Gå til innhold

Øyunn Krogh

Laraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun kommer (er allerede kanskje?) til å bli omtalt som «hun som alltid flasher pupper» bare… 🤦🏻‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (59 minutter siden):

Nå har hun atter en gang blottet seg, og kaller det "humor". Hun har et enormt eksponeringsbehov, og hennes fiksering på eget utseende gjør at dette absolutt ikke er morsomt. Det blir bare trist og kleint. Humor-toget gikk med botox i panna og fillers i lepper og kinn.

Hun sliter hardt psykisk, bør søke hjelp før det tipper helt over for henne. Man ser et sykt menneske som trenger hjelp, dette gjelder jo mange andre influensere også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Fjugur skrev (44 minutter siden):

Hun kommer (er allerede kanskje?) til å bli omtalt som «hun som alltid flasher pupper» bare… 🤦🏻‍♀️

Med tanke på oppmerksomhetsbehovet hun har, så blir jo dette ren blotting. Drømmesituasjonen for en blotter!
Kom til å tenke på en yndet plass for blottere tidlig 90-tall, en kjellerrestaurant som lå i Stortingsgaten, med vinduer opp mot fortauet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får hun seg ikke en onlyfanskonto...kan tjene litt penger der mens hun hyler kropp er kropp :D 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Lenelarsen skrev (På 13.5.2023 den 17.04):

Hvorfor får hun seg ikke en onlyfanskonto...kan tjene litt penger der mens hun hyler kropp er kropp :D 

Ja, de burde legge den feministhatten sin på hylla, og erkjenne hva dette dreier seg om . De vil vise seg fram, og de vil ha bekreftelse på at de er så flotte og pene og unge. Med god  hjelp fra  botox, fillers, laser, selvbruning og tannbleking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

l

IreneV skrev (På 13.5.2023 den 10.17):

Nå har hun atter en gang blottet seg, og kaller det "humor". Hun har et enormt eksponeringsbehov, og hennes fiksering på eget utseende gjør at dette absolutt ikke er morsomt. Det blir bare trist og kleint. Humor-toget gikk med botox i panna og fillers i lepper og kinn.

i hvilken sammenheng har hun blottet seg denne gangen? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (På 13.5.2023 den 12.04):

Med tanke på oppmerksomhetsbehovet hun har, så blir jo dette ren blotting. Drømmesituasjonen for en blotter!
Kom til å tenke på en yndet plass for blottere tidlig 90-tall, en kjellerrestaurant som lå i Stortingsgaten, med vinduer opp mot fortauet. 

Herlighet så problematisk det er med litt pupp i monitor. 
Tenk om hun hadde gjort som han skuespilleren som fikk anus avbildet i beste sendetid ? 
Nå var jo det en mann, så reaksjonene her på KG ble vel deretter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (På 13.5.2023 den 13.39):

Har ikke sansen for Øyunn. Lavmål sånn hun holder på.

Hun oppnår oppmerksomhet fra media og det er nyttig for henne som influencer. Kanskje media burde tenke seg litt om og beskytte enkelte individer for seg selv. Det sagt så kanskje vi trenger flere Øyunner når leser om den karen her. 

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dama-mi-skal-ikke-ga-pa-nattklubb-uten-meg/15735662/

Kanskje hun kan begynne å date han her og gjøre noe med hans kvinnesyn altså hvorfor gir tv2 han taletid og flere følgere? Håper ikke han lykkes i å spre slike holdninger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Infinity skrev (59 minutter siden):

Herlighet så problematisk det er med litt pupp i monitor. 
Tenk om hun hadde gjort som han skuespilleren som fikk anus avbildet i beste sendetid ? 
Nå var jo det en mann, så reaksjonene her på KG ble vel deretter. 

Jeg har ingen problemer med kroppslig humor, selv om dette anus-stuntet høres ganske så kleint ut det også. Hvem var det? Brennhovd? Full av fillers og botox? Hva gikk stuntet ut på? Christoffer Schau hadde også en ekshibisjonistiske side, men der var  det mer å hente enn bare rumpe og pupp, og kroppspresset var helt fraværende. Men det ble ståhei. Og masse kritikk.
Live Nelvik hang naken fra en huske, det var bare stas synes jeg. Hun er et forbilde, som gjerne kan vise kropp. Naturlig, morsom, klok og reflektert.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Babushka skrev (3 minutter siden):

Hun oppnår oppmerksomhet fra media og det er nyttig for henne som influencer. Kanskje media burde tenke seg litt om og beskytte enkelte individer for seg selv. Det sagt så kanskje vi trenger flere Øyunner når leser om den karen her. 

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dama-mi-skal-ikke-ga-pa-nattklubb-uten-meg/15735662/

Kanskje hun kan begynne å date han her og gjøre noe med hans kvinnesyn altså hvorfor gir tv2 han taletid og flere følgere? Håper ikke han lykkes i å spre slike holdninger. 

Øyunn er jo en kvinne som understreker det han hevder. at kvinner må være "vakre". Hun tok botox og fillers etter kommentarer som gikk på at hun så gammel ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IreneV skrev (38 minutter siden):

Øyunn er jo en kvinne som understreker det han hevder. at kvinner må være "vakre". Hun tok botox og fillers etter kommentarer som gikk på at hun så gammel ut. 

Ja, det er vel derfor hun blotter seg også, tviler på at hun hadde gjort det om fikk kommentarer på at hun ikke så bra ut. Da ville det vel vært silikon operasjon neste…

Hun ser jo eldre ut, er jo noen som gjør det men holder seg slik lenge. Jeg ville aldri trodd hun var under 30 botox eller ei, botox gjør ikke nødvendigvis at folk ser yngre ut noenganger har det motsatt effekt. De stivner jo i ansiktet og ser rare ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Babushka skrev (4 minutter siden):

Ja, det er vel derfor hun blotter seg også, tviler på at hun hadde gjort det om fikk kommentarer på at hun ikke så bra ut. Da ville det vel vært silikon operasjon neste…

Hun ser jo eldre ut, er jo noen som gjør det men holder seg slik lenge. Jeg ville aldri trodd hun var under 30 botox eller ei, botox gjør ikke nødvendigvis at folk ser yngre ut noenganger har det motsatt effekt. De stivner jo i ansiktet og ser rare ut. 

Hun  har veldig mye fillers i kinnene nå. De er helt stive. ser ut som en Ivo Caprino-dukke spør du meg. Men instagram- folk vil ha det sånn. Kvinner skal se ut som dukker, menn skal ha Rolex. alle skal se like ut, samtidig heier de på individualismen...  

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IreneV skrev (1 time siden):

Jeg har ingen problemer med kroppslig humor, selv om dette anus-stuntet høres ganske så kleint ut det også. Hvem var det? Brennhovd? Full av fillers og botox? Hva gikk stuntet ut på? Christoffer Schau hadde også en ekshibisjonistiske side, men der var  det mer å hente enn bare rumpe og pupp, og kroppspresset var helt fraværende. Men det ble ståhei. Og masse kritikk.
Live Nelvik hang naken fra en huske, det var bare stas synes jeg. Hun er et forbilde, som gjerne kan vise kropp. Naturlig, morsom, klok og reflektert.

Steinar Klouman  Hallert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Infinity skrev (2 minutter siden):

Steinar Klouman  Hallert.

Etter hva jeg leser er han en mann som ikke fremmer estetisk kirurgi og kroppspress, Kåret til "årets humorspire" i 2018. Kan ikke sammenlignes med Krogh sitt eksponeringsbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (45 minutter siden):

Etter hva jeg leser er han en mann som ikke fremmer estetisk kirurgi og kroppspress, Kåret til "årets humorspire" i 2018. Kan ikke sammenlignes med Krogh sitt eksponeringsbehov.

Poenget mitt var at det var i et humorprogram puppene ble flashet. Det var ingenting sexy over det, tvert imot.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Infinity skrev (4 minutter siden):

Poenget mitt var at det var i et humorprogram puppene ble flashet. Det var ingenting sexy over det, tvert imot.

På Gullrutens røde løper og på et realityshow i forbindelse med julen på Nrk etter hva jeg har lest. I ren Sophie Elise stil. Kunne vært humor. Men for meg gikk det toget da hun startet med å promotere estetisk kirurgi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...