Gå til innhold

Mannen min har vippset thaidamer

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ut i fra denne tråden…så er det visst ikke bare en myte at så og si alle thai massasje studio tilbyr seksuelle tjenester? Sa,bler sier ingen menn han kjenner ville turt å gå og fått seg massasje fordi han da ville blitt stemplet som horekunde. Jeg har tenkt at dette har vært utrolig diskrimerende holdning til thaidame som driver massasjestudio..Men kanskje jeg har vært naiv.

I byen jeg bor er det minst 6-7 thaimassasje studio ganske sentralt i sentrum. Et av dem ligger svært sentralt og jeg har tenkt det ser ut som en strippeklubb mtp farger og lys/blinking. Men har tenkt det sikkert er typisk for kulturen😅

Nå måtte jeg derimot Google og det er faktisk ikke mulig å finne dette studioet på nett. Det var jo passe suspekt…

Anonymkode: c10b5...69d

Du er naiv. Lokalavisa her jeg bor gjorde en undersøkelse (under cover)  for noen få år siden. Resultatet var at sju av 10 thai massasjestudioer her i byen tilbød seksuelle tjenester. 

Anonymkode: bdd30...ed4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ut i fra denne tråden…så er det visst ikke bare en myte at så og si alle thai massasje studio tilbyr seksuelle tjenester? Sa,bler sier ingen menn han kjenner ville turt å gå og fått seg massasje fordi han da ville blitt stemplet som horekunde. Jeg har tenkt at dette har vært utrolig diskrimerende holdning til thaidame som driver massasjestudio..Men kanskje jeg har vært naiv.

I byen jeg bor er det minst 6-7 thaimassasje studio ganske sentralt i sentrum. Et av dem ligger svært sentralt og jeg har tenkt det ser ut som en strippeklubb mtp farger og lys/blinking. Men har tenkt det sikkert er typisk for kulturen😅

Nå måtte jeg derimot Google og det er faktisk ikke mulig å finne dette studioet på nett. Det var jo passe suspekt…

Jeg husker jeg kjøpte massasje i et slikt sted. 

Første hint burde vært at selv om det satt 5-7 damer der, hadde ingen ledige timer når jeg kom. De fikk ringt en eldre dame som kom og masserte meg. 

Hint to var at jeg hørte det stadig kom inn menn som fikk time uten å ha bestilt på forhånd. Kun menn. Jeg var den eneste kvinnen som fikk massasje. 

Hint tre var at de kun godtok cash..

Ble med det ene besøket, selv om massasjen var veldig ok. Definitivt salg av sex. Midt i rolig strøk i Oslo 

Anonymkode: ab1fe...834

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Test deg! Har en kompis som har samboer, men han tar thaimassasje jevnlig som da innebærer sex. Han sier han betaler mellom 1 og 2000, avhengig av hvilken type sex. 

Ville ringt det massasjestudioet og spurt om det var vanlig å betale med vipps der, noe det ikke skal være pga regnskap osv

Anonymkode: 5e6a1...d20

• Liker 4
Skrevet
On 9/2/2022 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Typen din har tydeligvis en fetisj for thaidamer, og du burde dumpe han😹

Anonymkode: 0cca0...889

Høres ut som en fordel. Så går han ikke etter venninner og søstre før han dumpes.

Anonymkode: 0e6dc...1a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville ringt det massasjestudioet og spurt om det var vanlig å betale med vipps der, noe det ikke skal være pga regnskap osv

Anonymkode: 5e6a1...d20

Signere denne. 

Ring dem. 

Anonymkode: cad9f...e4d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke en myte, men også en kilde til diskriminering. Det finnes seriøse massasjesteder drevet av kvinner fra Thailand hvor menn har blitt sure eller skuffet fordi de har trodd de kan kjøpe seksuelle tjenester, men har blitt avvist. En av damene ble slått ned av en kunde som ville kjøpe sex.

Anonymkode: 699b6...31e

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan du ikke garantere i Norge ihvertfall, er vel rundt 10 % av menn som har kjøpt sex. 

Anonymkode: 974e9...cdf

10% er det som kommer frem/innømmes. Det er ikke så overraskende nok, utrolig få menn som tør å innrømme det. På gutteturer og massasjer er det nok 9/10 som har prøvd. Så om du lurer på om din partner har kjøpt, bare spør han om han vært på guttetur eller på thai massasje før. Gutta er bare utrolig feige med å innrømme resten.

Og selv med "10%", kan du nok spørre deg selv om du har datet 10stk eller fler i livet. Ergo stemmer det jeg sa, til å begynne med.

Anonymkode: 04cd1...c23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selv med "10%", kan du nok spørre deg selv om du har datet 10stk eller fler 

Anonymkode: 04cd1...c23

Nei. 

Anonymkode: 974e9...cdf

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, diskriminerende innhold, latterliggjøring, innlegg skrevet av personer som utgir seg for å være flere brukere, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

Skrevet (endret)

99% sikkert massasje med happy ending. har 2 venninner som var prostituerte og har hørt alt mulig om denne bransjen ifra de. 

2000 kr er for en time med sex. helt vanlig pris

nb alle massasjestudioer tilbyr ikke dette, men mange gjør. så det er på bakgrunn av priser du nevner jeg kommer til denne konklusjonen

Endret av Ænema
  • Liker 3
Skrevet

Han har kjøpt seg et knull eller en bj..🐷 

• Liker 3
Skrevet

Du vet det selv men du elsker han så du prøver å bortforklare det og vil ikke høre på sannheten. Sannheten er dritvond ,jeg har vært der men du må våkne opp og ta ting for det det er. Mannen din kjøper seksuelle tjenester på massasjestudioer og utnytter marginaliserte kvinner. Jeg går selv til thaimassasje i shady strøk men hver eneste av stedene bruker kortautomat. Han vippser til damene fordi det går rett i lomma dems og det er ikke betaling for massasje det kan du være sikker på... 

En horekunde som han må du dumpe. Han har forkvaklet kvinnesyn når han får seg til å betale for sex!!!

Anonymkode: 44801...04c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 12.14):

Signere denne. 

Ring dem. 

Anonymkode: cad9f...e4d

De kommer ikke til å svare sant på det. De kommer til å ro seg bort å si at man kan gjøre det også (husk at de som tar tlf er de samme damene som jobber med massasje der , og sånne massasjestudioer driver med menneskehandel så sjefen er fullt klar over det). Hvis de svarer en kone at det bare er seksuelle tjenester de tar betaling på vipps for så mister de den kunden,  den inntekten, ordet sprer seg, mister mange kunder, masse inntekt, politi slår til, damer uten arbeidstillatelse blir sendt tilbake til Thailand og sjefen som ofte er mor og far i familien eller tante og onkel blir dømt for menneskehandel.  Nei disse folka driver en kriminell virksomhet og gir ikke mistenkelige personer info som kan bidra til å felle de 

• Liker 8
Skrevet
Aymi skrev (På 3.9.2022 den 16.19):

Å betale 2000kr ++ for en massasje er ikke uvanlig. Det som er uvanlig er direkte betaling med vipps.

Ikke engang på Grand Hotel koster en vanlig massasje 2000 kroner. Jeg tar massasje på thai steder i oslo og betaler 300kr for 30 min og 550 kr for en time aromamassasje 

• Liker 6
Skrevet

Så, har du dumpa horekunden enda?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 23.23):

Vi har vært sammen i 3 år og det siste året har han vippset damer med thainavn alt fra 500-2000kr.. Han sier han har tatt massasje etter jobb pga stiv kropp men prisene varierer så vanvittig og i tillegg er det ikke transaksjoner på massasjesteder men Vipps direkte til damer. Han mener det er helt vanlig å betale med Vipps, men kom igjen? Dette er på dagtid midt i Oslo. Det er ikke et fast sted men ulike steder hver gang. Noen som vet om det faktisk er sånn det fungerer? Har mine tvil selvdesignede 

Anonymkode: 4184e...e52

Han er utro med thailandske damer. Det er ikke massasje det er snakk om, men seksuelle tjenester. Beklager.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tøvftta skrev (På 2.9.2022 den 23.56):

B2b rett oversatt er body to body. Og det er ofte mer enn bare rygg mot rygg. 

Er nok tiss mot tiss

• Liker 4
Skrevet

Ts her.. Dro innom det ene stedet og ble kvalm.. Men der kostet en massasje faktisk nesten 1500kr for en time og det er det han vipset ene gangen.. Men samtidig har jeg lest flere steder at en happy ending kan koste alt fra 500-2000 ettersom hvor man drar. Det hjelper uansett ikke at han endrer versjon om hva som skjedde flere ganger. Har vært hos en venninne to netter og han er hysterisk og ringer og gråter og vil gå i terapi… Terapi for å gå på «bare helt vanlig massasje jeg lover» 😅

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts her.. Dro innom det ene stedet og ble kvalm.. Men der kostet en massasje faktisk nesten 1500kr for en time og det er det han vipset ene gangen.. Men samtidig har jeg lest flere steder at en happy ending kan koste alt fra 500-2000 ettersom hvor man drar. Det hjelper uansett ikke at han endrer versjon om hva som skjedde flere ganger. Har vært hos en venninne to netter og han er hysterisk og ringer og gråter og vil gå i terapi… Terapi for å gå på «bare helt vanlig massasje jeg lover» 😅

Jeg håper at du finner selvrespekten og selvhevdelsen i deg og gjør det slutt. Ikke pause, terapi eller ny sjanse. Han har vært utro gjentatte ganger, det betyr at du ikke noen sinne kan ha full tillitt til han igjen og det er bare selvutslettende og ødeleggende å prøve å stable et så skadet forhold på bena igjen. Tillitt er selve grunnmuren i et forhold. Han verdsetter ikke forholdet nok til å ta vare på det og forhindre å gi deg grunner til brudd og han respekterer ikke følelsene dine når han gjør handlinger flere ganger som han vet vil knuse hjertet ditt. Han har vært slu og gjort disse tingene planlagt og utspekulert med håp om at du aldri skulle finne ut av det og det er å spytte på deg skikkelig og det vil ikke være mulig å gi han full troverdighet eller frihet igjen. Å være i et forhold uten tillitt og med den sorgen alltid en del av deg er virkelig ikke verdt det! Når du har pint deg gjennom kampen i fem år med utallige krangler baser på tillitssbruddet og du begynner å klare å gi han mer frihet igjen uten å kontrollere han eller bli usikker så smeller bomba ned på nytt og tilliten du har kjempet for å bygge på plass igjen knuses på nytt. Og den gangen kommer han til å skylde på at han følte så lite kjærlighet fra deg fordi du kjefta på han etter forrige gang så derfor var han utro igjen og at det liksom er han det er synd på. Nei spar deg og ikke kast bort mer av livet ditt på et forhold han har valgt å ødelegge

I tillegg er det å betale marginaliserte kvinner for seksuelle tjenester. Det sier så mye om kvinnesynet hans og egoismen hans og det er ikke noe som vil endre seg bare fordi han mister deg i to uker før du gir han ny sjanse. Ta rådet mitt velment fra hele mitt hjerte å slå opp og ikke snu deg tilbake igjen

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjære Ts!

Jeg oppdaget at mannen min var lik ! Jeg var så dum og ga han en ny sjanse da forklaringen hans også var at det kun var betaling for privat møte osv . Han ble offentliggjort første gang på en side som het Hemmelig.com. Var stor sak om dette i media da noen hakkete lekket ut horelister.

Nå 10 år siden og enda et nytt barn har jeg igjen oppdaget stykt utroskap ! Nå er dette utilgivelig for meg og jeg angrer virkelig på at jeg ikke dro første gangen ! Har slitet med selvfølelsen og en angst inni meg i alle disse 10 årene ! Men ha prøvd  virkelig prøvd grunnet våre barn . 
jeg skal love deg at du kommer til å miste mye av deg selv hvis du velger å gå tilbake til han ! Du kommer til å angre senere ! 
vær sterk nå ! Hold ut ! Du fortjener så mye mer ! 

Denne mannen er syk ! Når han først har fått smaken på hvor enkelt det er å få tak i billige damer så tror jeg virkelig det ikke er noen vei tilbake . Det er i alle fall min erfaring ♥️

Mange klemmer sendes ♥️♥️♥️

Anonymkode: 4d7fa...37f

• Liker 7
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...