refill Skrevet 29. april #2221 Del Skrevet 29. april Hulderen skrev (26 minutter siden): Hvor da på Facebook? Nettavisen i alle fall https://www.facebook.com/share/p/vuJZ7uswyPfGdveU/ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 29. april #2222 Del Skrevet 29. april Litt off topic, men er det pga at dette er kjendiser at politiet har så mye ressurser til denne saken? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. april #2223 Del Skrevet 29. april Hulderen skrev (54 minutter siden): Hvor da på Facebook? Dagbladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg happygilmore Skrevet 29. april Populært innlegg #2224 Del Skrevet 29. april Mollebolle skrev (5 timer siden): Tilfellet jeg sikter til handler ikke om verken vått håndkle eller glemt pulsklokke. Så du mener det er forståelig å utøve vold mot et barn, så lenge «grunnen» til at man mister besinnelsen og SLÅR barnet er god nok? Så lenge barnet gjør noe verre enn å glemme ei pulsklokke, så kan volden være berettiget? For det er kanskje viktig at barnet lærer, ved straff, aldri å gjøre noe galt igjen? Jeg blir sjokkert og kvalm over at mange tenker i disse baner. Vet at mørketallene er store for hvor mange barn som opplever psykisk og fysisk mishandling, men nå innser jeg virkelig at vi snakker om høye mørketall. Tenk å skrive at du «vet grunnen» til utøvelse av vold! Grunnen? Det finnes ingen grunner til å utøve vold mot barn! 41 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 29. april #2225 Del Skrevet 29. april Kommentarfeltene under saker ang dette burde vært stengt! Her er det en stor familie bestående av foreldre,besteforeldre, barn,barnebarn osv. For en ekstra belastning det må være om de leser det som folk skriver. Folk som ikke kjenner dem i det hele tatt. Og hvorfor tror noen at dette er oppspinn? Skjønner ikke helt hva brødrene skulle tjene på å finne på dette? 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 29. april #2226 Del Skrevet 29. april Callisto83 skrev (1 time siden): Litt off topic, men er det pga at dette er kjendiser at politiet har så mye ressurser til denne saken? Det tror jeg ikke faktisk. Det er er en ganske alvorlig tiltale: "I tiltalen er det ramset opp sju konkrete hendelser mellom 2018 og 2022 i tiltalen. Det dreier seg om vold, trusler, tvang og begrensninger av fornærmedes bevegelsesfrihet". Det har også blitt uttalt at påtalemyndighetene har mer bevis enn kun offerets forklaring (dagsnytt 18), så da har de både bevis og en alvorlige forhold. Når det er sagt ville ikke en slik familievold-sak i den kategorien her blitt dekket av media hvis det ikke var for at det var kjente personer involvert, så det kan vel gi inntrykk av at ikke lignende saker ville gått for retten. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 29. april #2227 Del Skrevet 29. april refill skrev (1 time siden): Nettavisen i alle fall https://www.facebook.com/share/p/vuJZ7uswyPfGdveU/ Det var virkelig trist lesning 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 29. april #2228 Del Skrevet 29. april 3 hours ago, HSV50 said: Like etter bruddet ble det vel sagt fra brødrene at de ville ha ro og fokus på treningen og å kunne bruke tid på å bygge opp et forhold til Gjert som far og ikke trener, igjen. For min del har jeg vært overrasket over at Gjert har valgt å satse på trenerkarrieren for Narve og på den måten demonstrert at det er trenerrollen og ikke farsrollen som er viktigst for ham. Helt uavhengig av straffesaken mot ham, og om det er holdt i det han anklages for. Det klarer jeg ikke å forstå. Selv om han er uenig i at han har utøvd fysisk eller psykisk vold, så har han jo selv sagt at det å kombinere rollen som far og trener ikke har vært bra for forholdet til sønnene. Og når det blir veldig tydelig at han har rett i det, så velger å bryte helt med sønnene for å være trener for noen andre? Why? Er ikke det å være far den viktigste rollen man kan ha? Er hans identitet mer knyttet til trenerrollen enn farsrollen? Tenker det illustrerer hva slags person Gjert egentlig er. Suksess som trener trumfer å være en "vanlig familiefar". Han viser klassiske narsissistiske trekk. Jeg tipper serien fra NRK blir fjernet, men det er interessant (og ubehagelig) å se hvordan han oppfører seg der. En ting er hvordan han snakker til barna sine, nedsettende og spydig i mange tilfeller. En annen ting er hvordan han soler seg så ekstremt blant pressen på mesterskap. Husker også at han klikka helt da idrettshallene ble stengt under korona og bare nektet å godta at de ikke skulle få trene der. Har reagert på oppførselen hans hele veien. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. april #2229 Del Skrevet 29. april Callisto83 skrev (2 timer siden): Litt off topic, men er det pga at dette er kjendiser at politiet har så mye ressurser til denne saken? Nei fordi det er familievold og mindreårig barn 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 29. april #2230 Del Skrevet 29. april refill skrev (2 timer siden): Nettavisen i alle fall https://www.facebook.com/share/p/vuJZ7uswyPfGdveU/ Uff for noen kommentarer. Men folk flester greier ikke å bare innrømme at noen de syntes godt om viste seg å ha flere sider. Kvalmt å lese. De vil heller forsvare enn å bare slippe tak. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 29. april #2231 Del Skrevet 29. april Gulvplanke skrev (12 minutter siden): Tenker det illustrerer hva slags person Gjert egentlig er. Suksess som trener trumfer å være en "vanlig familiefar". Han viser klassiske narsissistiske trekk. Jeg tipper serien fra NRK blir fjernet, men det er interessant (og ubehagelig) å se hvordan han oppfører seg der. En ting er hvordan han snakker til barna sine, nedsettende og spydig i mange tilfeller. En annen ting er hvordan han soler seg så ekstremt blant pressen på mesterskap. Husker også at han klikka helt da idrettshallene ble stengt under korona og bare nektet å godta at de ikke skulle få trene der. Har reagert på oppførselen hans hele veien. Jeg har alltid reagert på hvordan han snakket til gutta (og Ingrid) men jeg reagerte nesten mer da jeg så hvordan han snakket til/foran kjærestene av gutta, da de først ble sammen med Filip, Henrik og Jakob. Når du ikke har noen sperrer for hvordan du oppfører deg foran nye mennesker som nettopp er introdusert for familien, da er det noe som ikke stemmer. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 29. april #2232 Del Skrevet 29. april Callisto83 skrev (2 timer siden): Litt off topic, men er det pga at dette er kjendiser at politiet har så mye ressurser til denne saken? Tror mer det er fordi det omfatter mishandling av mindreårige barn og at politet har plikt til å etterforske når de får mistanke om dette. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 29. april #2233 Del Skrevet 29. april Queen19 skrev (42 minutter siden): Jeg har alltid reagert på hvordan han snakket til gutta (og Ingrid) men jeg reagerte nesten mer da jeg så hvordan han snakket til/foran kjærestene av gutta, da de først ble sammen med Filip, Henrik og Jakob. Når du ikke har noen sperrer for hvordan du oppfører deg foran nye mennesker som nettopp er introdusert for familien, da er det noe som ikke stemmer. Ja jeg husker det fra serien, helt krise. Jeg ble helt målløs. Han bruker en del klassiske hersketeknikker også i serien, og jeg blir skremt av at dette var underholdning som folk syns var greit og gøy å se på. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. april #2234 Del Skrevet 29. april refill skrev (3 timer siden): Nettavisen i alle fall https://www.facebook.com/share/p/vuJZ7uswyPfGdveU/ Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Dagbladet. Takk, jeg har nå lest begge steder. Helt skremmende kommentarer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. april #2235 Del Skrevet 29. april Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 29. april #2236 Del Skrevet 29. april Vold eller trusler er ALDRI greit! Ennå mindre greit at en foreldre som skal være både den voksne og omsorgsperson/trygge utfører slikt! Det er ALDRI barnets feil eller barnets ansvar - ei heller noe et barn skal tåle! Uansett årsak eller som her, ønske om å vinne! Barnet er alltid offeret i en slik situasjon! Ferdig snakket! 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 29. april #2237 Del Skrevet 29. april 4 hours ago, Callisto83 said: Litt off topic, men er det pga at dette er kjendiser at politiet har så mye ressurser til denne saken? Jeg tror det. Det er jo bare å se på alle kvinnene som blir drept av mennene sine til tross for at politiet vet at det er vold i hjemmet. Familievold har vanligvis lav prioritet. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 29. april #2238 Del Skrevet 29. april Mintbird skrev (På 16.8.2022 den 21.54): Er vel noe mer enn at Gjert er utbrent når konflikten bare vedvarer Er vel mer det at han har mishandla ungene sine for å få dem dit han vil og mener de skal være... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. april #2239 Del Skrevet 30. april Jeg synes disse dryppene han kommer med på instagram er litt ... vet ikke helt hvilket ord jeg skal bruke. Får flashback til tenårene. Fremstår som en trassig demonstrasjon. Utrolig spesielt fra en mann som må nærme seg 60, og nå er tiltalt for vold mot et barn. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 30. april #2240 Del Skrevet 30. april FreezeandFawn skrev (13 minutter siden): Jeg synes disse dryppene han kommer med på instagram er litt ... vet ikke helt hvilket ord jeg skal bruke. Får flashback til tenårene. Fremstår som en trassig demonstrasjon. Utrolig spesielt fra en mann som må nærme seg 60, og nå er tiltalt for vold mot et barn. Blir litt grandiost i mine øyne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå