chouette Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Ja, er dere klare? 😀 Premiere mandag 6. september. Så ut som noen skikkelig koselige bønder! Kjenner at jeg heier ekstra på Tormod. Han var jo deltaker i Jan Thomas' datingprogram og fremstår som en utrolig bra mann. Heia kjærligheten 💓 https://www.tv2.no/underholdning/kjent-fjes-blant-arets-jakten-pa-kjaerligheten-bonder/14645137/ 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 toothfairy skrev (På 30.8.2022 den 11.08): Ja, er dere klare? 😀 Premiere mandag 6. september. Så ut som noen skikkelig koselige bønder! Kjenner at jeg heier ekstra på Tormod. Han var jo deltaker i Jan Thomas' datingprogram og fremstår som en utrolig bra mann. Heia kjærligheten 💓 https://www.tv2.no/underholdning/kjent-fjes-blant-arets-jakten-pa-kjaerligheten-bonder/14645137/ Så enig, Tormod virker som en utrolig bra fyr! Det begynner jo i dag - gleder meg ✨ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 6. september 2022 #3 Del Skrevet 6. september 2022 Savner å få være med på åpningen av brevene og utvelgelse. Og synes det hopper litt vel mye mellom deltakerne. Og savnet intromusikken. Men blir nok en hyggelig sesong 😊❤️ 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2022 #4 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg følger også med og ønsker alle lykke til, selv om resultatet jo altså er et faktum her vi sitter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 7. september 2022 #5 Del Skrevet 7. september 2022 Så mange rare folk det finnes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #6 Del Skrevet 8. september 2022 Så mange flotte folk det finnes. Folk med særpreg av alle slag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. september 2022 #7 Del Skrevet 9. september 2022 Har fulgt det programmet i alle år, men i år får jeg ikke sett det... 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 12. september 2022 #8 Del Skrevet 12. september 2022 Spent på om Tormod ender opp med kjæreste.. virker som en fin fyr, men usikker på om det blir match.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2022 #9 Del Skrevet 12. september 2022 Lykke til alle som er med...men de vet jo hva resultatet ble, så...da får vi bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #10 Del Skrevet 13. september 2022 Orker ikke jev å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. september 2022 #11 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Jørgen er min tremenning og en grei kar😊 Endret 14. september 2022 av Tough cookie 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. september 2022 #12 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) lin skrev (På 12.9.2022 den 21.52): Spent på om Tormod ender opp med kjæreste.. virker som en fin fyr, men usikker på om det blir match.. Tror nok ingen av frierne var noe for han nei. Føler han er en 10er, kjekk og oppegående og snill og pent kledd. Skal ikke si så mye om frierne, men har han valgt helt feil folk ut ifra brevene eller var utvalget såpass dårlig? Ingen av dem når Tormod til ankelen engang. Stakkars fyr! Men han viser hvor bra menneske han er ved å ikke bare trekke seg fra hele greia. Det hadde jeg ønsket å gjøre. Tordmod søkte jo etter reelle friere, ikke jobb som støttekontakt... Endret 15. september 2022 av Blåttvann 23 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. september 2022 #13 Del Skrevet 15. september 2022 Blåttvann skrev (12 timer siden): Tror nok ingen av frierne var noe for han nei. Føler han er en 10er, kjekk og oppegående og snill og pent kledd. Skal ikke si så mye om frierne, men har han valgt helt feil folk ut ifra brevene eller var utvalget såpass dårlig? Er nok ikke mange homofile menn i den alderen som tør å bli med på et slikt program. For en flott fyr Tormod er! 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2022 #14 Del Skrevet 15. september 2022 Jupp, han virker som en kjernekar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 16. september 2022 #15 Del Skrevet 16. september 2022 Det går nå tregt i år også det her.. Eller er det bare meg? 😆 De har vel egentlig speedet ting litt opp, men det føles fortsatt langsomt. Men de klarer å få meg til å se på uansett, da. 🤷♀️🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 16. september 2022 #16 Del Skrevet 16. september 2022 Hvis noen av de mennene skal passe Tormod , så må det jo bli Sverre som driver egen blomsterbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 16. september 2022 #17 Del Skrevet 16. september 2022 Julemarsipan skrev (3 timer siden): Hvis noen av de mennene skal passe Tormod , så må det jo bli Sverre som driver egen blomsterbutikk Hva med han yngste, da? Magne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 16. september 2022 #18 Del Skrevet 16. september 2022 Kaisamaia skrev (2 timer siden): Hva med han yngste, da? Magne? Husker desverre ikke han yngste , jeg legger tydeligvis mest merke til de jeg syns passer best ilag 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 17. september 2022 #19 Del Skrevet 17. september 2022 Kaisamaia skrev (11 timer siden): Hva med han yngste, da? Magne? Jeg tror også han yngste - Magne, er den beste kandidaten her… men har en følelse av at det ikke blir full klaff med noen av dem, dessverre…. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. september 2022 #20 Del Skrevet 17. september 2022 Stakkars Tormod. Han har vært veldig uheldig synes jeg. Han er en fantastisk flott fyr. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå