AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #21 Skrevet 3. september 2022 Ta en tur til legen å sjekk deg fikk selv klamydia av en mann som aldri ville svare på hvor pengene hans tok veien. En kompis tok kompis prat med han , der han innrømmet kjøp av hører. Han ble iallfall dameløs etterpå Anonymkode: 94151...4ce 7 1
MissIndependent45 Skrevet 3. september 2022 #22 Skrevet 3. september 2022 Vanlig massasje koster ikke så mye, ikke under noen omstendigheter. Her er det noe annet som ligger bak. Sjekk navna på disse damenavna og om de er registrert som enkeltmannsforetak. Uansett, kom deg til legen asap. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #23 Skrevet 3. september 2022 Nok et resultat av feilslått sexkjøps lov. Norske menn er glad i dette og har behov for det, som dere ser. 'Alle' gjør det eller har gjort dey. Der bare de som tør å innrømme det (minoritet) og de som lyver om det som resten. Anonymkode: 04cd1...c23
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #24 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nok et resultat av feilslått sexkjøps lov. Norske menn er glad i dette og har behov for det, som dere ser. 'Alle' gjør det eller har gjort dey. Der bare de som tør å innrømme det (minoritet) og de som lyver om det som resten. Anonymkode: 04cd1...c23 For noe tull. Finnes mange bra menn der ute som klarer å motstå horer. Anonymkode: cad9f...e4d 18 1 3
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #25 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nok et resultat av feilslått sexkjøps lov. Norske menn er glad i dette og har behov for det, som dere ser. 'Alle' gjør det eller har gjort dey. Der bare de som tør å innrømme det (minoritet) og de som lyver om det som resten. Anonymkode: 04cd1...c23 Alle single menn og kvinner kan ligge med hvem de vil. Om det er en avtale mellom to ektefeller at de kan ha sex med andre enn hverandre, er det noe ikke andre trenger å bry seg med. Om man ønsker å ha sex med andre enn sin partner og lyve om det er det et tillitsbrudd, og kan ikke forsvares med "Norske menn er glad i dette" Jeg er en norsk kvinne som liker å ha sex med menn. Det har ikke hendt at en mann har snublet og falt inn i meg med penisen først. Vi må ta eierskap i egne avgjørelser og være ærlige med de vi lever sammen med. Det føles ikke bra å bli bedratt av en du er glad i, og lever man i et samliv med andre mennsker, kan man ikke bare… menn er glad i dette. Menn er tenkende individer som sammen med mor har ansvar for å lede familien. 14 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #26 Skrevet 3. september 2022 Det høres ikke helt bra ut, nei… Hvis han har vippset så står det jo navn og telefonnummer, har du forsøkt å søke opp noen av dem for å se om det dukker opp noe massasjefirma? Anonymkode: 6062c...b10 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #27 Skrevet 3. september 2022 Dette behøver du faktisk ikke legge verken tid eller energi i å undersøke videre. Massasje på thaimassasje-steder koster ikke 2000 kr. Punktum. Dessuten er det jo allerede suspekt dersom han ikke på noe tidspunkt har fortalt deg at han jevnlig får massasje. Dersom min mann eller jeg hadde gått for å ta en spontan massasje så er det jo noe som lett hadde kommet opp rundt middagsbordet, liksom. 🤷♀️ Dersom mannen har kjøpt sex i flere år og når han plutselig blir catchet kommer med en historie om hvor glad han er i massasje, så er det lite troverdig. Anonymkode: 4930e...73e 12 3
NewStart87 Skrevet 3. september 2022 #28 Skrevet 3. september 2022 Det høres veldig suspekt ut. Kjøper ofte gavekort på massasje til familie, 600 for 45 minutter og 700 for 1 time. Har ikke sett noe på prislisten som hun tar 2000 kr for. Betaler med kort hos henne og ikke Vipps. Betaler med Vipps til skjønnhetsbehandleren min, men den står jo på klinikken hennes. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #29 Skrevet 3. september 2022 Enkelt 500kr=kun massasje (muligens med runk hvis han kjenner henne godt) 1000kr=massasje med minst runk, muligens avsuging 1500kr=massasje med b2b og runk/avsuging 2000kr=massasje med knull. Anonymkode: 0e305...92f 1 1
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #30 Skrevet 3. september 2022 Han har betalt for seksuelle tjenester. Step 1 bør være at du vet hva som har foregått, og hans reaksjon kan være en pekepinn på omekteskapet deres kan reddes eller ikke. Om han sier at han har fått masse thaimassasje, men at det ikke er noe snusk med det, lyver han. Og da er han ikke verdt tiden din. 4
jenta98 Skrevet 3. september 2022 #31 Skrevet 3. september 2022 Det siste året? hvor ofte er dette? Huff..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #32 Skrevet 3. september 2022 Be om å få bli med for du sliter med det samme Anonymkode: bb17b...918 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #33 Skrevet 3. september 2022 Er happy ending inkludert kanskje? Burde stå på kvitteringa det også da selvfølgelig. Anonymkode: b0d9e...926
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #34 Skrevet 3. september 2022 At han betaler med VIPPS er egentlig ikke vesentlig. Jeg vet om ulike bedrifter som ønsker at man betaler med VIPPS. Jeg gikk til en negle/vippe/bryn-dame en gang, som bare tok VIPPS. At en massasje koster 2000 er ganske dyrt. Men om han tar ulike behandlinger på en gang, kan man jo fort komme opp i den prisen. En behandling koster gjerne mellom 500-1500 alt ettersom hvilken behandling man tar. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han sa at han hadde betalt for noe som heter b2b altså back to back (?) at massøren ligger oppå deg.. Men vet ikke om det er sant. At det altså er en «ekstra» massasje Anonymkode: 4184e...e52 Da googler du b2b massasje, så ser du fort hva det er. Merkelig at han bare innrømme det, han må jo ha ment noe annet? Jeg har tatt massasje i Thailand, og der brukte massøren både hender og bein i massasjen. Rimelig spesiell opplevelse, men ingenting seksuelt med det. Det kan jo være det han mente? Anonymkode: 896df...855
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #35 Skrevet 3. september 2022 Med alle de thai-massasjesjappene som dukker opp over alt må markedet være bort i mot umettelig og det betyr at mang en ektemann/samboer frekventerer disse. (ute til lunsj…) Lite å risikere for massøsen da sexsalg ikke ulovlig. Anonymkode: d5c9b...92d 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #36 Skrevet 3. september 2022 Han sier nå at grunnen til at det kostet 2000kr den ene gangen er at massøren er naken og ligger oppå deg naken og med deg i dusjen.. Han påstår at det ikke har vært noe happy ending eller hand job men kjenner at jeg ikke bryr meg, for å betale penger for at en fremmed dame skal ligge og gni seg på deg er utroskap så det holder i mine øyne. Ts Anonymkode: 4184e...e52 24 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #37 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sier nå at grunnen til at det kostet 2000kr den ene gangen er at massøren er naken og ligger oppå deg naken og med deg i dusjen.. Han påstår at det ikke har vært noe happy ending eller hand job men kjenner at jeg ikke bryr meg, for å betale penger for at en fremmed dame skal ligge og gni seg på deg er utroskap så det holder i mine øyne. Ts Anonymkode: 4184e...e52 Åja, her var jeg optimist og tenkte det kanskje var til ryddehjelp eller noe, men nei da... Anonymkode: a58ec...ec7
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #38 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han sier nå at grunnen til at det kostet 2000kr den ene gangen er at massøren er naken og ligger oppå deg naken og med deg i dusjen.. Han påstår at det ikke har vært noe happy ending eller hand job men kjenner at jeg ikke bryr meg, for å betale penger for at en fremmed dame skal ligge og gni seg på deg er utroskap så det holder i mine øyne. Ts Anonymkode: 4184e...e52 jeg er enig med deg. Det spiller ingen rolle om det har vært en "happy ending" eller ikke. Jeg ser ikke forskjellen på at en dame ligger naken oppå ham eller onanerer ham. begge deler er utroskap. Hadde det vært greit for ham at du hadde brukt tusenvis av kroner for at ukjente nakne menn hadde ligget oppå deg? Jeg tipper nei. Hvorfor tror han at det er relevant for deg om han ble onanert eller om en kvinne lå naken oppå ham? 8 1
Deep Impact Skrevet 3. september 2022 #39 Skrevet 3. september 2022 Jeg har familie med thai folk, pappa er gift med en og har en stor familie. Jeg vet veldig godt at mange thai damer gir privat thai massasje, og ikke iform av happy endig eller sex. Det er mange teknikker når det kommer til massasje, og selvfølgelig varierer prisene. Ikke alle har samme priser. bare fordi at han har betalt mye, betyr ikke at han har gjort noe seksuelt. Og for all del, ikke hør på hva alle her sier, fordi alt folk sier her er spekulasjoner. Om du virkelig er så usikker, søk opp navnene på de thai folkene og se om dem har facebook. Og se på bildene om dem holder på med noe. Om ikke, så følg etter han etter jobb og finn ut. Eller så kan du stole på han og tro at det han sier er sant. ikke alle er utro. 1
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #40 Skrevet 3. september 2022 Deep Impact skrev (2 minutter siden): Jeg har familie med thai folk, pappa er gift med en og har en stor familie. Jeg vet veldig godt at mange thai damer gir privat thai massasje, og ikke iform av happy endig eller sex. Det er mange teknikker når det kommer til massasje, og selvfølgelig varierer prisene. Ikke alle har samme priser. bare fordi at han har betalt mye, betyr ikke at han har gjort noe seksuelt. Og for all del, ikke hør på hva alle her sier, fordi alt folk sier her er spekulasjoner. Om du virkelig er så usikker, søk opp navnene på de thai folkene og se om dem har facebook. Og se på bildene om dem holder på med noe. Om ikke, så følg etter han etter jobb og finn ut. Eller så kan du stole på han og tro at det han sier er sant. ikke alle er utro. Du må lese tråden..Mannen hennes har selv sagt at han har betalt 2000,- for at en naken dame skal ligge oppå ham. At du kjenner masse folk fra Thailand er tipp topp, men som TS sier (om du leser tråden) Det spillen ingen rolle om han har fått en "happy ending" eller om han har betalt 2000,- for at en naken dame har ligget oppå ham. Det var ikke en del av hva som var akseptabel oppførsel i deres ekteskap. 10 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå