AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #101 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts igjen. Kontaktet han som stod som medeier på det ene stedet som jeg så på Facebook var kona til hun ene som han har vippset. Sendte han skjermbilder fra Vipps med hennes navn og summen. Han kunne bekrefte at dette er seksuelle tjenester og han sa også at han skulle kaste kona si på hue og ræva ut fordi de hadde en avtale om at hun ikke skulle gjøre sånne tjenester. Han hadde vært i thaidamer i 20 år og sa at det var 100% noen ekstratjenester involvert. Da trenger jeg egentlig ikke mer bekreftelser.. 😔 Anonymkode: 4184e...e52 Vært i gamet*** …men sikkert thaidamer også 😅 Anonymkode: 4184e...e52 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #103 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts igjen. Kontaktet han som stod som medeier på det ene stedet som jeg så på Facebook var kona til hun ene som han har vippset. Sendte han skjermbilder fra Vipps med hennes navn og summen. Han kunne bekrefte at dette er seksuelle tjenester og han sa også at han skulle kaste kona si på hue og ræva ut fordi de hadde en avtale om at hun ikke skulle gjøre sånne tjenester. Han hadde vært i thaidamer i 20 år og sa at det var 100% noen ekstratjenester involvert. Da trenger jeg egentlig ikke mer bekreftelser.. 😔 Anonymkode: 4184e...e52 Da trenger du ikke flere bekreftelser nei. Håper andre lærer seg at alt det stresset og styret og helvetet man er igjennom for å finne flere bevis og bekreftelser ødelegger bare en selv. Man vet fra starten hva som har skjedd og kan spare seg all detektivarbeidet som gjør en syk. Jo fortere man innser sannheten og gjør det slutt jo mindre går det utover eget selvverd i lengden og jo raskere får man gått videre istedet for å grave seg ned i sorg og usikkerhet. Du vet det du trenger nå ts. Lykke til med alt ❤️ Du finner en annen mann som verdsetter deg og vil uansett ha det bedre som singel enn i forhold med en horekunde du ikke kan stole på! Anonymkode: 44801...04c 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #104 Skrevet 9. september 2022 Dra fra denne drittsekken nå . De er gode på å lyve . En dritt jeg var sammen med nektet , men innrømmet alt flere år senere ! Anonymkode: 8a798...418 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #106 Skrevet 9. september 2022 Grepa dame, TS! Heier på deg❤️ Anonymkode: 5e9e0...6ba 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #107 Skrevet 9. september 2022 Det fullt mulig å betale 2000 for et par timers kvalitetsmassasje uten sex. Anonymkode: da5bf...c27 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #108 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det fullt mulig å betale 2000 for et par timers kvalitetsmassasje uten sex. Anonymkode: da5bf...c27 For et par timer, ja. Ikke 60 min som mannen til ts hevder... Anonymkode: 974e9...cdf 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #109 Skrevet 10. september 2022 Motelvibes skrev (På 7.9.2022 den 17.42): Så, har du dumpa horekunden enda? Garantert ikke Anonymkode: 43f6a...f43
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #110 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Garantert ikke Anonymkode: 43f6a...f43 I beg to differ Hun har garantert kasta han på huet og ræva ut Ingen blir med en sånn mann!!! Anonymkode: 44801...04c 1
Helene1982 Skrevet 10. september 2022 #111 Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 1.05): Svært naiv og idealistisk tanke. Kan så å si garantere deg, at du har hatt en penis i deg, som har vært i en sexarbeider før. Og vil med all sannsynlighet ha flere i deg, dersom du dater aktivt. Sånn er det bare. Mannfolka lyver om sånt. Flertallet vil også regelrett 'fordømme' da samfunnet forventer det. Akkurat som mannen til TS. Dere fortsette å leve i en boble, å feie det under teppet. Anonymkode: 04cd1...c23 Problemet er ikke at single menn klarer å "motstå" horer. Jeg har ikke noe problem med en partners antall sexpartnere, eller om han har betalt for sex, så lenge det ikke er mens vi er sammen. Jeg forventer at en partner er ærlig med meg, og om han ønsker å ligge med andre, enten han betaler for det eller ikke, ønsker jeg å få beskjed på forhånd, slik at jeg kan velge en annen partner eller være alene. Å bli "fordømt" for å føre din partner bak lyset og bedra dem er noe jeg håper "samfunnet" fortsetter med. Alle kan velge å være singel og ligge med alle man vil, eller være i et forhold, og være trofast – om ikke annet er avtalt mellom 2 voksne mennesker. Å lyve og ta en offerrolle fordi det ikke er akseptabelt å være et rasshøl, er jeg ikke med på. Endret 10. september 2022 av Helene1982 8
Helene1982 Skrevet 10. september 2022 #112 Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 19.28): Ts her.. Dro innom det ene stedet og ble kvalm.. Men der kostet en massasje faktisk nesten 1500kr for en time og det er det han vipset ene gangen.. Men samtidig har jeg lest flere steder at en happy ending kan koste alt fra 500-2000 ettersom hvor man drar. Det hjelper uansett ikke at han endrer versjon om hva som skjedde flere ganger. Har vært hos en venninne to netter og han er hysterisk og ringer og gråter og vil gå i terapi… Terapi for å gå på «bare helt vanlig massasje jeg lover» 😅 Anonymkode: 4184e...e52 Du avgjør selv hva du ønsker å gjøre i ditt eget ekteskap, men å fjase om "det var en vanlig massasje" når han har innrømmet at en naken dame lå oppå ham? Han har allerede brukt familiens penger på dette, ikke la han bruke tiden din, om han ikke ønsker eller evner å være ærlig. Om dere skal finne ut av det, tror jeg terapi er eneste løsning, men om han ikke klarer å innrømme hva han har gjort, er du naiv om du forventer endring. Og da må du ta avgjørelsen: Skal guttungen få ny parkdress, eller skal pappa få ha en fremmed, naken dame liggende over seg? For han kommer ikke til å endre seg, om han ikke erkjenner hva han har gjort. Endret 10. september 2022 av Helene1982 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #113 Skrevet 10. september 2022 Egoistiske menn forandre seg aldri. De vil alltid være mest opptatt av seg selv. Anonymkode: cad9f...e4d 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #114 Skrevet 10. september 2022 Helene1982 skrev (11 timer siden): Jeg har ikke noe problem med en partners antall sexpartnere, eller om han har betalt for sex, så lenge det ikke er mens vi er sammen. Jeg forventer at en partner er ærlig med meg, og om han ønsker å ligge med andre, enten han betaler for det eller ikke, ønsker jeg å få beskjed på forhånd, slik at jeg kan velge en annen partner eller være alene. Å bli "fordømt" for å føre din partner bak lyset og bedra dem er noe jeg håper "samfunnet" fortsetter med. Alle kan velge å være singel og ligge med alle man vil, eller være i et forhold, og være trofast – om ikke annet er avtalt mellom 2 voksne mennesker. Å lyve og ta en offerrolle fordi det ikke er akseptabelt å være et rasshøl, er jeg ikke med på. Jeg syns det du skriver i starten av innlegget ditt er MEGET spesielt. Er du ikke klar over av 90% av de kvinnene som selger sex kommer fra marginaliserte, fattige kår og/eller er trafficket og tvunget til å selge sex? Og at flertallet av de typisk hvite norske eskortene som velger å selge sex gjør det som selvskading fordi de sliter med lavt selvbilde, kokainavhengighet for å få økt selvbilde, asperger syndrom , bipolare og selger i maniske faser fordi de ikke er seg selv og gjør alt utagerende destruktivt, tidligere mobbet og blir avhengig av oppmerksomheten og pengene etc og at 70% av de har vært seksuelt misbrukt som barn og har et ødelagt forhold til sex hvor de nesten er oppdratt til at å ligge med menn de ikke vil ligge med er deres eneste verdi? Anbefaler deg å følge med på Talita, Simon Häggstrőm og Inte Din Hora sin forskning og historier. De er på nett, instagram og Facebook. Det er en grunn til at å kjøpe sex er ulovlig fordi det er betalt overgrep og utnytting. Man kjøper et samtykke som aldri ville vært gitt uten pengene og samtykke til sex skal komme av fri vilje og gjensidig lyst og tenning ikke fordi man trenger pengene for å overleve eller hater seg selv så mye at man selvskader seg ved å bli brukt. En mann som ser på kvinner som en vare å kjøpe og som ikke bryr seg om hva kvinnen syntes om selve sexen eller om hun har genuint lyst kunne aldri jeg vært sammen med selvom det skjedde på en guttetur til Thailand for ti år siden. Når de har et kvinnesyn hvor å utnytte fattige kvinner i nød med seksuelle overgrep da er det et motbydelig kvinnesyn og jeg ville vært sikker på at han så på kvinner generelt som noe av lavere verdi enn menn. Det er tydeligvis mye kunnskapsmangel om emnet blandt kvinner når det enda er noen som tar så lett på det. Vi skal ikke distansere oss fra det grusomme kvinnesynet det å kjøpe sex er bare fordi handlingen er utført mot en annen kvinne enn oss selv. Anonymkode: 44801...04c 6 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #115 Skrevet 10. september 2022 Fortsettelse på innlegget over.. Simon Häggström skriver forøvrig mye om thaimassasje steder og hvordan forskning i Sverige har avdekket at flertallet av kvinnene som jobber på de stedene også er trafficket. Trafficking er ikke kidnapping og tvang av små stakkars jenter men også slik som fra øst Europa hvor bakmennene later som de blir kjæreste med jentene og manipulerer dem til å adlyde og bruker vold når de ikke adlyder, ofte plukkes jenter opp uten for barnehjem i østeuropa for når de blir 16 blir de kastet ut derfra. Og trafficking er også når foreldre, tanter og onkler eller familievenner driver thaimassasje sted i et bedre land enn der de kommer fra og lærer hele familien i fattige Asia om at det er dit de skal komme seg når de blir store nok og når de kommer frem blir de presset til å gjøre seksuelle tjenester fordi overhodet i familien som driver stedet tar hele lønna dems fra massasje så de må gjøre tjenester på si for å få noe egne penger og en viss frihet. Igjen det er en grunn til at å kjøpe sex er ulovlig og straffbart! Anonymkode: 44801...04c 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #116 Skrevet 10. september 2022 1. Vanlig massasje jevnlig over år, uten sex, nevnes over middagsbordet. Spesielt at det aldri ble nevnt 2. Oljegnukking med nakne kropper = bye, bye 3. Flere bevis = trengs ikke 4. Kast aldri bort tiden på å etterforske og gruble over idiotiske ting 5. Stikk. Se deg aldri tilbake Anonymkode: dd585...3d2 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #117 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 2.34): I beg to differ Hun har garantert kasta han på huet og ræva ut Ingen blir med en sånn mann!!! Anonymkode: 44801...04c Tviler jeg sterkt på. Det sitter vel temmelig mange kvinnfolk her på forumet som sutrer og klager over mennene deres hele tiden. Hvis man kke har dette å klage over, hva skal man liksom skrive om her på Kvinneguiden da? Anonymkode: 8aab1...b59
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #118 Skrevet 12. september 2022 Litt gøyalt at denne tråden er full av fordømmende kvinner og menn, mens tråden i det andre forumet er "hvor får man best yoni massasje for pengene"? Antar det ikke er noe overlapp av lesere i disse trådene? Anonymkode: 5b0d3...66f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #119 Skrevet 12. september 2022 Socki socki ?? Five dollas ! 😍 Anonymkode: 53632...2b5 1
Helene1982 Skrevet 13. september 2022 #120 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 14.23): Jeg syns det du skriver i starten av innlegget ditt er MEGET spesielt. Er du ikke klar over av 90% av de kvinnene som selger sex kommer fra marginaliserte, fattige kår og/eller er trafficket og tvunget til å selge sex? Og at flertallet av de typisk hvite norske eskortene som velger å selge sex gjør det som selvskading fordi de sliter med lavt selvbilde, kokainavhengighet for å få økt selvbilde, asperger syndrom , bipolare og selger i maniske faser fordi de ikke er seg selv og gjør alt utagerende destruktivt, tidligere mobbet og blir avhengig av oppmerksomheten og pengene etc og at 70% av de har vært seksuelt misbrukt som barn og har et ødelagt forhold til sex hvor de nesten er oppdratt til at å ligge med menn de ikke vil ligge med er deres eneste verdi? Anbefaler deg å følge med på Talita, Simon Häggstrőm og Inte Din Hora sin forskning og historier. De er på nett, instagram og Facebook. Det er en grunn til at å kjøpe sex er ulovlig fordi det er betalt overgrep og utnytting. Man kjøper et samtykke som aldri ville vært gitt uten pengene og samtykke til sex skal komme av fri vilje og gjensidig lyst og tenning ikke fordi man trenger pengene for å overleve eller hater seg selv så mye at man selvskader seg ved å bli brukt. En mann som ser på kvinner som en vare å kjøpe og som ikke bryr seg om hva kvinnen syntes om selve sexen eller om hun har genuint lyst kunne aldri jeg vært sammen med selvom det skjedde på en guttetur til Thailand for ti år siden. Når de har et kvinnesyn hvor å utnytte fattige kvinner i nød med seksuelle overgrep da er det et motbydelig kvinnesyn og jeg ville vært sikker på at han så på kvinner generelt som noe av lavere verdi enn menn. Det er tydeligvis mye kunnskapsmangel om emnet blandt kvinner når det enda er noen som tar så lett på det. Vi skal ikke distansere oss fra det grusomme kvinnesynet det å kjøpe sex er bare fordi handlingen er utført mot en annen kvinne enn oss selv. Anonymkode: 44801...04c Selvfølgelig er jeg klar over at SVÆRT få prostituerer seg fordi de elsker å ha sex med mennesker de i utgangspunktet ikke er tiltrukket av. I en perfekt verden hadde ikke prostitusjon eksistert, og ingen hadde måttet selge seg selv på grunn av økonomi, at de blir lurt, eller blitt traumatisert, da dette er utnytting av mennesker som sliter. Jeg er imot legaliserting av prostitusjon, selv om mange av de som står i det sier at det gjør hverdagen farligere for dem, da jeg ikke kan støtte noe, bare fordi "vi ikke blir kvitt problemet" Jeg synes bøtlegging av sexkjøperne er den beste løsningen. Jeg tar overhodet ikke lett på det, men jeg argumenterte som jeg gjorde fordi jeg mener at vi mennesker gjør feil, og lærer etter hvert, og jeg tror mer på opplæring i forkant (som du har mange gode kilder på) enn å legge skam på de som har kjøpt en seksuell tjeneste i fortiden før de visste bedre. Og jeg tror på gjennomsiktighet og ærlighet. Det er ikke kvinner som trenger opplæring – det er menn. Det er mange menn som tror (sier til seg selv) at de gjør prostituerte en tjeneste ved å betale dem for sex. Kvinner vet at det ikke stemmer. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå