HSV50 Skrevet 10. juni 2024 #2481 Del Skrevet 10. juni 2024 Ser i alle fall at Narve går ut og dreper det kommentarfeltet sier om at Henrik ønsket lykke til før løpet var for å psyke ham ut. Narve sier han satt pris på det. Svela sier det samme og at det er normal oppførsel før et løp. Så kanskje pressen og kommentarfeltet skal roe ned, slutte å fokusere på konflikt og Gjert og la gutta få løpe. La dem være et lag og ikke motstandere der halvparten håper Narve gruser Jacob og halvparten godter seg over at Narve løp dårlig. Kommentarfeltet renner enda over av folk som er sinte fordi Jacob ikke takket faren etter at han vant. Det er jo Gjert som har trent han og har æren for hans suksess som løper. Snodig nok mener ikke de samme at Narve bør klandre Gjert for sitt dårlige løp. Tvert i mot er det overhode ikke Gjert sin feil, men Narve sin. Det er jo han som løper, Gjert er bare trener. Logikken lenge leve! 🙃 25 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. juni 2024 #2482 Del Skrevet 10. juni 2024 HSV50 skrev (1 time siden): Ser i alle fall at Narve går ut og dreper det kommentarfeltet sier om at Henrik ønsket lykke til før løpet var for å psyke ham ut. Narve sier han satt pris på det. Svela sier det samme og at det er normal oppførsel før et løp. Så kanskje pressen og kommentarfeltet skal roe ned, slutte å fokusere på konflikt og Gjert og la gutta få løpe. La dem være et lag og ikke motstandere der halvparten håper Narve gruser Jacob og halvparten godter seg over at Narve løp dårlig. Kommentarfeltet renner enda over av folk som er sinte fordi Jacob ikke takket faren etter at han vant. Det er jo Gjert som har trent han og har æren for hans suksess som løper. Snodig nok mener ikke de samme at Narve bør klandre Gjert for sitt dårlige løp. Tvert i mot er det overhode ikke Gjert sin feil, men Narve sin. Det er jo han som løper, Gjert er bare trener. Logikken lenge leve! 🙃 Er helt sikker på at hvis han hadde takket Gjert hadde det også vært galt «Falsk!», «Der kan dere se, det er ikke så ille det de har opplevd» osv osv. Synes det er veldig klokt og ikke nevne Gjert i det hele tatt. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 10. juni 2024 #2483 Del Skrevet 10. juni 2024 Jobbermedbarn skrev (12 minutter siden): Er helt sikker på at hvis han hadde takket Gjert hadde det også vært galt «Falsk!», «Der kan dere se, det er ikke så ille det de har opplevd» osv osv. Synes det er veldig klokt og ikke nevne Gjert i det hele tatt. Ja det er jo galt uansett hva de sier og gjør eller ikke sier og gjør for enkelte. Trist nok. Jeg gremmes over hva voksne mennesker kan få til å lire av seg i kommentarfeltet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. juni 2024 #2484 Del Skrevet 10. juni 2024 HSV50 skrev (6 timer siden): Ser i alle fall at Narve går ut og dreper det kommentarfeltet sier om at Henrik ønsket lykke til før løpet var for å psyke ham ut. Narve sier han satt pris på det. Svela sier det samme og at det er normal oppførsel før et løp. Så kanskje pressen og kommentarfeltet skal roe ned, slutte å fokusere på konflikt og Gjert og la gutta få løpe. La dem være et lag og ikke motstandere der halvparten håper Narve gruser Jacob og halvparten godter seg over at Narve løp dårlig. Kommentarfeltet renner enda over av folk som er sinte fordi Jacob ikke takket faren etter at han vant. Det er jo Gjert som har trent han og har æren for hans suksess som løper. Snodig nok mener ikke de samme at Narve bør klandre Gjert for sitt dårlige løp. Tvert i mot er det overhode ikke Gjert sin feil, men Narve sin. Det er jo han som løper, Gjert er bare trener. Logikken lenge leve! 🙃 Hvilket kommentarfelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 10. juni 2024 #2485 Del Skrevet 10. juni 2024 HSV50 skrev (På 9.6.2024 den 12.25): Denne kommentaren i Dagbladet sier der egentlig greit. Akkurat nå er det Narve som puster liv i konflikten og Henrik som strakk ut en hånd. Som det kanskje er på tide å ta. Svela klarer det jo helt utmerket - ikke snakke om konflikten og gi skryt til Jacob når han vant. https://www.dagbladet.no/sport/stygt-prat/81520222 Oi, det der hadde jeg ikke fått med meg. Ille! Skjønner ikke hvorfor han oppfører seg sånn. Er han sur fordi Gjert ikke får akkreditering? Skal han beskytte ham? Jeg ser kommentarfeltene har mye sympati for Narve da. Stakkaren løp jo dårlig fordi det er så vanskelig for han å stå i konflikten mellom Gjert og barna. Folk er helt sprø.. Jeg trodde forøvrig at Henrik var på vei til å legge opp på direkten på tv i går. Han virket så.. jeg vet ikke helt. Som om han var i ferd med å gi en recap. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 11. juni 2024 #2486 Del Skrevet 11. juni 2024 Hulderen skrev (11 timer siden): Hvilket kommentarfelt? Du kan stort sett lese hver eneste kommentarfelt for artikler om gutta i Nettavisen, tv2, Dagbladet osv. jeg begriper ikke hvorfor de lar dem være åpne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 12. juni 2024 #2487 Del Skrevet 12. juni 2024 (endret) Enkelte mennesker er ekstremt konfliktdrivende. Gjert slår meg som en slik type. Jeg er ikke sikker på om han skjønner det selv hvor mye han selv bidrar til å eskalere konflikten. Han har sin mening og står på sitt uavhengig av hva andre måtte mene. Slike personer er ofte drevet av en opplevelse av at det er urettferdig at de ikke får viljen sin. Ikke spesielt sjarmerende. Endret 12. juni 2024 av Fotballfluen 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Astra Skrevet 12. juni 2024 #2488 Del Skrevet 12. juni 2024 Fotballfluen skrev (3 timer siden): Enkelte mennesker er ekstremt konfliktdrivende. Gjert slår meg som en slik type. Jeg er ikke sikker på om han skjønner det selv hvor mye han selv bidrar til å eskalere konflikten. Han har sin mening og står på sitt uavhengig av hva andre måtte mene. Slike personer er ofte drevet av en opplevelse av at det er urettferdig at de ikke får viljen sin. Ikke spesielt sjarmerende. Enig i denne. Har også inntrykk av at Gjert bruker Narve og Per Svela og de ubevisst lar seg bruke i konflikten, særlig Narve. De sluker Gjert sitt narrativ og blir da en del av konflikten selv om de ikke ser ut til å skjønne at det er de som driver konflikten nå. Skjønner de er i en vanskelig situasjon der de ser en annen side av Gjert og fått stor fremgang med han som trener, men tror de burde begynne å se at ulempene er større enn fordelene. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. juni 2024 #2489 Del Skrevet 12. juni 2024 Fotballfluen skrev (7 timer siden): Enkelte mennesker er ekstremt konfliktdrivende. Gjert slår meg som en slik type. Jeg er ikke sikker på om han skjønner det selv hvor mye han selv bidrar til å eskalere konflikten. Han har sin mening og står på sitt uavhengig av hva andre måtte mene. Slike personer er ofte drevet av en opplevelse av at det er urettferdig at de ikke får viljen sin. Ikke spesielt sjarmerende. Enig. Da jeg leste hva Slokvik sa til VG i går fikk jeg bekreftet det jeg har tenkt lenge. Tydelig at GI skyver Narve foran seg og Narve har nok ikke mye erfaring med slike personligheter og forstår ikke at han blir brukt. Håper han har noen kloke mennesker rundt seg som fører han på en vei der han får ut sitt beste potensialet og ikke blir brukt i denne pågående familie konflikten. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-mamma Skrevet 12. juni 2024 #2490 Del Skrevet 12. juni 2024 Litt av et innlegg av GI på Instagram etter EM gull nr 2 til Jakob. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 12. juni 2024 #2491 Del Skrevet 12. juni 2024 A-mamma skrev (6 minutter siden): Litt av et innlegg av GI på Instagram etter EM gull nr 2 til Jakob. Snakk om å bevise at saken mot han har hold i. Dette er ikke sunn oppførsel, han nører jo opp om konflikten så godt han kan. Nå har det vært fokus på idrettsprestasjoner, jeg har ikke sett konflikten nevnt i noe media, og så kommer han med slikt som garantert blir en mediesak igjen. 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 12. juni 2024 #2492 Del Skrevet 12. juni 2024 A-mamma skrev (12 minutter siden): Litt av et innlegg av GI på Instagram etter EM gull nr 2 til Jakob. Fri og bevare meg, virkelig? Er dette ekte? Snakk om å være selvsentrert. Hva med å gratulere sønnen med en fantastisk prestasjon i stedet? 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 12. juni 2024 #2493 Del Skrevet 12. juni 2024 Noen burde virkelig snakke med Gjert, og få han til å forstå hvor utrolig selvsentrert det her fremstår. Han dummer seg bare ut og kadter bare med ved på bålet. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 12. juni 2024 #2494 Del Skrevet 12. juni 2024 Jeg håper pressen har vett til å ignorere det. Ser det ble slettet etter kort tid. Jeg begriper ikke hva han tenker på. En normal far ville ha gratulerer sønnen med en fantastisk prestasjon. Strukket ut en hånd. Ikke spilt «stakkars meg»-kortet. 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wizardunicorn Skrevet 12. juni 2024 #2495 Del Skrevet 12. juni 2024 21 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. juni 2024 #2496 Del Skrevet 12. juni 2024 (endret) Fantastisk med gull til Jacob, Gjert derimot kan ta seg en bolle og klappe igjen. Endret 12. juni 2024 av Orly 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. juni 2024 #2497 Del Skrevet 12. juni 2024 Se Kristoffering IG story «Du kan takke deg selv»… For et løp av Jakob, fantastisk🙏🎉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. juni 2024 #2498 Del Skrevet 12. juni 2024 HSV50 skrev (32 minutter siden): Jeg håper pressen har vett til å ignorere det. Ser det ble slettet etter kort tid. Jeg begriper ikke hva han tenker på. En normal far ville ha gratulerer sønnen med en fantastisk prestasjon. Strukket ut en hånd. Ikke spilt «stakkars meg»-kortet. Han fremstår jo bare patetisk nå, å fremstille seg som offer rett etter gullet til Jacob… Virker som om vinden er i ferd med å snu litt også i kommentarfeltene… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. juni 2024 #2499 Del Skrevet 12. juni 2024 Fleire med meg som syns det er typisk narsissist oppførsel. Å spela offer til tider. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 12. juni 2024 #2500 Del Skrevet 12. juni 2024 Han hadde et lignene utspill etter at tiltalen ble kjent, hadde han ikke? Også det slettet han. Bra også dette ble slettet, men det burde heller aldri bli postet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå