Gå til innhold

Mannen min har vippset thaidamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år og det siste året har han vippset damer med thainavn alt fra 500-2000kr.. Han sier han har tatt massasje etter jobb pga stiv kropp men prisene varierer så vanvittig og i tillegg er det ikke transaksjoner på massasjesteder men Vipps direkte til damer. Han mener det er helt vanlig å betale med Vipps, men kom igjen? Dette er på dagtid midt i Oslo. Det er ikke et fast sted men ulike steder hver gang. Noen som vet om det faktisk er sånn det fungerer? Har mine tvil selvdesignede 

Anonymkode: 4184e...e52

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nesten med sikkerhet si at det dreier om mer enn massasje, om det du her fremlegger medfører riktighet. 

Anonymkode: fbbfd...ef5

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan nesten med sikkerhet si at det dreier om mer enn massasje, om det du her fremlegger medfører riktighet. 

Det tror jeg også.. Man betaler vel ikke 2000 for massasje. For den prisen kunne man fått en profesjonell massasje på Grand hotell.. Han sier at prisene varierer fordi det er ulike steder hver gang 

• Liker 6
Skrevet

500 er veldig billig for en massasje, mens 2000 er altfor dyrt.. Så handjob, blowjob og sex.. I stigende rekkefølge 

Anonymkode: ab1fe...834

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det tror jeg også.. Man betaler vel ikke 2000 for massasje. For den prisen kunne man fått en profesjonell massasje på Grand hotell.. Han sier at prisene varierer fordi det er ulike steder hver gang 

Du er inne på noe vesentlig her. Massasje generelt koster ikke så mye. Det kan være korrekt at han har kjøpt massasje, men tror det er noe han utelater å opplyse om. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg mener det samme da... Det dreier seg mest sannsynlig om noe annet enn massasje. Eller massasje kan godt være en del av det, men syns du ikke det er suspekt at prisen varierer så mye? 2000 kroner for massasje? For real?

Anonymkode: 29fca...c03

Han sa at han hadde betalt for noe som heter b2b altså back to back (?) at massøren ligger oppå deg.. Men vet ikke om det er sant. At det altså er en «ekstra» massasje 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa at han hadde betalt for noe som heter b2b altså back to back (?) at massøren ligger oppå deg.. Men vet ikke om det er sant. At det altså er en «ekstra» massasje 

Body to body betyr det. 

• Liker 1
Skrevet

Han er horekunde, det er ikke noe å lure på.

Test deg for alle mulige sykdommer, det er mye HIV i Thailand. 

Anonymkode: 6709d...d1d

• Liker 30
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

B2b rett oversatt er body to body. Og det er ofte mer enn bare rygg mot rygg. 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet

Typen din har tydeligvis en fetisj for thaidamer, og du burde dumpe han😹

Anonymkode: 0cca0...889

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Spør om ikke du også kan få bli med å ta en massasje 😎 Han kan vel anbefale en av de han har vippset til 

Anonymkode: 6292b...729

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Test deg.

Anonymkode: 8f3d0...2c2

• Liker 7
  • Nyttig 16
Skrevet

Jeg har betalt 2000 kr for kun massasje men det var 1 time med spesialmassasje på et high end spa. Vanlig massasje for stiv kropp koster ikke så mye, rundt 500-700 for 60 min. 

Body to body-massasje er vel erotisk massasje, aka sexsalg.

Anonymkode: 974e9...cdf

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet

Han har kjøpt sex. Tok samboeren i det samme. 500 kr er vanlig pris for en handjob. 

Anonymkode: cad9f...e4d

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet

Som noen over her, test deg! 

Anonymkode: 75cce...b6d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vippse direkte til ulike damer…??? Alle seriøse bedrifter har firmakontoer og er registrert i Brønnøysund-registeret…

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan går det ts? 

Anonymkode: cad9f...e4d

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 23.29):

Massasje har ikke så varierende pris.

En veldig enkel måte å gjøre dette på er jo å bare ringe vedkommende? 

Anonymkode: 6b9d3...bfb

Endret av Matas
Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. - Matas, mod.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dumpet. 

Jeg er kvinne og tar massasje en gang i mnd, fra norske og utenlandske. Betaler jevnt over 650kr for 1 time. Betaler der og da, ofte har de en liten zettle kortterminal. Til hun ene vipser jeg, hun er norsk, men registrert enkeltmannsforetak.

Anonymkode: b798f...39c

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...