Gjest Aymi Skrevet 3. september 2022 #41 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det tror jeg også.. Man betaler vel ikke 2000 for massasje. For den prisen kunne man fått en profesjonell massasje på Grand hotell.. Han sier at prisene varierer fordi det er ulike steder hver gang Anonymkode: 4184e...e52 Å betale 2000kr ++ for en massasje er ikke uvanlig. Det som er uvanlig er direkte betaling med vipps. Til ts: Om du ikke kan ta han på å være en gris kan du i det minste ta han for å bidra til skatteunndragelse.
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #42 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (1 minutt siden): Å betale 2000kr ++ for en massasje er ikke uvanlig. Det som er uvanlig er direkte betaling med vipps. Til ts: Om du ikke kan ta han på å være en gris kan du i det minste ta han for å bidra til skatteunndragelse. Hans påstand er at en naken kvinne har ligget oppå ham, men han har ikke fått en "happy ending" Spørsmålet er ikke om han har gjort noe galt eller ikke. Spørsmålet er: Hva gjør de nå. 1 1
Gjest Aymi Skrevet 3. september 2022 #43 Skrevet 3. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Hans påstand er at en naken kvinne har ligget oppå ham, men han har ikke fått en "happy ending" Spørsmålet er ikke om han har gjort noe galt eller ikke. Spørsmålet er: Hva gjør de nå. det virket ikke som noe ts var åpen for å gjøre - så om det skulle være noe...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #44 Skrevet 3. september 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier nå at grunnen til at det kostet 2000kr den ene gangen er at massøren er naken og ligger oppå deg naken og med deg i dusjen.. Han påstår at det ikke har vært noe happy ending eller hand job men kjenner at jeg ikke bryr meg, for å betale penger for at en fremmed dame skal ligge og gni seg på deg er utroskap så det holder i mine øyne. Ts Anonymkode: 4184e...e52 Stakkars deg ts 😥 Anonymkode: 48e57...498 3
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #45 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (2 minutter siden): det virket ikke som noe ts var åpen for å gjøre - så om det skulle være noe... jeg forstår ikke hva du mener.
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #46 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): At han betaler med VIPPS er egentlig ikke vesentlig. Jeg vet om ulike bedrifter som ønsker at man betaler med VIPPS. Jeg gikk til en negle/vippe/bryn-dame en gang, som bare tok VIPPS. At en massasje koster 2000 er ganske dyrt. Men om han tar ulike behandlinger på en gang, kan man jo fort komme opp i den prisen. En behandling koster gjerne mellom 500-1500 alt ettersom hvilken behandling man tar. Da googler du b2b massasje, så ser du fort hva det er. Merkelig at han bare innrømme det, han må jo ha ment noe annet? Jeg har tatt massasje i Thailand, og der brukte massøren både hender og bein i massasjen. Rimelig spesiell opplevelse, men ingenting seksuelt med det. Det kan jo være det han mente? Anonymkode: 896df...855 Da han sa at han betalte 2000,- for at en naken kvinne lå oppå ham, mente han at han var i Thailand og ble massert med hender og føtter? En person du aldri har møtt, har innrømmet at han har betalt for at en kvinne skulle ligge naken oppå ham, men "du har vært i Thailand og fått hånd og fotmassasje, så han har sikkert tatt et lynraskt fly etter jobb til Thailand for en hånd. og fotmassasje som er fakturert fra Norge." ? Forstod jeg deg rett?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #47 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier nå at grunnen til at det kostet 2000kr den ene gangen er at massøren er naken og ligger oppå deg naken og med deg i dusjen.. Han påstår at det ikke har vært noe happy ending eller hand job men kjenner at jeg ikke bryr meg, for å betale penger for at en fremmed dame skal ligge og gni seg på deg er utroskap så det holder i mine øyne. Ts Anonymkode: 4184e...e52 Han skjønner at han må innrømme noe, men det der innrømte han så lett så sannheten er ti ganger verre. Du forstår det? Anonymkode: bb17b...918 5
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #48 Skrevet 3. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han skjønner at han må innrømme noe, men det der innrømte han så lett så sannheten er ti ganger verre. Du forstår det? Anonymkode: bb17b...918 Mitt poeng er at det ikke spiller noen rolle om din partner har vært utro 5 eller 50 ganger Han har nå et vindu der han kan ta eierskap i det han har gjort, og spørre: Hva skal til for at det er en mulighet for at Ts og mannen fortsatt kan bevare ekteskapet. Om TS ikke ønsker det, som er forståelig,og da må de forberede seg på er nytt liv. Endret 3. september 2022 av Helene1982 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #49 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier nå at grunnen til at det kostet 2000kr den ene gangen er at massøren er naken og ligger oppå deg naken og med deg i dusjen.. Han påstår at det ikke har vært noe happy ending eller hand job men kjenner at jeg ikke bryr meg, for å betale penger for at en fremmed dame skal ligge og gni seg på deg er utroskap så det holder i mine øyne. Ts Anonymkode: 4184e...e52 Ja, b2b er jo erotisk massasje. Antageligvis uten happy ending hvis de håper å unngå sexkjøpslova på den måten. Anonymkode: 974e9...cdf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #50 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, b2b er jo erotisk massasje. Antageligvis uten happy ending hvis de håper å unngå sexkjøpslova på den måten. Anonymkode: 974e9...cdf Han sier at han valgte noe som heter tantrisk massasje.. Så sier han også at det utviklet seg til en b2b (at hun ligger oppå han naken med olje og at det er en kroppslig massasje). Dette er etter hva jeg har skjønt to ulike ting og jeg tror ikke på at det plutselig utviklet seg fra det ene til det andre fordi det er helt ulik pris. Han er også så dum at han sier at hun «plutselig» bare begynte med en seksuell massasje uten at han hadde bedt om det. Dette foretatte hun med i en time, men han klarte ikke å avslutte det fordi han var «i sjokk»….. Med andre ord er han er dust, forklaringene hans fulle av hull og jeg tar utgangspunkt i at han frivillig har bedt om dette og fått full pakke.. Ts Anonymkode: 4184e...e52 13 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #51 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sier at han valgte noe som heter tantrisk massasje.. Anonymkode: 4184e...e52 Det er erotisk massasje. Anonymkode: 974e9...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #52 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier at han valgte noe som heter tantrisk massasje.. Så sier han også at det utviklet seg til en b2b (at hun ligger oppå han naken med olje og at det er en kroppslig massasje). Dette er etter hva jeg har skjønt to ulike ting og jeg tror ikke på at det plutselig utviklet seg fra det ene til det andre fordi det er helt ulik pris. Han er også så dum at han sier at hun «plutselig» bare begynte med en seksuell massasje uten at han hadde bedt om det. Dette foretatte hun med i en time, men han klarte ikke å avslutte det fordi han var «i sjokk»….. Med andre ord er han er dust, forklaringene hans fulle av hull og jeg tar utgangspunkt i at han frivillig har bedt om dette og fått full pakke.. Ts Anonymkode: 4184e...e52 Enig. Du må bruke hodet ts. Anonymkode: cad9f...e4d 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #53 Skrevet 3. september 2022 Så han har faktisk blitt seksuelt antastet.. Stakkars mann. Nei, dette er nedrig. Nesten verre om han bare har betalt en dame for å være naken med han. Utroskap er ille nok, men å betale noen som ikke vil ha sex med deg 🤮 Anonymkode: ab1fe...834 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #54 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For noe tull. Finnes mange bra menn der ute som klarer å motstå horer. Anonymkode: cad9f...e4d Svært naiv og idealistisk tanke. Kan så å si garantere deg, at du har hatt en penis i deg, som har vært i en sexarbeider før. Og vil med all sannsynlighet ha flere i deg, dersom du dater aktivt. Sånn er det bare. Mannfolka lyver om sånt. Flertallet vil også regelrett 'fordømme' da samfunnet forventer det. Akkurat som mannen til TS. Dere fortsette å leve i en boble, å feie det under teppet. Anonymkode: 04cd1...c23
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #55 Skrevet 3. september 2022 Ut i fra denne tråden…så er det visst ikke bare en myte at så og si alle thai massasje studio tilbyr seksuelle tjenester? Sa,bler sier ingen menn han kjenner ville turt å gå og fått seg massasje fordi han da ville blitt stemplet som horekunde. Jeg har tenkt at dette har vært utrolig diskrimerende holdning til thaidame som driver massasjestudio..Men kanskje jeg har vært naiv. I byen jeg bor er det minst 6-7 thaimassasje studio ganske sentralt i sentrum. Et av dem ligger svært sentralt og jeg har tenkt det ser ut som en strippeklubb mtp farger og lys/blinking. Men har tenkt det sikkert er typisk for kulturen😅 Nå måtte jeg derimot Google og det er faktisk ikke mulig å finne dette studioet på nett. Det var jo passe suspekt… Anonymkode: c10b5...69d 5
Istinde Skrevet 3. september 2022 #56 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 0.32): Han har kjøpt sex. Tok samboeren i det samme. 500 kr er vanlig pris for en handjob. Anonymkode: cad9f...e4d 500 kroner for å dra skinnet?😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #57 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Svært naiv og idealistisk tanke. Kan så å si garantere deg, at du har hatt en penis i deg, som har vært i en sexarbeider før. Og vil med all sannsynlighet ha flere i deg, dersom du dater aktivt. Sånn er det bare. Mannfolka lyver om sånt. Flertallet vil også regelrett 'fordømme' da samfunnet forventer det. Akkurat som mannen til TS. Dere fortsette å leve i en boble, å feie det under teppet. Anonymkode: 04cd1...c23 Så du snakker for alle menn.? De fleste er horekunder. Okay 🙄 Anonymkode: cad9f...e4d 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #58 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Svært naiv og idealistisk tanke. Kan så å si garantere deg, at du har hatt en penis i deg, som har vært i en sexarbeider før. Anonymkode: 04cd1...c23 Det kan du ikke garantere i Norge ihvertfall, er vel rundt 10 % av menn som har kjøpt sex. Anonymkode: 974e9...cdf 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #59 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå måtte jeg derimot Google og det er faktisk ikke mulig å finne dette studioet på nett. Det var jo passe suspekt… Anonymkode: c10b5...69d Mener du i Brønnøysundregisteret? Anonymkode: 974e9...cdf
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #60 Skrevet 4. september 2022 Viss du går inn på en eskorte side og finner klinikker som reklamerer for massasje. De skriver "massasje ikkje sex" 😆 jada. Disse tilbyr altså ekstra i annonsen ved å oppfordre kunden ved å si at de har funnet klinikken på real eskorte. Sjekk om massasje stedene er på denne lista. Fant et forum der menn diskutere de ulike massasje stedene i Oslo om hvilke sted og damer som gjør mest pengene. Hvem som var best osv... Du vet vel svaret selv ts hva mannen din har gjort? Anonymkode: cad9f...e4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå