Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2022

chouette

Anbefalte innlegg

loffen skrev (1 minutt siden):

Stakkars Tormod. Han har vært veldig uheldig synes jeg. Han er en fantastisk flott fyr. :jepp: 

Ja, det er han. Hva i all verden skjedde med frierne? Fine folk, men i en annen liga må jeg si

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare elsker Tormod 😘😘💙 En fantastisk flott fyr på alle måter. Men, som flere har kommentert innpå her, så tror jeg ikke hans drømmematch er blant frierne. Og det er så synd for Tormod, for han fortjener den beste 😀

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Tormod - om han ikke syntes noen av frierne var bra nok kunne han vel ha trukket seg fra programmet før produksjonen startet?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (52 minutter siden):

Ang Tormod - om han ikke syntes noen av frierne var bra nok kunne han vel ha trukket seg fra programmet før produksjonen startet?

Der er ikke bra tv, vettu 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo tenke på at Tormod er rundt 60, og da er jo folk relativt gamle. Og i den alderen er det jo kanskje ikke utseende som teller mest, for andre kvaliteter vil være viktigere. Han har jo valgt de ut . 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg, men er hun janne alt for streng med hva hun synes er kleint? hu tar jo ingenting på humoristisk og selvironisk måte. synes synd på de frierne som sikkert føler seg udugelige. 

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/17/2022 at 10:31 PM, Nutz said:

Sa han at frierne ikke er bra nok? Selvgod..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Centimeteren said:

Nei det er det kvinneguiden som sier 😂

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

Nei, nei! Han ville aldri sagt noe sånt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det gliset og den fliringa til Frank er så morsom. 🤣 Men hvem velger han, tro.. Anna? Og Janne mååå jo velge finnmarkingen. Munnspill eller ei. Please a. Tormod må velge Magne eller han danseren, kanskje.. Arve? Oog.. Jørgen kanskje ender opp med Erika? Neeei..hun irriterer meg litt. Kanskje hun med gule og oransje klær, det var jo litt morsom match med klærne. 😆

Endret av Kaisamaia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Stakkars han med munnspillet, det kunne sikkert blitt en fin date om hun hadde bydd litt mer på seg selv.

Husk at de klipper til da. Skjønner henne godt jeg. Ett sted må grensa gå 😂 Tror uansett han er en god match

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Farmen i dag samme med min far på sykehjemmet der han bor Pappa sa hvorfor flytter ikke like godt alle mennene inn til han bonden :) 

• Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, Kaisamaia said:

Haha. Det gliset og den fliringa til Frank er så morsom. 🤣 Men hvem velger han, tro.. Anna? Og Janne mååå jo velge finnmarkingen. Munnspill eller ei. Please a. Tormod må velge Magne eller han danseren, kanskje.. Arve? Oog.. Jørgen kanskje ender opp med Erika? Neeei..hun irriterer meg litt. Kanskje hun med gule og oransje klær, det var jo litt morsom match med klærne. 😆

Er Erika hun blonde som hadde kaffedate med spørsmålskort? Hun minner meg sånn om hun ene i Basic Bitch 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
karroo skrev (58 minutter siden):

Det ble lagt ut video på tv2.no at Tormod kysset han ene frieren, men det ble slettet. Lurer på hvorfor 🧐

Næhh guuuu 😳

Husker du hvem det var han kjøssa?  😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (1 time siden):

Næhh guuuu 😳

Husker du hvem det var han kjøssa?  😘

Ja det var Atle 🤭 Kanskje de tok det ut av episoden? Eller fordi de spoila ved et uhell for neste episode. Er bare å google Tormod kyss eller noe så ser man overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine predictions:

Tormod finner ikke kjærligheten på programmet.

Han fra Isfjorden forelsker seg derimot i alle frierne og sliter med å velge.

Janne velger fallskjermhopperen, men dette varer ikke.

Han fra Kristiansand kan velge hvem som helst av dem, de er så like alle sammen. Her tror jeg det raskt blir barn også.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...