Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #21 Skrevet 25. november 2005 Hva mener du nå? At du som elskerinne skulle informert kona? ← Ja jeg hadde da fortrukket å vite det om det var min mann som hadde seg med andre kvinner.
Helene Skrevet 25. november 2005 Forfatter #22 Skrevet 25. november 2005 Nå må jeg le litt. Dette ble jo en morsom og engasjerende diskusjon Det som faktisk er vanskelig er at det er ÅR siden jeg var forelsket sist. Vet ikke om jeg er det nå heller, men veldig betatt Som sagt tidligere så har jeg bestemt meg for at det ikke skal skje noe mer heller. Alle gode råd om å la han være i fred kunne jeg på forhånd. Dessuten, hvis han kan være utro mot kona uten skrupler, så kan han være det mot meg også om vi hadde blitt sammen Jeg er singel, og hadde vi gjort noe er det han som er utro i mine øyne. Men ettersom jeg er en enkel og ærlig person, klarer jeg ikke tanken på å gjøre noe da jeg vet at han er gift og har barn Men han er fortsatt VELDIG kjekk...
Gjest rabrabara Skrevet 25. november 2005 #23 Skrevet 25. november 2005 Du er kjempeflink! Jeg vet selv hvor lett det er å la seg rive med. Uheldigvis er mange menn så feige at de ikke tør ta skrittet ut av forholdet og heller holder en annen varm så lenge de kan. (SIkkert kvinner og, men i min egen erfaring er det mest menn.)
Helene Skrevet 26. november 2005 Forfatter #24 Skrevet 26. november 2005 D er overhodet ikke noe enkelt valg, men sånn er det bare...
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #25 Skrevet 30. november 2005 Bra du klarte å holde deg unna. Det er jo ikke lett når følelsene tar overhånd Tipper han er utro fra før av, eller kommer til å bli det med ei anna jente snart. Nå har han jo brutt barrieren...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #26 Skrevet 3. desember 2005 Det er da slettes ikke sikkert at typen er av det utro slaget, det kan være at han er ulykkelig i forholdet sitt, og at Helene er flott. Uansett Helene, synes det er synd at du feiger ut. Skjønner at de andre jentene støtter deg, for jenter identifiserer seg med den som blir bedratt. Hvorfor skal livet være slutt så fort man får unger? Mann og Kone- folk forandrer seg og sklir fra hverandre. Kanskje de to ikke var ment å være sammen. Kanskje DU var hans perfekte match. Men det er vel viktigere med applaus her inne, enn å ta en risiko. Uansett, reflektert er du jo.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #27 Skrevet 3. desember 2005 Makan til tullesnakk over her da. Synes du gjør best i å holde deg unna. Du vil da vel ha en ekte mann?!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #28 Skrevet 4. desember 2005 Makan til tullesnakk over her da. Synes du gjør best i å holde deg unna. Du vil da vel ha en ekte mann?! ← Eh men hva med kona hans da? tror du ikke hun vil ha en ekte mann? Og det er han jo per definisjon ikke ifølge de fleste innpå her.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #29 Skrevet 4. desember 2005 Eh men hva med kona hans da? tror du ikke hun vil ha en ekte mann? Og det er han jo per definisjon ikke ifølge de fleste innpå her. ← Kanskje best for henne om hun ble kvitt ham,ja..
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #30 Skrevet 14. januar 2006 Hvorfor ikke nyte det livet har og by på,det er ikke du som er utro. Livet er herlig, nyt det!!!!!!!!!!!!!1
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #31 Skrevet 14. januar 2006 Styr unna mens du kan. Du kan forbli elskerinnen hans i årevis og den tanken er vel ikke særlig fristende? Hvis han er i et dårlig forhold, går det mot skilsmisse og da kontakter han deg hvis han er interessert. De fleste utro menn og kvinner går ikke fra partneren sin, de er kun utro...
Gjest Anerikke Skrevet 14. januar 2006 #32 Skrevet 14. januar 2006 Styr unna mens du kan. Du kan forbli elskerinnen hans i årevis og den tanken er vel ikke særlig fristende? Hvis han er i et dårlig forhold, går det mot skilsmisse og da kontakter han deg hvis han er interessert. De fleste utro menn og kvinner går ikke fra partneren sin, de er kun utro... ← Hjertens enig! Må bare si at jeg er SÅ uenig i at alt ansvaret ligger hos den parten som er i et forhold!!!! Det er ansvarsfraskrivelse, og altfor enkelt!!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #33 Skrevet 15. januar 2006 Hjertens enig! Må bare si at jeg er SÅ uenig i at alt ansvaret ligger hos den parten som er i et forhold!!!! Det er ansvarsfraskrivelse, og altfor enkelt!! ← Hvorfor er det ansvarsfraskrivelse? jeg er singel. Og jeg mener jeg kun kan stå til ansvar for meg selv og MINE nærmeste. Nå ser jeg riktignok ikke noe poeng i å løpe etter gifte mannfolk MEN om det mot formodning skulle skje så er det ikke jeg som er utro. Noen hevder jo at er man i et godt forhold så vil man ikke være utro uansett. Så dersom det viser seg at din partner er utro så er det kanskje på tide å få opp øya å se forholdet deres nærmere i sømmene. Det kan ikke bare ha gått fra "perfekt" den ene dagen til "utro drittsekk" den neste.
Gjest Anerikke Skrevet 15. januar 2006 #34 Skrevet 15. januar 2006 Hvorfor er det ansvarsfraskrivelse? jeg er singel. Og jeg mener jeg kun kan stå til ansvar for meg selv og MINE nærmeste. Nå ser jeg riktignok ikke noe poeng i å løpe etter gifte mannfolk MEN om det mot formodning skulle skje så er det ikke jeg som er utro. Noen hevder jo at er man i et godt forhold så vil man ikke være utro uansett. Så dersom det viser seg at din partner er utro så er det kanskje på tide å få opp øya å se forholdet deres nærmere i sømmene. Det kan ikke bare ha gått fra "perfekt" den ene dagen til "utro drittsekk" den neste. ← Fordi en handling jeg gjør kan ha enorme konsekvenser, selv om det ikke er overfor "mine nærmeste"!!!!! Og det er naivt å tro at alle mannfolka er slemme ulver som leter etter uskyldige jenter å forføre. Det går andre veien også!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #35 Skrevet 15. januar 2006 Fordi en handling jeg gjør kan ha enorme konsekvenser, selv om det ikke er overfor "mine nærmeste"!!!!! Og det er naivt å tro at alle mannfolka er slemme ulver som leter etter uskyldige jenter å forføre. Det går andre veien også! ← Ja selvfølgelig. Men jeg mener nå uansett om nabodama lå der naken foran han så er han like fult gift og skal i teorien stå imot all slags fristelser.
Cata Skrevet 15. januar 2006 #37 Skrevet 15. januar 2006 Fordi en handling jeg gjør kan ha enorme konsekvenser, selv om det ikke er overfor "mine nærmeste"!!!!! Og det er naivt å tro at alle mannfolka er slemme ulver som leter etter uskyldige jenter å forføre. Det går andre veien også! ← Ikke desto mindre er det "den som har ringen, som har ansvaret". Det å ta hensyn til, og være tro mot, sin partner er vanligvis en del av dealen når man gifter seg eller flytter sammen. Utroskap er et brudd på dette. Den som er singel har i utgangspunktet kun seg selv å stå til ansvar for. En annen sak er at hvis man vil seg selv vel, så er det lurt skygge banen når den annen part er gift eller i et forhold. Har ikke prøvd det selv, men jeg har inntrykk av at å være "den andre kvinnen" er en mildest talt slitsom affære.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #38 Skrevet 15. januar 2006 I teorien, ja... ← Ja så da er mannfolka ikke slemme ulver men noen stakkarslige idioter som bare ikke klarte å stå imot presset
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #39 Skrevet 15. januar 2006 jeg har hatt forhold til gifte menn,og jeg driter i det,har selv opplevd utroskap og mye dritt og har vel blitt ganske kynisk pga det. Det er ikke jeg som er gift og har ring på fingeren,det er ikke jeg som har lovet evig troskap til ei dame. Han får feie for si egen dør. Tar han sjansen så har jeg det morro så lenge det varer,når det er over er det bare å leve videre. Forelsket på en måte der jeg bare må ha han blir jeg ikke,veit å ikke lure meg selv der. Hvis de tror de utnytter meg for å ha det litt morro på si,så lurer de seg bare sjøl,det er nemlig jeg som utnytter dem. Jeg sitter ikke hjemme å venter på tlf og stopper livet mitt pga en mann,niks ikke denna dama nei. Så jeg gjør det jeg vil og mannen gjør det han vil. Ikke jeg som blir arrestert for utroskap uansett. Jeg driter i det.
Gjest Anerikke Skrevet 15. januar 2006 #40 Skrevet 15. januar 2006 Ikke desto mindre er det "den som har ringen, som har ansvaret". Den som er singel har i utgangspunktet kun seg selv å stå til ansvar for. ← Som man velger å se på det, det! For meg blir det bare FEIL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå