Gå til innhold

Nye data viser at mellom 2 millioner og 4 millioner amerikanere er uten for arbeidslivet grunnet LC


Bendie

Anbefalte innlegg

Tunique skrev (5 timer siden):

Hvor mange av LC folkene er vaksinerte? Finnes det data på dette? 🙂

Det er et viktig poeng. Dette blir sikkert slettet men de jeg kjenner som er uvaksinerte, og meg selv, hadde færre symptomer over kortere tid enn de med tre vaksiner. Men som sagt, alle ble uansett helt friske igjen uten varige men. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (1 time siden):

Det er et viktig poeng. Dette blir sikkert slettet men de jeg kjenner som er uvaksinerte, og meg selv, hadde færre symptomer over kortere tid enn de med tre vaksiner. Men som sagt, alle ble uansett helt friske igjen uten varige men. 

Nå tror jeg en skal se på bivirkninger etter vaksine og senvirkninger etter Lc som to separate ting Selvom symptomene kan være like. Om ikke vaksinasjon og smitte skjer i nær tid av hverandre vil en vite hva som høyst  sannsynlig er årsaken til plagene. Det er langt flere alvorlige skader etter sykdom enn vaksinasjon. 
 

Når det gjelder skade etter vaksine er det i motsetning til smitte,  et system, som registeret dette. En kan gå inn på NPE, der ser en oversikt over meldte vaksineskader, medhold, avslag, årsak til avslag og hvor mange saker som er ferdigbehandlet.   Det var pr 31.08.22 meldt inn 738 vaksineskader. Det gjelder alle typer skader. Er vel ikke lov å linke, men kan enkelt søkes opp. Det er selvfølgelig ille for de dette gjelder og for de av disse som får varige men eller alvorlig skade/ død. Men tallet er heldigvis ikke veldig høyt med tanke på antall vaksinerte. 


  

Endret av Bendie
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunique skrev (På 11.9.2022 den 11.52):

Hvor mange av LC folkene er vaksinerte? Finnes det data på dette? 🙂

Anekdotisk, men jeg kjenner i hvert fall ingen vaksinerte som har fått LC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (17 timer siden):

Anekdotisk, men jeg kjenner i hvert fall ingen vaksinerte som har fått LC.

Jeg kjenner kun to med LC, begge har 3 doser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig forskning på gang,

Håpet er å finne ut hvilken hjerneceller som angripes og hvordan skaden skjer. Økt forståelse kan forhåpentligvis føre til økt  kunnskap og behandlinger,  mot noe som ellers ser ut til å bli et stort samfunnsproblem.

Det påpekes også at alder og hvor syk du blir har liten betydning, når det gjelder hvem som rammes.

 

 

Covid-19:s effekter på nervsystemet studeras i nytt projekt (umu.se)

 

 

Endret av Bendie
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...