Mintbird Skrevet 18. juli 2023 #141 Del Skrevet 18. juli 2023 Han er så cringe 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 18. juli 2023 #142 Del Skrevet 18. juli 2023 Gresshoppa skrev (2 timer siden): Louise samler jo på vesker, har du ikke sett dette klippet https://www.minmote.no/mote/a/wenX7G/se-luksusgarderoben-til-john-arne-riises-forlovede ? Hun har eid vesker opp mot millionklassen i mange år, før David🙊 Jo det vet jeg, derfor posten med ny veske. Nå har hun fått en ny mann som kan kjøpe til henne. Har vært stille på veske fronten som singel 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 18. juli 2023 #143 Del Skrevet 18. juli 2023 Mintbird skrev (1 time siden): Han er så cringe Er det ironi mon tro? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Insider2023 Skrevet 18. juli 2023 #144 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Mintbird skrev (1 time siden): Er hun ikke hyggelig i virkeligheten? Synes hun har et konstant resting bitchface😂 Nei, det er hun ikke. Ikke genuint. Resting bitchface kommer av fillers 😗 Endret 18. juli 2023 av Insider2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juli 2023 #145 Del Skrevet 18. juli 2023 Er det vanlig å gratulere eksen slik? Virker ikke det desperat? Jeg tror han synes det er sårt. Han ønsket ikke skilsmisse. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. juli 2023 #146 Del Skrevet 18. juli 2023 1 hour ago, Xstrella said: Er det vanlig å gratulere eksen slik? Virker ikke det desperat? Jeg tror han synes det er sårt. Han ønsket ikke skilsmisse. Ikke akkurat vanlig Utrolig flaut, en kommentar på hennes insta ville jo vært en grei gest. Men poste bilde av eksen din med ny type?? Åh, han er noe for seg selv. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 18. juli 2023 #147 Del Skrevet 18. juli 2023 Mintbird skrev (3 timer siden): Han er så cringe Han skulle ha skrevet «min tredje…eller fjerde….vent litt, husker ikke, kone…» 😁 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 18. juli 2023 #148 Del Skrevet 18. juli 2023 LAR er strategisk. Så får David lene seg bakover med en ny, ung blondine og en knapp i linskjorta, sommer som vinter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 18. juli 2023 #149 Del Skrevet 18. juli 2023 Mintbird skrev (8 timer siden): Han er så cringe Det kan vel tenkes at han fikk så mange meldinger, og spørsmål fra pressen, ang dette at han like så godt la ut sin mening på den måten.. Kan jo faktisk skjønne han litt 🤷♀️ Og i min verden er det jo bra at man omtaler moren til barnet sitt på denne måten når hun får en ny kjæreste.. 20 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. juli 2023 #150 Del Skrevet 18. juli 2023 LoveMoschino skrev (7 timer siden): Er det ironi mon tro? Nei, er stor G. Da mener man det😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 18. juli 2023 #151 Del Skrevet 18. juli 2023 Aldersforskjellen er for stor. Ser ikke for meg at det vil holde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 18. juli 2023 #152 Del Skrevet 18. juli 2023 LoveMoschino skrev (10 timer siden): Er det ironi mon tro? hvalstad45 skrev (8 timer siden): Ikke akkurat vanlig Utrolig flaut, en kommentar på hennes insta ville jo vært en grei gest. Men poste bilde av eksen din med ny type?? Åh, han er noe for seg selv. Bringebærsyltetøy skrev (8 timer siden): Han skulle ha skrevet «min tredje…eller fjerde….vent litt, husker ikke, kone…» 😁 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nei, er stor G. Da mener man det😆 Ærlig talt, kan han aldri gjøre noe riktig? Kanskje han faktisk ønsker å opprettholde et godt forhold til henne og sønnen, tatt forhistorien i betraktning? Han har sikkert fått tusen meldinger fra pressen også.. Syntes det var en hyggelig gest jeg. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 18. juli 2023 #153 Del Skrevet 18. juli 2023 Unika skrev (5 minutter siden): Ærlig talt, kan han aldri gjøre noe riktig? Kanskje han faktisk ønsker å opprettholde et godt forhold til henne og sønnen, tatt forhistorien i betraktning? Han har sikkert fått tusen meldinger fra pressen også.. Syntes det var en hyggelig gest jeg. Tipper han har fått MANGE forespørsel fra media om å uttale seg ja...greit å bare være vennlig og glad på hennes vegne...tross alt viktigere for han at hun og sønnen har det bra enn å surmule over et brutt ekteskap. Kanskje han har funnet ei ny også...hvem vet. Greit å vite at sønnen får en fin og snill stefar..det bør jo være det viktigste. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. juli 2023 #154 Del Skrevet 18. juli 2023 Unika skrev (9 minutter siden): Ærlig talt, kan han aldri gjøre noe riktig? Kanskje han faktisk ønsker å opprettholde et godt forhold til henne og sønnen, tatt forhistorien i betraktning? Han har sikkert fått tusen meldinger fra pressen også.. Syntes det var en hyggelig gest jeg. Det var helt fint, jeg var bare litt tullete og sleivete. 🤪 Om de beholder et bra forhold og unner hverandre gode ting så syns jeg det er topp👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 18. juli 2023 #155 Del Skrevet 18. juli 2023 LoveMoschino skrev (13 timer siden): Er det ironi mon tro? Ja. Endelig kan kanskje han Riise skaffe seg ei ny ei han kan fø på. Så kan han David overta, ikke godt å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Insider2023 Skrevet 19. juli 2023 #156 Del Skrevet 19. juli 2023 Surikatt skrev (13 timer siden): Aldersforskjellen er for stor. Ser ikke for meg at det vil holde. Akkurat dét er helt individuelt. Selv er jeg gift med en mann som er 20 år+ eldre enn meg, vi har barn sammen og har et mye sunnere, morsommere forhold enn mange på både hans og min alder. Nå tenker noen «gold digger», men vi er altså likestilt økonomisk 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 19. juli 2023 #157 Del Skrevet 19. juli 2023 Er det noen som vet hvor kjolen hennes på bildet med David er fra? Veldig fint bilde og kjole! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 19. juli 2023 #158 Del Skrevet 19. juli 2023 Silkedyne skrev (6 minutter siden): Er det noen som vet hvor kjolen hennes på bildet med David er fra? Veldig fint bilde og kjole! Sikkert fra Gucci Gabbana 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 19. juli 2023 #159 Del Skrevet 19. juli 2023 Silkedyne skrev (2 timer siden): Er det noen som vet hvor kjolen hennes på bildet med David er fra? Veldig fint bilde og kjole! Tror det er en sneak peek fra det hun sa var en kjolekolleksjon hun snart slipper... Håper ikke dette er nok en "Reme-kolleksjon"... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. juli 2023 #160 Del Skrevet 19. juli 2023 Insider2023 skrev (13 timer siden): Akkurat dét er helt individuelt. Selv er jeg gift med en mann som er 20 år+ eldre enn meg, vi har barn sammen og har et mye sunnere, morsommere forhold enn mange på både hans og min alder. Nå tenker noen «gold digger», men vi er altså likestilt økonomisk 😄 Jeg tenker de har høyt forbruk og luksusliv til felles og han finansierer forbruket hennes. Men når han bikker 60 snart og hun da bare er halvveis i 30 årene så kan jeg ikke se hvordan det skulle fungere. Det gjenstår bare å se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå