamper gang på gang. Og at de folka ikke kan innse hva det er som skjer rundt dem, og får ut Joppe kan jeg ikke fatte og begripe. Dette må da være organisert fra produksjonen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. november 2022 #90 Del Skrevet 28. november 2022 Spoiler Da gikk det dessverre som jeg trodde da. Siden det var en artikkel om Maria på nettet nylig om hvor dårlig økonomien var nå tenkte jeg det hvertfall ikke ble henne som vant Robinson! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 28. november 2022 #91 Del Skrevet 28. november 2022 Hælsikke så teit vinner fra Kembali 🤬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 29. november 2022 #92 Del Skrevet 29. november 2022 kokkos skrev (9 timer siden): Hælsikke så teit vinner fra Kembali 🤬 Jeg er fortsatt irritert! 😅 (basert på mandagsepisoden). For en nedtur fra forrige uke. Hun burde sendt Joppe på Kembali, og han hadde vært ute, og en av de andre damene inn. Da kunne sluttspurten blitt helt annerledes. Det her ble jo bare teit. Nå er det ingen igjen å heie på. Syns ingen av de tre manipulatorene fortjener å vinne, da de ikke har appellert til meg som seer (selv om de sikkert er sympatiske nok, noen av dem i alle fall). Spar meg for Camilla som er så sjalu på Maria. Maria syns jeg har valgt dårlig i sine allianseforsøk, og er vel rett ut igjen nå. Are er kjedelig. Sorry. Men den beste av disse. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 29. november 2022 #93 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Spoiler ÅHHHH Ville ikke at Maria skulle ryke.... Teit vinner fra Kembali. Heier på ingen egentlig. Litt Are. Han er bare naiv, ikke slu. Andreas er så irriterende. Han virker som verdens kjedeligste fyr. Snakker bare taktikk. Ikke hørt han snakke om noe annet der inne. Og at de ikke rører Joppe. Andreas og/eller Joppe burde jo vært ute for lengst. La den i spoiler jeg. Redd for å ødelegge for noen. Hvilke dager sendes episodene på tv? Endret 29. november 2022 av shab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 29. november 2022 #94 Del Skrevet 29. november 2022 kokkos skrev (12 timer siden): Jeg er fortsatt irritert! 😅 (basert på mandagsepisoden). For en nedtur fra forrige uke. Hun burde sendt Joppe på Kembali, og han hadde vært ute, og en av de andre damene inn. Da kunne sluttspurten blitt helt annerledes. Det her ble jo bare teit. Nå er det ingen igjen å heie på. Syns ingen av de tre manipulatorene fortjener å vinne, da de ikke har appellert til meg som seer (selv om de sikkert er sympatiske nok, noen av dem i alle fall). Spar meg for Camilla som er så sjalu på Maria. Maria syns jeg har valgt dårlig i sine allianseforsøk, og er vel rett ut igjen nå. Are er kjedelig. Sorry. Men den beste av disse. Enig med deg. Og så kan jeg fortsatt ikke forstå hva Maria har gjort galt til at de vil ha henne ut hele tiden. Fulgte ikke så godt med før sammenslåingen, men fikk ikke med meg noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 29. november 2022 #95 Del Skrevet 29. november 2022 shab skrev (Akkurat nå): Enig med deg. Og så kan jeg fortsatt ikke forstå hva Maria har gjort galt til at de vil ha henne ut hele tiden. Fulgte ikke så godt med før sammenslåingen, men fikk ikke med meg noe der. Jeg tror en stor del av problemet er at hun traff ei nerve hos Camilla, som hevder Maria vil ha mennenes gunst 😅🙄 Muligens bare litt dårlig personkjemi mellom dem og sjalusi fra Camilla sin side? Men dermed klarer ikke fjompenissene Camilla og Are (som stadig uttaler at han ikke syns det er så hast å stemme ut Maria) å samle seg sammen Maria og andre (disse ble det stadig færre av) for å ta knekken på den manipulerende trioen. Helt merkelig fokus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 29. november 2022 #96 Del Skrevet 29. november 2022 kokkos skrev (1 minutt siden): Jeg tror en stor del av problemet er at hun traff ei nerve hos Camilla, som hevder Maria vil ha mennenes gunst 😅🙄 Muligens bare litt dårlig personkjemi mellom dem og sjalusi fra Camilla sin side? Men dermed klarer ikke fjompenissene Camilla og Are (som stadig uttaler at han ikke syns det er så hast å stemme ut Maria) å samle seg sammen Maria og andre (disse ble det stadig færre av) for å ta knekken på den manipulerende trioen. Helt merkelig fokus. Ja, dette er en merkelig sesong. De fokuserer jo bare på jurystemmene, men forstår de ikke at de faktisk må komme seg til finalen også? At Camilla sitter igjen der inne er jo bare fordi hun har sklidd under radaren og ingen ser på henne som en trussel. Det er jo slike folk man bør sitte igjen med. Som ikke klarer så mye fysisk f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 29. november 2022 #97 Del Skrevet 29. november 2022 Djesus, Maria er jo maks dårlig menneskekjenner 😂 Hun trodde Joppe(!!) - som elsker Liselotte - ville holde en avtale med Maria?? Han som brakk i tusen sjokkerte, triste og bitre biter det kvarteret Liselotte var på Kembali etter Marias lureri forrige uke? Er det mulig 🤦♀️ Sprøtt hvordan hun somla bort den immuniteten og muligheten. June burde beholdt den selv. Og kommet seg tilbake. Oh well. Vurderer å heie på Andreas nå. På grunn av de der "ny dag i mårå"-kommentarene hans 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. november 2022 #98 Del Skrevet 29. november 2022 kokkos skrev (1 time siden): Djesus, Maria er jo maks dårlig menneskekjenner 😂 Hun trodde Joppe(!!) - som elsker Liselotte - ville holde en avtale med Maria?? Han som brakk i tusen sjokkerte, triste og bitre biter det kvarteret Liselotte var på Kembali etter Marias lureri forrige uke? Er det mulig 🤦♀️ Sprøtt hvordan hun somla bort den immuniteten og muligheten. June burde beholdt den selv. Og kommet seg tilbake. Oh well. Vurderer å heie på Andreas nå. På grunn av de der "ny dag i mårå"-kommentarene hans 😄 Maria spilte seg selv ut der, helt klart! Joppe irriterer meg, han tror han er så smart. Are er kjedelig. Camilla er slitsom. Liselotte er vinglete, og fremstår uærlig når hun skal spille med alle. Jeg har ledd av de tørre kommentarene til Andreas hele veien, og heier! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 30. november 2022 #99 Del Skrevet 30. november 2022 Heia Are! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2022 #100 Del Skrevet 30. november 2022 shab skrev (20 timer siden): At Camilla sitter igjen der inne er jo bare fordi hun har sklidd under radaren og ingen ser på henne som en trussel. Det er jo slike folk man bør sitte igjen med. Som ikke klarer så mye fysisk f.eks. Ja det er utrolig at hun har kommet så langt. De var jo litt "på" henne i starten og skulle ha henne ut. Det er høyt fokus på det i starten. At de eldre og 'svake' skal ut først. Heldigvis for Camilla så var det andre før henne i køen der, og et par irritasjonsmomenter. Og etter hvert begynner folk å stemme ut folk som er trusler/stor konkurrent, og da faller hun igjennom der også. Så heldig har hun vært. Er helt klart slike folk som kan ende opp med å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå