Capri Skrevet 25. mai #2421 Del Skrevet 25. mai eeqaz skrev (På 23.5.2024 den 21.22): Hevn for bruddet ? N eller G ? Tipper ingen av delene. Brødrene må selv ga ansvar for egne prestasjoner, det samme må Narve og Svela. Filip og Henrik har ikke prestert internasjonalt på flere år, trenger ikke nødvendigvis lete etter en syndebukk, de er bare ikke gode nok. Og presse4 endret deg vel egentlig svært lite etter kronikken. En familiepsykolog (og ev rettssak) fungerer stort sett bedre enn VG. Men vel, både de og løperfruene tjener millioner av kroner på SoMe, klart de ikke kan la negativ omtale stå uimotsagt i media. Og hvorfor "lyver" storebror Martin om at han ikke har vokst opp i frykt, et hjem fullt av vold og trusler ? Det er jo det aller merkeligste... Hvis man først skal analysere hva som ville vært en bedre løsning enn kronikken, ser jeg for meg at det hadde hatt god effekt dersom Gjert ikke varslet full krig med Elden og hele sirkuset, og fant en alternativ løsning til akkreditering så lenge familierelasjonen åpenbart var i en ekstremt sårbar fase. I følge Gjert selv, setter han alltid familien sin og barna sine før alt annet. Da synes jeg det han har stelt i stand her er ekstremt spesielt og uansett at man må forvente mer av relativt ressurssterke foreldre enn dette. At Gjert er en god trener som fortsatt ønsker å prestere på topp, burde ikke være det viktigste av alt. Dessuten gjør Narve og Svela det helt ypperlig, og hadde kanskje gjort det enda litt bedre uten all støyen som Gjert har produsert? Hvis Gjert heller enn å krisemaksimere og dundre på, hadde sagt til Narve/Svela at dette med akkreditering er helt uproblematisk, vi fikser dette, ville de to heller ikke tenkt at dette er helt avgjørende for prestasjonene. Jeg tipper at det hadde gått helt strålende, og gjort at de kunne bruke energi kun på å prestere. Akkrediteringssaken mistenker jeg at har handlet om Gjert og hans ego først og fremst. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 25. mai #2422 Del Skrevet 25. mai tvertimot skrev (7 timer siden): At Gjert er en krevende trener og at det over år med en slik trener blir slitasje, det er fult forståelig, løperbrødrene er ikke de første som bryter med egen trener bl.a. av slike årsaker. Det kompliserte her er derimot at han er deres far og når bobla sprakk så ble det derfor et mediesirkus uten like, at ting blåser opp og tas ut av enhver proposjon burde bare overraske de mest naiv godtroende, oss andre skjønner at det måtte bli betent og en dyp konflikt. Altså ikke tilfeldig hvem av barna som er i konflikt med faren og ikke, og at det er splid i familien. Ser man på hvor store egoer løperbrødrene er, da er forståelsen av det hele komplett. Nå er det vel minstejenta som står i fokus på rettsaken, men de står io bak henne 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambilamambie Skrevet 25. mai #2423 Del Skrevet 25. mai Tenk om han heller kunne ha sagt unnskyld til barna sine og langt seg langflat. Sier mye om han som person det han gjør nå. Og vi som kommer fra området vet hva har har gjort og det er ikke kun «slått en gang med håndkle». 7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 25. mai #2424 Del Skrevet 25. mai Det er 5 av 7 barn som har brutt med faren. Ikke bare «tre egoistiske løpebrødre». Ellers enig i at beste løpere skal løpe og jeg har ikke sett NOEN som tar til orde for noe annet. Heller ikke Henrik eller Fillip. Så å fremstille det som om noen av dem mener de har rett på EM-plass ut fra navnet blir for dumt. Egoet deres er forøvrig dyrker fram av en far og trener med tilsvarende stort ego. Men jeg forstår jo at enkelte har lagt brødrene for hat. For i Norge skal man ikke tro man er noe. Og så skal vi godte oss ekstra når de som tror de er noe, feiler. Jeg gremmes. 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. mai #2425 Del Skrevet 26. mai HSV50 skrev (2 timer siden): Det er 5 av 7 barn som har brutt med faren. Ikke bare «tre egoistiske løpebrødre». Ellers enig i at beste løpere skal løpe og jeg har ikke sett NOEN som tar til orde for noe annet. Heller ikke Henrik eller Fillip. Så å fremstille det som om noen av dem mener de har rett på EM-plass ut fra navnet blir for dumt. Egoet deres er forøvrig dyrker fram av en far og trener med tilsvarende stort ego. Men jeg forstår jo at enkelte har lagt brødrene for hat. For i Norge skal man ikke tro man er noe. Og så skal vi godte oss ekstra når de som tror de er noe, feiler. Jeg gremmes. Husk at barn nr6 er mindreårig (minstemann) og strengt tatt ikke kan velge å bryte enda heller 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 26. mai #2426 Del Skrevet 26. mai (endret) Ninaen skrev (8 timer siden): Husk at barn nr6 er mindreårig (minstemann) og strengt tatt ikke kan velge å bryte enda heller Også et poeng. Og «ufordragelige» Jacob hadde god tone og var overhode ikke sur eller vemmelig etter taper mot Kerr i natt. Tvert i mot gitt. https://www.nrk.no/sport/rivalene-ingebrigtsen-og-kerr-dukket-opp-sammen_-_-jeg-vet-ikke-helt-hva-som-skjedde-1.16897673 Jeg begriper ikke at man ikke kan heie på alle nordmenn som deltar, og ikke ønske at noen av dem skal tape fordi man har bestemt seg fordi man ikke liker dem. For å sette det på spissen. Jeg heier ikke på City. Jeg blir tvert i mot sur når de vinner. Skikkelig sur. Men jeg synes likevel det er stas at Håland skårer så mye som han gjør og er blitt en sånn ufattelig målmaskin. Jeg unner han den suksessen, selv om det irriterende nok ødelegger for mitt lag. Endret 26. mai av HSV50 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 26. mai #2427 Del Skrevet 26. mai HSV50 skrev (11 timer siden): Det er 5 av 7 barn som har brutt med faren. Ikke bare «tre egoistiske løpebrødre». Ellers enig i at beste løpere skal løpe og jeg har ikke sett NOEN som tar til orde for noe annet. Heller ikke Henrik eller Fillip. Så å fremstille det som om noen av dem mener de har rett på EM-plass ut fra navnet blir for dumt. Egoet deres er forøvrig dyrker fram av en far og trener med tilsvarende stort ego. Men jeg forstår jo at enkelte har lagt brødrene for hat. For i Norge skal man ikke tro man er noe. Og så skal vi godte oss ekstra når de som tror de er noe, feiler. Jeg gremmes. Har den eldste brutt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 26. mai #2428 Del Skrevet 26. mai HSV50 skrev (11 timer siden): Det er 5 av 7 barn som har brutt med faren. Ikke bare «tre egoistiske løpebrødre». Ellers enig i at beste løpere skal løpe og jeg har ikke sett NOEN som tar til orde for noe annet. Heller ikke Henrik eller Fillip. Så å fremstille det som om noen av dem mener de har rett på EM-plass ut fra navnet blir for dumt. Egoet deres er forøvrig dyrker fram av en far og trener med tilsvarende stort ego. Men jeg forstår jo at enkelte har lagt brødrene for hat. For i Norge skal man ikke tro man er noe. Og så skal vi godte oss ekstra når de som tror de er noe, feiler. Jeg gremmes. Enig. Det er også ganske tydelig at enkelte her har begrenset kunnskap om det de skriver om og ikke forstår kompleksiteten i slike familieforhold, spesielt hvordan det er for et barn å vokse opp slik. Det er ikke enkle forklaringer og enkle løsninger, det ene påvirker det andre. Også godt å se at brødrene står opp for seg selv og ikke godtar at enkelte deler av tiltalen ikke blir belyst. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 26. mai #2429 Del Skrevet 26. mai eeqaz skrev (1 time siden): Har den eldste brutt ? Jeg skal ikke bidra til å spre rykter her inne, men kan si det jeg vet allerede er skrevet i avisen og det er at samme bistandsadvokat representerer fem av barna. Det andre jeg vet er ikke skrevet i avisene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. mai #2430 Del Skrevet 26. mai Capri skrev (22 timer siden): I følge Gjert selv, setter han alltid familien sin og barna sine før alt annet. Da synes jeg det han har stelt i stand her er ekstremt spesielt og uansett at man må forvente mer av relativt ressurssterke foreldre enn dette. At Gjert er en god trener som fortsatt ønsker å prestere på topp, burde ikke være det viktigste av alt. Dessuten gjør Narve og Svela det helt ypperlig, og hadde kanskje gjort det enda litt bedre uten all støyen som Gjert har produsert? Hvis Gjert heller enn å krisemaksimere og dundre på, hadde sagt til Narve/Svela at dette med akkreditering er helt uproblematisk, vi fikser dette, ville de to heller ikke tenkt at dette er helt avgjørende for prestasjonene. Jeg tipper at det hadde gått helt strålende, og gjort at de kunne bruke energi kun på å prestere. Akkrediteringssaken mistenker jeg at har handlet om Gjert og hans ego først og fremst. Nå er det mange høyprofilerte trenere rundt om i verden, som ikke har trent eller trener egne barn, uten at de setter familien og barna sine lavt av den grunn. Selvfølgelig kan Gjert sette familien og barna sine høyt han også, selv om han er i en profilert trenerrolle. Mange mennesker som har vesentlig mer krevende jobber enn hva Gjert har, som man ikke skal beskylde å sette familien og barna høyt fordi de har den jobben de har. Det er fult forståelg at Gjert vil ha den rollen han har, mennesker trekkes mot det dem er god på og har suksess med, Gjert har virkelig bevist til gangs at han trolig er den beste mellomdistansetreneren av samtlige og klart han da vil være i den rollen, annet ville vært utenkelig. Nå er det løperbrødrene som har satt i gang akkrediterings-konflikten, ikke Gjert. Det hadde ikke vært en sak, dersom ikke løperbrødrene hadde stilt det ultimatum til friidrettsforbundet som de åpenbart har gjort, noe som heller ikke har gitt forbundet annet valg enn å ikke gi han akkreditering. Klart at det ville vært ønskelig for samtlige parter (foruten løperbrødrene) om Gjert hadde fått den akkrediteringen og kunne fulgt opp sine utøvere. Gjert kan altså ikke lastes for at de ikke har funnet en løsning på det, noe som jo heller ikke er mulig når løperbrødrene står steilt på at de ikke vil ha Gjert til stede. At Narve, Svela og Gjert kjemper imot det, klart at de gjør. Ville enhver utøver og trenere gjort, her er det løperbrødrene som er problemet og spesielt Henrik og Jakob. Narve og Svela samt Gjert er ikke de eneste utøverne/trenerne som har kjempet for det samme, det handler om best mulig oppfølging og klart det ikke er ideelt for dem at Gjert ikke får fulgt dem opp i konkurranser. Her er det altså de store egoene, altså løperbrødrene, som må ta til fornuft. Men de er uspiselige drittsekker, ikke bare overfor Narve og faren men de er heller ikke ok overfor andre konkurrenter og det tar seg ikke fint ut når de uttaler seg etter nederlag etc. Det skinner gjennom hvor overoppblåste egoer de er i alt de foretar seg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. mai #2431 Del Skrevet 26. mai HSV50 skrev (1 time siden): Også et poeng. Og «ufordragelige» Jacob hadde god tone og var overhode ikke sur eller vemmelig etter taper mot Kerr i natt. Tvert i mot gitt. https://www.nrk.no/sport/rivalene-ingebrigtsen-og-kerr-dukket-opp-sammen_-_-jeg-vet-ikke-helt-hva-som-skjedde-1.16897673 Jeg begriper ikke at man ikke kan heie på alle nordmenn som deltar, og ikke ønske at noen av dem skal tape fordi man har bestemt seg fordi man ikke liker dem. For å sette det på spissen. Jeg heier ikke på City. Jeg blir tvert i mot sur når de vinner. Skikkelig sur. Men jeg synes likevel det er stas at Håland skårer så mye som han gjør og er blitt en sånn ufattelig målmaskin. Jeg unner han den suksessen, selv om det irriterende nok ødelegger for mitt lag. For min del så er det da Ole "Lukkøye" Klementsen bokset på 90-tallet og nå når Jakob og Henrik løper, at jeg håper utlendinger slår dem, uspiselige overoppblåste ego alle de tre. Fillip Ingebrigtsen unner jeg derimot suksess, han virker å være vesentlig mer spiselig enn de to andre løperbrødrene, Fillip har jeg alltså alltid hatt et godt inntrykk av som mer ydmyk og ikke like overoppblåst ego. Er naturlig nok en som heier frem nordmenn jeg også, og er langt over snittet sportsinteressert, klart at nasjonalfølelsen også er sterk. Men herlig at Ole "Lukkøye" Klemetsen har lagt opp for lengst, og de to overoppblåste egoene som fortsatt løper, de skjemmer seg selv og Norge ut med mye av det de kommer med. Å se Jakob tape igjen, for mannen han hevder å være så mye bedre enn at han kan slå han i blinde. Han har tapt to mesterskap for to engelskmenn han ikke annerkjente prestasjonene til, men i stedet for snakket opp seg selv og snakket dem ned (at han var uheldig selv og dem var heldig - verdensmester i unnskyldninger og bortforklaringer). Det blir kvalmt rett og slett. Han taklet media bedre i går, det skal Jakob ha, men enden på intervjuet fikk frem det overoppblåste egoet til en viss grad der han insinuerte at han er best tross alt (som om ikke andre utøvere også har hatt sine utfordringer slik han selv har hatt, sannheten er at for hans del har det gått veldig på skinner hele karrieren). Ta en likendes kar som Karsten Warholm til sammenligning, han annerkjenner sine konkurrenter og deres resultater både når han vinner og når han taper, en vesentlig bedre utøver som er lett å like. De fleste norske utøvere er lett å like, uansett idrett, men så har du de to løperbrødrene som blir ganske så uspiselige. Å se han tape i går, jeg feiret det med en vin og det smakte godt. Unner han ikke annet enn å se en rygg når han passerer målstreken, ikke før han annerkjenner andre i større grad og ikke fremhever seg selv når han taper. Skal revurdere han om han en gang legger fra seg sitt overoppblåste ego, da vil også jeg heie han frem slik jeg normalt gjør med norske utøvere. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. mai #2432 Del Skrevet 26. mai (endret) bambilamambie skrev (16 timer siden): Tenk om han heller kunne ha sagt unnskyld til barna sine og langt seg langflat. Sier mye om han som person det han gjør nå. Og vi som kommer fra området vet hva har har gjort og det er ikke kun «slått en gang med håndkle». Slut med toskete argumentasjon, å opphøye deg selv til sannhetsvitne fordi du bor i området (tviler på at du kjenner noen av partene) blir toskete når du kan bo i Finnmark for hva vi vet. Dumme spekulasjoner er idioti! Når det er sagt kan en bosatt i langtvekkistan ha noe mer fornuftig å tilføye enn det våset her, kan like gjerne være slik at det burde være noen av barna som burde kommet med unnskyldning overfor Gjert, hva som har skjedd eller ikke skjedd kjenner bare partene og ikke andre enn dem. Endret 26. mai av tvertimot 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 26. mai #2433 Del Skrevet 26. mai tvertimot skrev (56 minutter siden): Slut med toskete argumentasjon, å opphøye deg selv til sannhetsvitne fordi du bor i området (tviler på at du kjenner noen av partene) blir toskete når du kan bo i Finnmark for hva vi vet. Dumme spekulasjoner er idioti! Når det er sagt kan en bosatt i langtvekkistan ha noe mer fornuftig å tilføye enn det våset her, kan like gjerne være slik at det burde være noen av barna som burde kommet med unnskyldning overfor Gjert, hva som har skjedd eller ikke skjedd kjenner bare partene og ikke andre enn dem. Sånn som du beskriver dem,virker det som om du kjenner dem personlig også.. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 26. mai #2434 Del Skrevet 26. mai tvertimot skrev (1 time siden): Nå er det mange høyprofilerte trenere rundt om i verden, som ikke har trent eller trener egne barn, uten at de setter familien og barna sine lavt av den grunn. Selvfølgelig kan Gjert sette familien og barna sine høyt han også, selv om han er i en profilert trenerrolle. Mange mennesker som har vesentlig mer krevende jobber enn hva Gjert har, som man ikke skal beskylde å sette familien og barna høyt fordi de har den jobben de har. Det er fult forståelg at Gjert vil ha den rollen han har, mennesker trekkes mot det dem er god på og har suksess med, Gjert har virkelig bevist til gangs at han trolig er den beste mellomdistansetreneren av samtlige og klart han da vil være i den rollen, annet ville vært utenkelig. Nå er det løperbrødrene som har satt i gang akkrediterings-konflikten, ikke Gjert. Det hadde ikke vært en sak, dersom ikke løperbrødrene hadde stilt det ultimatum til friidrettsforbundet som de åpenbart har gjort, noe som heller ikke har gitt forbundet annet valg enn å ikke gi han akkreditering. Klart at det ville vært ønskelig for samtlige parter (foruten løperbrødrene) om Gjert hadde fått den akkrediteringen og kunne fulgt opp sine utøvere. Gjert kan altså ikke lastes for at de ikke har funnet en løsning på det, noe som jo heller ikke er mulig når løperbrødrene står steilt på at de ikke vil ha Gjert til stede. At Narve, Svela og Gjert kjemper imot det, klart at de gjør. Ville enhver utøver og trenere gjort, her er det løperbrødrene som er problemet og spesielt Henrik og Jakob. Narve og Svela samt Gjert er ikke de eneste utøverne/trenerne som har kjempet for det samme, det handler om best mulig oppfølging og klart det ikke er ideelt for dem at Gjert ikke får fulgt dem opp i konkurranser. Her er det altså de store egoene, altså løperbrødrene, som må ta til fornuft. Men de er uspiselige drittsekker, ikke bare overfor Narve og faren men de er heller ikke ok overfor andre konkurrenter og det tar seg ikke fint ut når de uttaler seg etter nederlag etc. Det skinner gjennom hvor overoppblåste egoer de er i alt de foretar seg... Er du helt sikker på at det var Norges Friidrettsforbunds ønske å gi Gjert akkreditering, eller kan det tenkes at de vet noe som du ikke vet, og de faktisk ikke ønsker å gi Gjert akkreditering? Gjert har selvsagt hatt mulighet til å følge opp Narve/Svela, det eneste han ikke fikk akkreditering til var å oppholde seg på treningsbanen under oppvarmingen. Der er det begrenset hva han kan gjøre for løperne sine, annet enn å holde vannflaske og tøy og mest av alt forstyrre Jakob. Og hvis du et sekund vurderer at det kan være sant at Gjert har styrt familien på en måte som har skadet barnas psyke enten ved at de har vært direkte utsatt eller vært vitne til ting som en far ikke har lov til å gjøre mot barn selv om han selv ikke har gått inn for å skade dem, skjønner du at forbundet vurderte at å beskytte Jakob mot Gjert var viktigere enn at Gjert fikk holde vannflaske og treningstøy og rope litt under Narve og Svelas oppvarming, og gi noen oppmuntrende ord på vei inn i ventesonen der løperne er atskilt fra alle de siste 20 munuttene før løp. Jakob hadde for øvrig heller ingen akkreditert trener i Budapest. Han varmet opp for seg selv før 1500, og fikk hjelp av Henrik med noen drag før finalen på 5000 meter på samme måte som Narve fikk hjelp av Svela. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 26. mai #2435 Del Skrevet 26. mai Synes de er totalt uinteressante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 26. mai #2436 Del Skrevet 26. mai Man er litt stakkarslig når man gleder seg over andres tap. Jeg registerer at Jacob smilte og koste seg etter gårsdagens tap og hilste på og snakket avslappet med Kerr. Må være litt tungt for dem som helst hadde lyst til å godte seg over at han ikke vant at han selv ser det som en seier og var strålende fornøyd med løpet sitt. 🙄 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. mai #2437 Del Skrevet 26. mai Capri skrev (37 minutter siden): Er du helt sikker på at det var Norges Friidrettsforbunds ønske å gi Gjert akkreditering, eller kan det tenkes at de vet noe som du ikke vet, og de faktisk ikke ønsker å gi Gjert akkreditering? Han hadde akkreditering før løperbrødrene slo seg tverr og motsatte seg dette, og hadde hatt det om ikke løperbrødrene hadde stilt ultimatum om at han ikke skulle få det. Ingenting Norges Friidrettsforbund har på Gjert, som tilsier at de ikke skulle gi han akkreditering, slutte først som sist å komme med fullstendig absurde teorier som ikke er realistiske eller logisk i det hele tatt. Man kan fint være morder som har sonet sin straff, og bli akkreditert. Heller ikke et idrettsforbund sin oppgave å dømme noen for noe som helst, i hvert fall ikke gi konsekvenser for noen før eventuelt rettsvesenet gjør det. Toskete konspirasjonsteorier er det for mange av, dette kvalifiserer ikke en gang til å være det da alternative teorier blir rett og slett bare for dumt, hvorfor skal du være vrang og vri på det så mye at du overser det fullstendig åpenbare, at løperbrødrene har stilt ultimatum. Klart at når de har gått inn for at de absolutt ikke vil ha han til stede, da har jo heller ikke idrettsforbundet noe annet valg enn å gjøre som de har gjort, de ser hvor sterk familiekonflikten er de også og da må de nødvendigvis ligge til rette for sin støste stjerne sitt krav. Det hadde derimot ikke vært en problemstilling dersom løperbrødrene ikke stod så sta på sitt, da kunne Gjert vært trener for Narve og fått akkreditering. Løperbrødrene motarbeider derimot faren og de stikker kjepper i hjulene for Narve, de er drittsekker i mine øyne og så sta at de ikke virker å ha forsøkt å finne en løsning til beste for alle en gang. Gjert skal ha all ros, han har ligget lavt og har taklet det å bli motarbeidet slik bedre enn de fleste. Er heller Narve som har kommet med utspill, og det er veldig forståelig at han har. Altså takler Gjert dette vesentlig bedre enn løperbrødrene som bare er tverr og uforsonende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. mai #2438 Del Skrevet 26. mai HSV50 skrev (5 minutter siden): Man er litt stakkarslig når man gleder seg over andres tap. Jeg registerer at Jacob smilte og koste seg etter gårsdagens tap og hilste på og snakket avslappet med Kerr. Må være litt tungt for dem som helst hadde lyst til å godte seg over at han ikke vant at han selv ser det som en seier og var strålende fornøyd med løpet sitt. 🙄 Strålende fornøyd kan han jo ikke være, man så hvordan han taklet å tape for først Wightman og så Kerr i de to siste VM, klart han ikke er strålende fornøyd med å tape igjen. Han kan uttale annet, men slik skaper usikkerhet, og klart han som alle andre vet at Kerr samt andre løpere kan ha mer å gå på når OL kommer. Jakob sitt problem er at han er treig, altså ikke har den samme eksplosive sluttspurten som de andre har. Han selv og alle som har kunnskap om mellomdistanseløp, vet at Jacob må satse på en langspurt, at følger raskere spurtere han når de kommer til oppløpet, da taper han mest sannsynlig. Jacob er en kapasitetsløper heller enn en sluttspurter, altså er sjansene større for gull på 5000 meter enn på 1500 meter som han så gjerne vil vinne på (men tapte de to siste VM for to forskjellige Engelskmenn). Tapet i går vil ikke gå upreget inn på han, men klart at det er enklere å tape et løp i Diamond League enn et VM eller et OL, Jeg tenker at han føler usikkerhet med tanke på hva som kommer nå, at han ikke kan annet enn å jekke seg selv noe ned og ikke kan være like nedtalende lenger. Altså at han tok på seg og skjuler seg bak en maske i går... Men han avsluttet jo med å insinuere at han egentlig er best, med tap i de to siste VM så blir jo det patetisk synes jeg (og tap i går). Har stagnert litt for han nå virker det som, han er ikke lenger i den utvikling han var og kanskje har han alt nådd sitt toppnivå tross ung alder. Jeg spår en visnende løper nå som han ikke har faren sin som trener lenger, selv om han nok vil gjøre det bra på banen noen år til da Gjerts metoder (som brødrene fortsatt benytter) er bra for å oppnå resultater. Har derimot liten tro på at Henrik kan evne det samme som faren som trener i lengden, han er og blir en som har tatt til seg Gjert sine ideer og løsninger og er ikke like inovativ som faren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 26. mai #2439 Del Skrevet 26. mai (endret) HSV50 skrev (24 minutter siden): Man er litt stakkarslig når man gleder seg over andres tap. Jeg registerer at Jacob smilte og koste seg etter gårsdagens tap og hilste på og snakket avslappet med Kerr. Må være litt tungt for dem som helst hadde lyst til å godte seg over at han ikke vant at han selv ser det som en seier og var strålende fornøyd med løpet sitt. 🙄 Jeg gledet meg over Kerr sin seier. Ikke stakkarslig det! Når et oppblåst ego løper mot en mer jordnær person, da er det lett å ta parti. Jakob er til å bli kvalm av, Kerr synes jeg at virker veldig ok. Endret 26. mai av tvertimot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 26. mai #2440 Del Skrevet 26. mai tvertimot skrev (2 minutter siden): Jeg gledet meg over Kerr sin seier. Ikke stakkarslig det! Når et oppblåst ego løper mot en mer jordnær person, da er det lett å ta parti. Jakob er til å bli kvalm av, Kerr synes jeg at virker veldig ok. Kan du roe ned litt? Du skriver så himla mye og flere innlegg etter hverandre at jeg orker ikke følge denne tråden for alt du skriver er så gjentagende og det er ikke vanskelig å skjønne at du har et bestemt bias i denne saken. Vi har skjønt hva du synes, og det holder nå, du tilfører ikke noe nytt med å repetere deg selv. 10 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå