tonebelinda Skrevet 28. august 2023 #161 Del Skrevet 28. august 2023 Svava skrev (På 26.8.2023 den 11.45): Tja, virker som han prøver å redde seg inn etter utbruddet han nylig hadde. Kopierer inn linken igjen: https://www.vg.no/sport/friidrett/i/WR1KmG/henrik-ingebrigtsen-med-lang-tirade-etter-jakobs-sykdom Ingen tviler på at familiekonflikten er belastende, men tror neppe det har gitt Jakob feber. Brødrene klager på spørsmålene fra media, men synes de strengt tatt har lagt opp til det selv. I tiden etter de brøt med Gjert som trener, så kom de stadig med stikk til Gjert i media. De har selv gjort at denne saken ikke er privat. Konflikten går også utover Narve Gilje Nordås. Det er tydeligvis en isfront mellom Nordås og brødrene også fordi Nordås valgte å fortsette med Gjert som trener. Friidrettsforbundet kunne faktisk ikke tatt mer hensyn til brødrene når Gjert ikke fikk trenerakkridering for Nordås. Nordås ville faktisk ha vunnet 1500m hadde løpet vært noen meter lenger, men et dårlig taktisk valg gjorde at han kom i gang med spurten for sent. Får søke om å få løpet litt lengre neste gang da..... Men det hjalp ikke at løpet ble 5.000 meter. Og nå synes jeg faktisk det er Narve som har vært den som har dratt opp dette med konfliktene i media, IKKE Jacob. Og syntes det var flott at Henrik stod opp for sin bror. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. august 2023 #162 Del Skrevet 28. august 2023 Anonymaaaa skrev (På 26.8.2023 den 22.49): Ingen som har sett episoden der Monsen har med Gjert på fjelltur? Det sier jo bare litt. Jo, den har jeg sett. Men kan ikke se at det kan vise noe om hva som kan ha skjedd. Han hadde voldsom høydeskrekk og turde ikke gå ned. Synes det var en flott episode, og syntes Gjert var fin der. Men jeg skjønner at det har vært noe voldsomt som har skjedd innen familien. Og det må de for all del få lov og holde for seg selv. Sånn som media har holdt på under VM er helt forkastelig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. august 2023 #163 Del Skrevet 28. august 2023 tvertimot skrev (På 26.8.2023 den 23.20): Gjert skal uten tvil ha mye av æren for sønnene sin suksess, uten han ville de ikke vært der de er, treningsmetodene hans er således trolig de beste i verden hva gjelder mellomdistanseløping. Han er således en ressurs uten like. Noe av det mest bemerkelsesverdige med Gjert er hans evne til å systematisere og ha fokus på detaljer, selv de minste detaljer, mannen er en prefeksjonist uten like og ingenting overlates til tilfeldighetene da alt er planlagt og systematisert. Det er egenskaper som er beundringsverdige. Men klart at det over tid oppstår en slitasje mellom han og sønnene, av mange årsaker men kanskje mest fordi han er så detaljestyrende som han er i sitt arbeid, klart det begrenser sønnenes selvstendighet og frihet. Som deres trener har det nok også vært en vanskelig balansegang mellom rollen som far og trener, som igjen preger relasjonen mellom partene. Synd at det endte i brudd, både for Gjert og ikke minst sønnene sine løperkarierer. Sportslig tenker jeg at de taper på å miste faren som trener, jeg ser således ikke bruddet som en genistrek fra et resultatmessig perspektiv, klart det er negativ at de mister en så stor ressurs som Gjert er. Familært, altså forholdet dem imellom som far-sønn, det tror jeg at vil bli bedre på sikt når de får dette mer på avstand. Nå er det Nordås som får nyte godt av Gjerts kunnskaper og dedikasjon, man skal ikke se bort fra at han allerede neste år eller året deretter vil gå forbi eller blir like god som Jakob, nettopp fordi Nordås har Gjert som trener og fordi Jakob ikke har det. På 1500 meter tror jeg at det blir en realitet, på lengre distanser vil nok Jakob være den beste. Skjer det så vil det bare ytterligere bekrefte hvilken sportslig tabbe det var at guttene skilte lag med faren, klart det sportslig er negativt å skille lag med treneren som bedre enn noen annen kan forvalte deres potensiale, storebror Henrik kan aldri erstatte Gjert. Han er absolutt en god trener, ingen tvil om det. Men leser ofte at guttene ikke hadde vært der de er i dag uten han, og det er sikkert mye rett i det. MEN, Gjert hadde ikke vært der han er som trener UTEN sønnene heller, de var jo prøvekaniner opp gjennom de. Spesielt Henrik som var førstemann ut i idretten. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. august 2023 #164 Del Skrevet 28. august 2023 tvertimot skrev (2 timer siden): Nå er sønnene sta og egen synes jeg, personlig finner jeg de langt ut over det normale urimelige. At Jakob er så kjølig som han er overfor Nordås for eksempel, at han ble så kraftig frøset ut. Hvordan de reagerer på uskyldige uttalelser Nordås har kommet med, og ikke minst hvordan de har reagert på hvordan media har dekket det hele. Det er overildt og de blåser det slik selv opp og ut av dimensjoner, men er verdensmestre i å beklage seg over andre. Klart det er et problem hvordan de er og ter seg, det er åpenbart. Jeg har lest det meste du har skrevet her og du bør virkelig få av deg skylappene. Du beskylder andre for svada men det meste du kommer med er manipulering av verste sort. Fan av Nordås er det lov å være, for all del. Fan av Gjert også. Men å forsvare Gjert slik du gjør uten å vite noe om konflikten er påfallende. Selvfølgelig har det skjedd noe langt mer alvorlig enn et trenerbrudd. Folk som bor i Sandnes er ikke helgener, det prates. Du må gjerne fortsette med raljeringen din om Gjert og Nordås, men synes du skal prøve å åpne deg litt for at gutta, som du kaller dem, faktisk har en svært god grunn for sine valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 28. august 2023 #165 Del Skrevet 28. august 2023 tonebelinda skrev (25 minutter siden): Altså, Narve har akkurat fått seg en kjæreste uttalte han. Så det kan absolutt ikke sammenlignes. Elisabeth var også med på serien Team Ingebrigtsen, og har også vært med på de aller fleste stevner og mesterskap i mange år, sammen med hele storfamilien, når de alle stilte på mest mulig. Nei, det er klart at Jakobs forlovede har vært involvert i dette over lengre tid. Men det er også klart at hun har kuttet ut studie og jobb for å leve av den oppmerksomheten det gir å være nært på noen som faktisk har en karriere. Om hun ikke får oppmerksomhet så faller jo bunnen ut av det hun driver med for tiden. Sikkert en grei dame, men jeg personlig får prins Harry/Meghan -vibber av dette. Synes det er rart at hun vil opptre på den måten hun gjør om ønsket er å dempe konfliktnivå og oppstyr rundt familien. Når til og med Gjert greier å holde kjeft, liksom. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. august 2023 #166 Del Skrevet 28. august 2023 Pheromosa skrev (32 minutter siden): Jeg har lest det meste du har skrevet her og du bør virkelig få av deg skylappene. Du beskylder andre for svada men det meste du kommer med er manipulering av verste sort. Fan av Nordås er det lov å være, for all del. Fan av Gjert også. Men å forsvare Gjert slik du gjør uten å vite noe om konflikten er påfallende. Selvfølgelig har det skjedd noe langt mer alvorlig enn et trenerbrudd. Folk som bor i Sandnes er ikke helgener, det prates. Du må gjerne fortsette med raljeringen din om Gjert og Nordås, men synes du skal prøve å åpne deg litt for at gutta, som du kaller dem, faktisk har en svært god grunn for sine valg. 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 28. august 2023 #167 Del Skrevet 28. august 2023 Jakob har såvidt jeg har fått med meg ikke sagt et vondt ord om hverken konkurrenter, trenere eller teamet sitt under VM. At han velger å konse på seg selv og sitt opplegg fremfor å bable i vei om å vise fingern til faren sin (som Narve presterte å vrenge ut av seg at hadde vært kult om Gjert gjorde til sønnen sin) og annet utenomsportslig er fullt forståelig og det eneste riktige å gjøre. At Henrik til slutt mistet beherskelsen av alt maset til Narve og snevet av offermentalitet som er helt i Gjerts ånd og man kunne ane at Gjert ikke akkurat motsatte seg, er forståelig, selv om Henrik sikkert i ettertid skulle ønske at han hadde holdt seg for god eller vært mer konkret og balansert. Men Jakob er det ingen grunn til å kritisere, han har ikke utvist noe dårlig stil og hvorfor i alle dager skal han bruke energi på Narve og «komme i møte» under et VM eller på andre tidspunkt? Energisluk må unngås og her må de bare være tålmodige og innse at Jakob ikke orker det akkurat nå. Det tar den tiden det tar, så får Gjert heller bruke Narve til å jage etter Jakob og se om det er er vellykket strategi dersom han virkelig ønsker forsoning med sønnene sine. Personlig synes jeg det er veldig spesiell prioritering, menneskelig sett. Og nå blir Narve tilsynelatende brukt til å fronte Gjerts behov for å ta igjen muntlig også. Tragisk. Narve er sikkert en helt fin fyr, men ung og selvsagt lett å manipulere da han ser opp til og føler lojalitet til treneren sin. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. august 2023 #168 Del Skrevet 28. august 2023 Capri skrev (57 minutter siden): Jakob har såvidt jeg har fått med meg ikke sagt et vondt ord om hverken konkurrenter, trenere eller teamet sitt under VM. At han velger å konse på seg selv og sitt opplegg fremfor å bable i vei om å vise fingern til faren sin (som Narve presterte å vrenge ut av seg at hadde vært kult om Gjert gjorde til sønnen sin) og annet utenomsportslig er fullt forståelig og det eneste riktige å gjøre. At Henrik til slutt mistet beherskelsen av alt maset til Narve og snevet av offermentalitet som er helt i Gjerts ånd og man kunne ane at Gjert ikke akkurat motsatte seg, er forståelig, selv om Henrik sikkert i ettertid skulle ønske at han hadde holdt seg for god eller vært mer konkret og balansert. Men Jakob er det ingen grunn til å kritisere, han har ikke utvist noe dårlig stil og hvorfor i alle dager skal han bruke energi på Narve og «komme i møte» under et VM eller på andre tidspunkt? Energisluk må unngås og her må de bare være tålmodige og innse at Jakob ikke orker det akkurat nå. Det tar den tiden det tar, så får Gjert heller bruke Narve til å jage etter Jakob og se om det er er vellykket strategi dersom han virkelig ønsker forsoning med sønnene sine. Personlig synes jeg det er veldig spesiell prioritering, menneskelig sett. Og nå blir Narve tilsynelatende brukt til å fronte Gjerts behov for å ta igjen muntlig også. Tragisk. Narve er sikkert en helt fin fyr, men ung og selvsagt lett å manipulere da han ser opp til og føler lojalitet til treneren sin. Enig! Hvorfor i alle dager skal Jakob bruke energi på Narve? De trener ikke sammen og er ikke omgangsvenner tydeligvis.. Er det ikke bare å holde munn, stille på start og bevise hvem som er sterkest? Narve bør fokusere på seg selv og innse at det valget han gjorde medførte tap av treningskamerater. Ikke synd på ham en plass, men håper på flere medaljer fra den kanten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 28. august 2023 #169 Del Skrevet 28. august 2023 Bakgrunnen for denne konflikten har ingenting i media å gjøre, og det er fullt forståelig at Jakob og brødrene ikke vil uttale seg, dette er ytterst privat. Mye hadde vært løst om media kunne kutte ut å grafse i det private, og holdt seg til det sportslige. Dessverre lot både Narve og Henrik seg lure utpå denne gangen, håper de har lært nå. Jakob har oppført seg eksemplarisk i så måte. Denne tråden burde etter min mening slettes/modereres kraftig. Det er andre involverte her også, som burde slippe spekulasjoner omkring deres privatliv. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. august 2023 #170 Del Skrevet 28. august 2023 LillaGorilla<3 skrev (28 minutter siden): Bakgrunnen for denne konflikten har ingenting i media å gjøre, og det er fullt forståelig at Jakob og brødrene ikke vil uttale seg, dette er ytterst privat. Mye hadde vært løst om media kunne kutte ut å grafse i det private, og holdt seg til det sportslige. Dessverre lot både Narve og Henrik seg lure utpå denne gangen, håper de har lært nå. Jakob har oppført seg eksemplarisk i så måte. Denne tråden burde etter min mening slettes/modereres kraftig. Det er andre involverte her også, som burde slippe spekulasjoner omkring deres privatliv. Et par innlegg er muligens på kanten. Tror du Narve ble lurt utpå av media? Han hadde mye på hjertet virket det som og det tok seg ikke særlig bra ut. Hvis han ble lurt av media til å utlevere Jakob så bør noen spandere et skikkelig kommunikasjonskurs på ham/ gi ham medietrening. Sinna gutt som mistet masken sin det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 28. august 2023 #171 Del Skrevet 28. august 2023 16 minutter siden, Pheromosa said: Et par innlegg er muligens på kanten. Tror du Narve ble lurt utpå av media? Han hadde mye på hjertet virket det som og det tok seg ikke særlig bra ut. Hvis han ble lurt av media til å utlevere Jakob så bør noen spandere et skikkelig kommunikasjonskurs på ham/ gi ham medietrening. Sinna gutt som mistet masken sin det.. Vil nå påstå at Narve tok seg særdeles godt ut i forhold til de rundt Jakob. Henrik og Elisabeth er krasse. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 28. august 2023 #172 Del Skrevet 28. august 2023 3 hours ago, tonebelinda said: Får søke om å få løpet litt lengre neste gang da..... Men det hjalp ikke at løpet ble 5.000 meter. Og nå synes jeg faktisk det er Narve som har vært den som har dratt opp dette med konfliktene i media, IKKE Jacob. Og syntes det var flott at Henrik stod opp for sin bror. Du misser poenget. Narve har nådd dit at han kan ta Jakob i en spurt, og det er ikke usannsynlig å tro at Narve snart kan utfordre Jakobs bestetider på 1500m om utviklingen fortsetter. Jakob har derimot mye bedre kondisjon enn Narve. Om Narve skulle hatt det minste sjanse på 5000m, så måtte det vært et lureløp der han kunne stå til med spurten på slutten. Jeg synes utbruddene til Henrik stilte han i et særs dårlig lys. Han virket urimelig og konfliktskapende. Narve skulle derimot delt mindre og det har har innrømt selv også. Jeg kan likevel til en viss grad forstå at frustrasjonen slapp ut. Han er som luft for de tidligere treningskameratene, og de sørget for at han ikke fikk med treneren sin. Det var for øvrig ganske dårlig håndtert av forbundet som først etter kritikk i media ordnet et løsning der Narve fikk med seg Per Svela som støtte i stedet for Gjert. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. august 2023 #173 Del Skrevet 28. august 2023 Svava skrev (13 minutter siden): Du misser poenget. Narve har nådd dit at han kan ta Jakob i en spurt, og det er ikke usannsynlig å tro at Narve snart kan utfordre Jakobs bestetider på 1500m om utviklingen fortsetter. Jakob har derimot mye bedre kondisjon enn Narve. Om Narve skulle hatt det minste sjanse på 5000m, så måtte det vært et lureløp der han kunne stå til med spurten på slutten. Jeg synes utbruddene til Henrik stilte han i et særs dårlig lys. Han virket urimelig og konfliktskapende. Narve skulle derimot delt mindre og det har har innrømt selv også. Jeg kan likevel til en viss grad forstå at frustrasjonen slapp ut. Han er som luft for de tidligere treningskameratene, og de sørget for at han ikke fikk med treneren sin. Det var for øvrig ganske dårlig håndtert av forbundet som først etter kritikk i media ordnet et løsning der Narve fikk med seg Per Svela som støtte i stedet for Gjert. Nå vil tiden vise om du har rett i hvor stor konkurrent Narve vil bli. Synes Narve ble usmakelig raskt høy på seg selv etter at vinden snudde for ham. Og Narvefans kan roe litt ned og se om han kan prestere over tid slik som Jakob har gjort i åresvis. Med det sagt så hadde det vært kult om Jakob fikk reell motstand når han er frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. august 2023 #174 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) Svava skrev (39 minutter siden): Vil nå påstå at Narve tok seg særdeles godt ut i forhold til de rundt Jakob. Henrik og Elisabeth er krasse. Angrep de Narve? De sa at situasjonen var tøff, jeg hørte ikke et kløyva ord om Narve. Endret 28. august 2023 av Pheromosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 28. august 2023 #175 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) LillaGorilla<3 skrev (4 timer siden): Bakgrunnen for denne konflikten har ingenting i media å gjøre, og det er fullt forståelig at Jakob og brødrene ikke vil uttale seg, dette er ytterst privat. Mye hadde vært løst om media kunne kutte ut å grafse i det private, og holdt seg til det sportslige. Dessverre lot både Narve og Henrik seg lure utpå denne gangen, håper de har lært nå. Jakob har oppført seg eksemplarisk i så måte. Denne tråden burde etter min mening slettes/modereres kraftig. Det er andre involverte her også, som burde slippe spekulasjoner omkring deres privatliv. Media har ikke «grafset i det private», de har tatt standpunkt i forhold til å ikke omtale det. Det de derimot har fokusert på er konfliktens konsekvenser, særlig da håndteringen til forbundet knyttet til Narve. Den har vært rettmessig kritisert. Endret 28. august 2023 av NordreSving Klargjøring 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 28. august 2023 #176 Del Skrevet 28. august 2023 Pheromosa skrev (34 minutter siden): Nå vil tiden vise om du har rett i hvor stor konkurrent Narve vil bli. Synes Narve ble usmakelig raskt høy på seg selv etter at vinden snudde for ham. Og Narvefans kan roe litt ned og se om han kan prestere over tid slik som Jakob har gjort i åresvis. Med det sagt så hadde det vært kult om Jakob fikk reell motstand når han er frisk. Å være kritisk til Ingebrigtsen-gutta sin væremåte er absolutt ikke å være Nordås-fans, det er væremåten til brødrene flere reagerer på, spesielt Henrik har hatt en tendens til å fremstå ille i media, når man ser hvor ille de fryser ut mennesker (både faren og Nordås) og hvordan de er totalt blottet for selvinnsikt men skyter mot andre i øst og vest (sågar eget forbund og media). Det er lite sympati å hente ved å være så til de grader lite selvgranskende, at folk reagerer sterkt på hvordan de er høy på seg selv og fremstiller alt som at alt er andres feil uten at de går i seg selv... Klart mer jordnære Nordås får mer sympati. Og når Nordås kommer med sine stikk, som er ganske uskyldig og også lokket frem av media som spør, klart han svarer litt syrlig tilbake når brødrene på alle måter stikker kjepper i hjulene for han og andre og sågar behandler folk nærmest som luft. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheromosa Skrevet 28. august 2023 #177 Del Skrevet 28. august 2023 tvertimot skrev (1 minutt siden): Å være kritisk til Ingebrigtsen-gutta sin væremåte er absolutt ikke å være Nordås-fans, det er væremåten til brødrene flere reagerer på, spesielt Henrik har hatt en tendens til å fremstå ille i media, når man ser hvor ille de fryser ut mennesker (både faren og Nordås) og hvordan de er totalt blottet for selvinnsikt men skyter mot andre i øst og vest (sågar eget forbund og media). Det er lite sympati å hente ved å være så til de grader lite selvgranskende, at folk reagerer sterkt på hvordan de er høy på seg selv og fremstiller alt som at alt er andres feil uten at de går i seg selv... Klart mer jordnære Nordås får mer sympati. Og når Nordås kommer med sine stikk, som er ganske uskyldig og også lokket frem av media som spør, klart han svarer litt syrlig tilbake når brødrene på alle måter stikker kjepper i hjulene for han og andre og sågar behandler folk nærmest som luft. Du gjentar deg stadig her. Tror du folk misliker Henrik like mye som deg hvis du smører godt nok på? Selvfølgelig trenger du ikke være en Narvefan. Du kan være et nettroll som misliker Ingebrigtsensønnene veldig. Du er ikke bekymret for å framstå usaklig og lite sannferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 28. august 2023 #178 Del Skrevet 28. august 2023 Pheromosa skrev (38 minutter siden): Angrep de Narve? De sa at situasjonen var tøff, jeg hørte ikke et kløyva ord om Narve. Er du totalt blind? Lukket øynene for hvordan de stikker kjepper i hjulene for Nordås, bl,a, ved å sette press på forbundet så han ikke fikk ha med seg treneren sin, noe som naturlig nok er lett å få gjennom siden det blir et krav fra vår aller største medaljekandidat. Å fryse ut en tidligere treningskamerat over natten også, å være ganske ufyselig mot han for å være ærlig, å behandle noen som om de er luft er ganske ille... Så at Nordås har kommet med de små og uskyldige stikkene han har gjort, det blir ganske uskyldig sammenlignet med væremåten løperbrødrene har. Måten de tre brødrene sentrerer seg selv i universet er ganske usmakelig for å si det rett ut, mange som har press på seg men som ikke angriper både andre utøvere, forbund, presse og alt mulig annet fordi det ikke gikk deres vei. Brødrene skyter derimot i alle retninger og syter for det meste om ikke alt går deres vei, heldigvis er de færreste utøvere slik. Det vises en arroganse jeg aldri har sett tidligere, og det tar seg ikke fint ut... 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 28. august 2023 #179 Del Skrevet 28. august 2023 tvertimot skrev (På 27.8.2023 den 15.20): Ser man på historikken til utøverne og tidene prestert samt utviklingen de har hatt, da er det mye som indikerer at Nordås kan være et større 1500 meter talent enn Jakob (Jakob har mer å gjøre på lengre distanser), at Jakob har vært best og har prestert bedre enn Nordås endrer ikke det... Tallene taler for seg selv og forskjellen er nå ikke stor mellom dem, Nordås har i det siste hatt en enorm utvikling mens det for Jakob har gått sakte. Alt nå puster Nordås han i nakken og utviklingen har vært så raskt at man må spørre hvor stort potensialet til Nordås virkelig er... Hva gjelder prestasjoner så var alt Jakob den beste og nær å ha fått ut sitt fulle potensiale, han kan jo utvikle seg videre men det vil ikke gå veldig raskt på nivået han er nå, Nordås har senket sin rekord oppsiktsvekkende mye og jeg tror altså at han vil ha enda mer fremgang mot neste år dersom han får beholde Gjert som trener. Men nå er det ingen garanti for at Gjert vil hjelpe Nordås til å kanskje bli en sterkere utøver enn sønnen, Gjert vil nok for alltid ville sønnens beste og et scenario hvor Nordås vil bli bedre enn Jakob vil garantert være hardt for Gjert å svelge. Det kan bli en realitet på 1500 meter tenker jeg, da vil Jakob bli presset mer over på lengre distanser som 5000 meter hvor Jakob har aller størst potensiale. Men med tanke på at 1500 meter er favoritt-distansen så blir ikke det enkelt. En ting jeg har lurt på en god stund egentlig er, hvor lurt var det av Jacob og satse på 5000 meter. Komboen 1500 og 5000 er vel ganske uvanlig. Er jo langt mer vanlig å kombinere 1500 og 800. Her har vi jo en rekke storheter som Coe, Ovett, Cram med flere. Og Jacob har vel og selv uttalt at spurtegenskapene hans har fått lide litt til fordel for den utholdenheten han trenger for å satse på 5000. Hadde det vært en bedre ide for han og satset mot 800 istedenfor 5000? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 28. august 2023 #180 Del Skrevet 28. august 2023 Primadonnaer 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå