Gå til innhold

Cecilie Fjellhøy (tindersvindleren)

Gjest Månestråle1979

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
Luvinesta skrev (3 timer siden):

VideoCapture_20220907-161614.thumb.jpg.42b52c79d99e64cca4b20909f5400fdd.jpg

😆 Åh, nå liker jeg ikke meg selv. Men det er jo komisk at CF ikke forstår hvor fremmed utsagnene hennes høres ut for oss som er vant med å bo i samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm skrev (9 minutter siden):

Ja? Jeg har store planer jeg fremover nå. Livet mitt suger, og jeg er helt desperat, så hvis jeg belåner masse penger jeg ikke kan betale tilbake og bruker dem på jetsetlivet og cava så kan jeg jo alltids si etterpå at jeg har selvmordstanker og det faktisk er synd på sånne som meg ... for at man har det vondt er et "Get out of jail free"-kort. Det har jeg nemlig lært av CF og Luksusfellen. ❤️ 

Ja, ikke sant?

Lurer på om LF tenkte på signaleffekten dette programmet gir. Men de gir vel blanke i det, bare de får seertall. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å prøve å plage familien sin til å ta opp over det dobbelte i lån for henne, i stedet for å betale en brøkdel av egen lomme over 5 år. Du skylder over 3 millioner og slipper unna med å betale 120 000, resten er sponset av alle godfjottene som enabler oppførselen hennes, også blir du provosert. Hun har ikke skjønt noe som helst. Hun tok opp lånene, hun har dretet på draget, hun har påført kreditorene disse tapene, også er hun atpåtil frekk nok til å se på det som straff når hun blir tilbudt å slippe unna med 120 000 over 5 år. Hvor nedsnødd er det mulig å bli?

Endret av kar90
  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (9 minutter siden):

Tenk å prøve å plage familien sin til å ta opp over det dobbelte i lån for henne, i stedet for å betale en brøkdel av egen lomme over 5 år. Du skylder over 3 millioner og slipper unna med å betale 120 000, resten er sponset av alle godfjottene som enabler oppførselen hennes, også blir du provosert. Hun har ikke skjønt noe som helst. Hun tok opp lånene, hun har dretet på draget, hun har påført kreditorene disse tapene, også er hun atpåtil frekk nok til å se på det som straff når hun blir tilbudt å slippe unna med 120 000 over 5 år. Hvor nedsnødd er det mulig å bli?

"Forskjellen på genialitet og dumhet er at genialitet har grenser."
Anonym

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (2 minutter siden):

Dessverre virker familien like nedsnødd. Moren til Cecilie var med i deler av LF episoden og hun bidro jo ikke akkurat med å realitetsorientere datteren. Tvert i mot var hun tilsynelatende helt enig i at bankene er slemme og fæle som går etter datteren, for Cecilie er jo et stakkers svindeloffer og hadde jo ikke hatt glede av en eneste krone av de lånte pengene.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskermenn skrev (På 4.9.2022 den 7.24):

Hun er mye penere enn ham; hilsen bifil

ja han var ikke mye å se på. Minner meg på sånn tyrkisk strandgutt som flørter rundt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (19 timer siden):

Sant og spesielt når det er en svært overkommelig nedbetalingsplan. Her er det snakk om kun 5000 i måneden over 2 år.

Jeg som har gjeldsordning selv fatter ikke hva hun driver med. Jeg syns livet ble bra etter jeg kom inn under gjeldsordninga. Men jeg må igjennom 5 år. Jeg syns det går fint og jeg har fått ett mer harmonisk liv nå når en ikke har kreditorer hengende over seg 24/7. Det er fryktelig tungt psykisk og var og der at jeg ikke orka åpne en konvolutt. De purrer på alle arenaer så det er umulig å klare å holde oversikten. Så tilslutt gir en opp for en ser at man ikke klarer det uansett. Så er så takknemlig for at jeg fikk denne avtalen og aldri i mitt liv skal jeg igjen kludre til dette her. Nå har jeg lært utrolig mye. 

• Liker 11
  • Hjerte 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøna skrev (3 timer siden):

Cecilie har selv sagt at hun sliter psykisk pga dette, og det ser man jo også. Hun er helt på gråten hver gang hun skal snakke om dette. Og det er helt forståelig. Men nettopp derfor fatter jeg ikke hva som foregår ellers i hodet hennes. Si NEI til en gullavtale og oppføre seg som et offer. Ja, hun er et svindeloffer, og ja, hun har sikkert kjempe- kjærlighetssorg. Men likefullt var det HUN som tok opp disse lånene. 
Andre gjeldsofre må vente i 2 år før de kan stille seg i lang kø før de kommer seg til namsmannen, og der må de erkjenne hva de har gjort osv, samt at namsmannen er påpasselig på at ordningen ikke skal være provoserende for andre. Er folk heldig, får de en gjeldsordning på mellom 5 - 7 år. 
I forhold til dette, kjenner jeg at jeg blir provosert av at hun sa nei til tilbudet. Det vitner om enten arroganse eller uvitenhet. 

Men en så god avtale vil jo være provoserende så merkelig at de tilbød den

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (20 minutter siden):

Men en så god avtale vil jo være provoserende så merkelig at de tilbød den

Hehehe…det har du rett i. Vil tro det hjelper på at TV3 står bak?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøna skrev (1 time siden):

Hehehe…det har du rett i. Vil tro det hjelper på at TV3 står bak?

Det gjør det nok, men den var provoserende for menig mann. 
Er nok av de som faktisk trenger så gode avtaler og som hoppet i taket av glede for en sånn men som ikke får det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (14 minutter siden):

Det gjør det nok, men den var provoserende for menig mann. 
Er nok av de som faktisk trenger så gode avtaler og som hoppet i taket av glede for en sånn men som ikke får det.

Ja, er helt enig med deg. Og er derfor jeg syns det er rimelig arrogant å si nei til avtalen hun fikk tilbud om. Andre hadde ofret høyrearmen sin for å få et lignende tilbud. 
Hun bør virkelig få beina tilbake på landjorda. Men sikkert vanskelig, når «alle» støtter hennes overbevisning om at hun er et uskyldig offer.

Endret av Skravlehøna
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
AnnePåLande skrev (15 timer siden):

Det er helt utenkelig for deg at CF  ble blendet av et liv i luksus?? Så blendet at hun tok opp egne lån, forfalsket dokumenter og svindlet banker. Hvorfor skal ikke CF, på lik linje som alle andre betale gjelden sin??

At hun ble lurt er ikke et argument. Det er en grense for hvor lurt en kan tillate seg å bli før det ringer noen bjeller. Fra dag en har CF tatt dårlige og lite gjennomtenkte valg. Å bli med en fremmed mann på en flyreise er så bak mål at det finnes ikke ord. Det kan være livsfarlig!

Hun ble svindlet. Simon Hayut lever av å svindle folk.

"Bedrageri er å med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning forlede noen til en handling som volder tap eller fare for tap, ved å fremkalle, styrke eller utnytte en villfarelse. Kort sagt å lure andre til å gi deg verdier du ikke har krav på, eller ikke har tenkt å gjøre opp for."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ramona1970 skrev (10 minutter siden):

Hun ble svindlet. Simon Hayut lever av å svindle folk.

"Bedrageri er å med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning forlede noen til en handling som volder tap eller fare for tap, ved å fremkalle, styrke eller utnytte en villfarelse. Kort sagt å lure andre til å gi deg verdier du ikke har krav på, eller ikke har tenkt å gjøre opp for."

Og hun svindlet norske finansinstitusjoner

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine røde flagg hadde kommet hvis en fyr jeg hadde truffet en mnd hadde bedt om lån på 10 000 selv lån av 1000 kr. Da hadde jeg trukket meg tilbake. Det er selvsagt individuelt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afridite skrev (1 time siden):

Mine røde flagg hadde kommet hvis en fyr jeg hadde truffet en mnd hadde bedt om lån på 10 000 selv lån av 1000 kr. Da hadde jeg trukket meg tilbake. Det er selvsagt individuelt. 

Hun fikk se livsstilen hans. Flyreiser, mat, hotell... Og mennesker rundt han... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fotstår det som at det verste med Cecilies situasjon var at det har vart i flere år og det ikke er en slutt i sikte, og at den påkjenningen er det de var redd skulle knekke henne. Og det forstår jeg særs godt, å ha over 3 millioner i gjeld uten å se slutten på det kan knuse de fleste. Så ingenting gir mening at hun fikk slippe unna med 120.000 av egen lomme + veldedighetbidragene, og så bli ferdig. Det er jo det hun ønsket seg, en løsning på det hele. Jeg ler når jeg ser at hun blir møtt med stillhet fra kreditorer, jeg ville ikke visst hva jeg skulle sagt heller når noe  takker nei til en sånn avtale og blir sur i tillegg.

Hun skjønner jo ikke det grann, hun er sur på bankene fordi de ikke forstod at hun ble svindlet, når hun er den som tok opp lånene og med vilje skjulte resten av gjelden sin. Snakk om å bli fritatt for alt ansvar, alt er alles feil og hun er bare offeret. Pinlig. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (10 minutter siden):

Noen som har fått med seg hvorfor hun har sendt klage om TV2 til PFU? 

Var det ikke den pga artikkelen om at luksusfellen har gått i fellen selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...