Surreal Skrevet 21. september 2023 #201 Del Skrevet 21. september 2023 Mintbird skrev (På 20.9.2023 den 17.10): bryllup til helgen...tro om far er invitert...? Jeg håper det. Jeg håper de får til å være en familie som kan tilbringe tid sammen. Som feirer livets store begivenheter og inkludere alle. Som klarer å heve seg over det som er vanskelig, rett og slett ta seg sammen på en sånn dag. Også håper jeg brudeparet får en fantastisk dag, der alt fokuset er på dem. En dag UTEN mas om konflikter i storfamilien. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 23. september 2023 #202 Del Skrevet 23. september 2023 Surreal skrev (På 21.9.2023 den 20.10): Jeg håper det. Jeg håper de får til å være en familie som kan tilbringe tid sammen. Som feirer livets store begivenheter og inkludere alle. Som klarer å heve seg over det som er vanskelig, rett og slett ta seg sammen på en sånn dag. Også håper jeg brudeparet får en fantastisk dag, der alt fokuset er på dem. En dag UTEN mas om konflikter i storfamilien. Ser ut som far ikke er invitert i følge Seoghør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 23. september 2023 #203 Del Skrevet 23. september 2023 Anonyym97 skrev (56 minutter siden): Ser ut som far ikke er invitert i følge Seoghør Det er jo bare trist…. 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 23. september 2023 #204 Del Skrevet 23. september 2023 mammams skrev (7 minutter siden): Det er jo bare trist…. Da er det ikke bare en «fillesak» som mange mener. 15 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 23. september 2023 #205 Del Skrevet 23. september 2023 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Da er det ikke bare en «fillesak» som mange mener. Nei, kan jo ikke være det. Mulig han holder seg unna for å ikke ta fokus fra festen til brudeparet. Uansett må det være sårt og merkelig for mor å være tilstede uten ektemann og barnas far. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 23. september 2023 #206 Del Skrevet 23. september 2023 Anonyym97 skrev (38 minutter siden): Da er det ikke bare en «fillesak» som mange mener. Enig. Dette er så mye mer komplisert enn kun et brudd med trener . Ja ryktene går i byen, men kun familien selv vet nøyaktig hva. Tenker at alle som ikke kjenner til hele saken skal bare slutte å stikke nesen oppi. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 23. september 2023 #207 Del Skrevet 23. september 2023 MiominMio skrev (5 minutter siden): Enig. Dette er så mye mer komplisert enn kun et brudd med trener . Ja ryktene går i byen, men kun familien selv vet nøyaktig hva. Tenker at alle som ikke kjenner til hele saken skal bare slutte å stikke nesen oppi. Media holder saken varm med alle oppslagene. Selv om det ikke er fint å spekulere, blir det ofte sånn at folk spekulerer. Selv skriver du at det går rykter i byen.. det medfører bare til at flere begynner å spekulere videre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. september 2023 #208 Del Skrevet 23. september 2023 MiominMio skrev (25 minutter siden): Enig. Dette er så mye mer komplisert enn kun et brudd med trener . Ja ryktene går i byen, men kun familien selv vet nøyaktig hva. Tenker at alle som ikke kjenner til hele saken skal bare slutte å stikke nesen oppi. Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 23. september 2023 #209 Del Skrevet 23. september 2023 Uff, det er jo helt forferdelig at far ikke får komme 😰 nå fikk jeg vondt langt inni hjertet kan ikke skjønne hva som ligger bak.. 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. september 2023 #210 Del Skrevet 23. september 2023 Hva er meningen med Gjerts post på insta? Tok ikke den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 23. september 2023 #211 Del Skrevet 23. september 2023 totti_1 skrev (3 minutter siden): Hva er meningen med Gjerts post på insta? Tok ikke den. Finner ikke post etter 31/8, hva stod det i posten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. september 2023 #212 Del Skrevet 23. september 2023 mammams skrev (2 minutter siden): Finner ikke post etter 31/8, hva stod det i posten? Han slettet. Det var et bilde og tekst: "Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv". Så føyde han til: "Go with the Flow. Hm." 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 23. september 2023 #213 Del Skrevet 23. september 2023 totti_1 skrev (2 minutter siden): Han slettet. Det var et bilde og tekst: "Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv". Så føyde han til: "Go with the Flow. Hm." Dokumentasjon: https://www.tv2.no/sport/tone-dukket-opp-til-vielsen-uten-gjert/16070666/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mintbird Skrevet 23. september 2023 Forfatter #214 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) sykt å ikke invitere faren i bryllupet. hva har den mannen gjort for å bli utstøtt Endret 23. september 2023 av Mintbird 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TulleJenny Skrevet 23. september 2023 Populært innlegg #215 Del Skrevet 23. september 2023 Mintbird skrev (2 minutter siden): sykt å ikke invitere faren i bryllupet. hva har den mannen blitt for å bli utstøtt Tenker at når et barn ikke inviterer sin egen far i bryllup må det være en god grunn. Barn er urolig lojale til sine foreldre, og kutter ikke kontakten uten god grunn. 49 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 23. september 2023 #216 Del Skrevet 23. september 2023 Mintbird skrev (3 minutter siden): sykt å ikke invitere faren i bryllupet. hva har den mannen blitt for å bli utstøtt Og det er det kun FAMILIEN som vet og som har noe med. Så kan vi andre slutte å synse om absolutt alt det er mindreårige barn også inne i bildet så forstår at de ikke vil ha alt på fremsiden av alle nyhetskanaler. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 23. september 2023 #217 Del Skrevet 23. september 2023 MiominMio skrev (8 minutter siden): Og det er det kun FAMILIEN som vet og som har noe med. Så kan vi andre slutte å synse om absolutt alt det er mindreårige barn også inne i bildet så forstår at de ikke vil ha alt på fremsiden av alle nyhetskanaler. Utfordringen er nok at de gjennom Nrk-serien lot oss «alle» komme tett inn på familien, dynamikken, opp- og nedturer, og vi fikk et mer sympatisk og familiært forhold til gjengen. Hadde det ikke vært for serien hadde vi ikke lurt så veldig nå heller tror jeg. Rett og slett baksiden av medaljen. Samtidig er jeg helt enig i at mindreårige bør beskyttes. 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 23. september 2023 #218 Del Skrevet 23. september 2023 De har brettet ut hele familien til hele Norge, det er veldig dumt når krisene rammer. Antar det må være noe veldig seriøst, men rart at moren ser ut til å stå ved hans side. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 23. september 2023 #219 Del Skrevet 23. september 2023 At Springe-britsen gutta er utenom det vanlige høy på seg selv, altså at de grunnet konflikt med faren, valgte å ikke invitere han i brullupet. Det burde ikke overraske noen, det er bare å se hvordan de er i væremåte det, jeg liker ikke hvordan de fremstår. Så at dette kommer, det overasker som sagt ikke meg. Det er ikke mindre småelig av dem fordet, hva enn konflikten bunner ut i. Slutter altså ikke å overaske negativt de tre løperbrødrene, så dette føyer seg inn i rekken av grunner til å ikke føle sympati overfor dem. Sant nå er det bare et brullup, altså ikke noe veldig viktig og mest av alt noe damer styrer på vei for, så verdenskrise er ikke det at Gjert ikke er ønsket velkommen, altså lever han nok greit med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surreal Skrevet 23. september 2023 #220 Del Skrevet 23. september 2023 Full forståelse for at de ikke vil bære ved til bålet ved å fortelle hva som ligger bak. Det er opp til dem som familie å finne ut av dette. Likevel tar ikke sakene slutt. Og det kommer de heller ikke til å gjøre. Så lenge de velger å være så synlig, og bruker SoMe på den måten de gjør, så blåser ikke dette over. De kan la være å snakke om det. De kan late som om det ikke er noe galt, men det syns jo. Noen er ikke tilstede, noen "mangler" på bildene. Trist for dem at mange av sakene om bryllupet nå blir om hvem som IKKE var der. Mer enn hvem som var der. Hvis de vil ha slutt på det, må de jobbe med en løsning. De har ressurser til å jobbe seg gjennom dette hvis viljen er der. Selv hvis konflikten skulle dreie seg om mindreårige barn. Så håper jeg at konflikten faktisk dreier seg om kjernefamilien og de som er i slekt med hverandre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå