siesta Skrevet 31. desember 2024 #241 Skrevet 31. desember 2024 Djerv2020 skrev (11 minutter siden): Øyunn ser ut til å ha fikset på tennene (regulering?), fylt leppene med filler, tatt botox (dette har hun gått ut med), og begynt å bruke mye sminke på øyne og øyebryn. Jeg tror muligens også hun har gjort noe med foldene på øyelokkene. Ref bilder fra sommerhytta og dagens insta. For ikke å glemme blonde extentions og self tan. Det virker som er svært usunt miljø, dette influenser-samfunnet. Se bare på Kristin Gjeldsvik som har endret seg totalt. Og Ida Wulff som har operert nesen!! Ingen slipper unna det latterlige presset. Hele bransjen burde vært avviklet Helt enig Men da kreves det litt av oss. Vi måååå boikotte . Jeg har gjort det for lenges siden 12 1 3
jukkapalme Skrevet 1. januar 2025 #242 Skrevet 1. januar 2025 Djerv2020 skrev (På 31.12.2024 den 2.02): Øyunn ser ut til å ha fikset på tennene (regulering?), fylt leppene med filler, tatt botox (dette har hun gått ut med), og begynt å bruke mye sminke på øyne og øyebryn. Jeg tror muligens også hun har gjort noe med foldene på øyelokkene. Ref bilder fra sommerhytta og dagens insta. For ikke å glemme blonde extentions og self tan. Det virker som er svært usunt miljø, dette influenser-samfunnet. Se bare på Kristin Gjeldsvik som har endret seg totalt. Og Ida Wulff som har operert nesen!! Ingen slipper unna det latterlige presset. Hele bransjen burde vært avviklet Enig. Det er en bedriten bransje. Følger ingen sånne, men man slipper jo ikke unna dem i nyhetsbildet likevel. Liker ikke Øyunn og likte henne ikke på farmen heller. Husker den falske grininga da Kjersti Grini kalte den kua en negerku. Herregud til krenkehysteri 😂 19 4
Sol Rampelyset Skrevet 2. januar 2025 #243 Skrevet 2. januar 2025 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Justlooking Skrevet 16. august 2025 #244 Skrevet 16. august 2025 Leste hun er sponset av venstresiden med den politiske podkasten sin? 1
Justlooking Skrevet 19. august 2025 #245 Skrevet 19. august 2025 Mer angående de sponsede podkasten. Mange visste ikke bakgrunnen for den … https://www.vg.no/nyheter/i/1M22yq/dette-gaar-ikke-oeyunn-krogh 2 3
Axa Skrevet 26. september 2025 #246 Skrevet 26. september 2025 Har hun operert ansiktet? Hun har iallefall forandret seg mye siden sommer hytta 9
LilleOlga Skrevet 26. september 2025 #247 Skrevet 26. september 2025 Kjente eg blei veldig skuffa over ho i bloggerene no. Anny Isabella insisterte på at dei måtte parkere på handicapparkering når dei berre skulle raskt innom vinmonopolet før hyttetur. Øyunn lo det først vekk og sa at det kunne dei ikkje, men likevel parkerte ho der. Trudde ho var såpass voksen at ho turte og stå for det ho meinte var rett og galt her i verda. Greit at dei berrr skulle ha vin og skulle skynde seg, men den som då har hc bevis og kanskje berre og skal skynde seg, den må då stå og vente på ledig parkeringsplass eller reise heim uten å få gjort det den kom for.. Eg har alltid likt Øyunn iallfall på enkelte områder, men her kjente eg at ho mista ei stjerne i boka. Dei ska jo være forbilde for yngre som kjem etter. 11 1
Justlooking Skrevet 26. september 2025 #248 Skrevet 26. september 2025 LilleOlga skrev (7 minutter siden): Kjente eg blei veldig skuffa over ho i bloggerene no. Anny Isabella insisterte på at dei måtte parkere på handicapparkering når dei berre skulle raskt innom vinmonopolet før hyttetur. Øyunn lo det først vekk og sa at det kunne dei ikkje, men likevel parkerte ho der. Trudde ho var såpass voksen at ho turte og stå for det ho meinte var rett og galt her i verda. Greit at dei berrr skulle ha vin og skulle skynde seg, men den som då har hc bevis og kanskje berre og skal skynde seg, den må då stå og vente på ledig parkeringsplass eller reise heim uten å få gjort det den kom for.. Eg har alltid likt Øyunn iallfall på enkelte områder, men her kjente eg at ho mista ei stjerne i boka. Dei ska jo være forbilde for yngre som kjem etter. Der går grensen for meg. Har ikke sett akkurat dette men det å parkere på handikap plass uten grunn er virkelig fyfy. Jeg har fått noen bøter i mitt liv men hver gang jeg ser noen sklir inn på handikap plasser og løper ut i toppform uten lapp i ruta blir jeg SUR .. 5 1
Purple Diamond Skrevet 27. september 2025 #249 Skrevet 27. september 2025 LilleOlga skrev (8 timer siden): Kjente eg blei veldig skuffa over ho i bloggerene no. Anny Isabella insisterte på at dei måtte parkere på handicapparkering når dei berre skulle raskt innom vinmonopolet før hyttetur. Øyunn lo det først vekk og sa at det kunne dei ikkje, men likevel parkerte ho der. Trudde ho var såpass voksen at ho turte og stå for det ho meinte var rett og galt her i verda. Greit at dei berrr skulle ha vin og skulle skynde seg, men den som då har hc bevis og kanskje berre og skal skynde seg, den må då stå og vente på ledig parkeringsplass eller reise heim uten å få gjort det den kom for.. Eg har alltid likt Øyunn iallfall på enkelte områder, men her kjente eg at ho mista ei stjerne i boka. Dei ska jo være forbilde for yngre som kjem etter. Jeg tenkte det samme. Var sikker på at hun skulle nekte og finne et annet sted å stå, men nei. Jeg er forresten enig med henne i at flere bør kjøpe brukte klær, men måten hun sa det til og om Anny Isabella synes jeg var ufint. Jeg føler at Øyunn er my way or no way. Hun skjønner liksom ikke helt at andre lever livet på en annen måte. Og nei, jeg er ikke for overforbruk, men det er noe med væremåten, holdningene og måten hun sier ting på. Not a fan. 7
Meg.no Skrevet 27. september 2025 #250 Skrevet 27. september 2025 Axa skrev (På 26.9.2025 den 15.02): Har hun operert ansiktet? Hun har iallefall forandret seg mye siden sommer hytta Ser ut som hun har blitt tynnere, farget øyebryn og fikset på tennene iallfall. Sikkert mere. Hun virker til å ha komplekser for ansiktet. Kan aldri se rett i kamera, men må ha siden til. Som om det endrer noe på seernes oppfatning av hennes utseende. Fremstår jo kun teit 8
garfunkel Skrevet 21. november 2025 #251 Skrevet 21. november 2025 Prøvde å se litt på snappen hennes i dag men ble så distrahert av at hun hele tiden må filme seg selv med ansiktet vendt sidelengs!! Har hun komplekser siden hun aldri filmer ansiktet rett forfra? Hun må da få kink i nakken og migrene av å stå med kamera i hånda samtidig som hun hele tiden kun viser høyre side av trynet og side eye? Så jo helt teit ut 3 2
Meg.no Skrevet 21. november 2025 #252 Skrevet 21. november 2025 garfunkel skrev (3 timer siden): Prøvde å se litt på snappen hennes i dag men ble så distrahert av at hun hele tiden må filme seg selv med ansiktet vendt sidelengs!! Har hun komplekser siden hun aldri filmer ansiktet rett forfra? Hun må da få kink i nakken og migrene av å stå med kamera i hånda samtidig som hun hele tiden kun viser høyre side av trynet og side eye? Så jo helt teit ut Helt enig. Nærmest sykelig. Hun skaper jo et hyperfokus på at hun ikke kan filmes forfra. I stedet for å tenke at hun ser søt ut, så tenker man jo kun på hennes ansiktskompleks 4
SeBraHaHa Skrevet 13. januar #253 Skrevet 13. januar Scrollet akkurat forbi en reklame med selveste Øyunn. Ei jente jeg ikke har sett på en stund, og konkluderte kjapt med at hun har blitt et offer for sin egen «bransje», som alle andre «influensene». Proppa med 💉 Uff😔 9 1 6
Justlooking Skrevet 23. januar #254 Skrevet 23. januar (endret) Synes hun virker sååå utrolig kjedelig. Var ok på sommerhytta men ikke ellers synes jeg. Har aldri fulgt henne på noe som helst vis, kun lest noen sjeldne artikler her og der. Leste nå at hun kan tjene 450.000 på en måned … Hvem, hva, hvor, hvorfor og hvordan??? Endret 23. januar av Justlooking Måtte legge til hvorfor 😅 14
lillelily Skrevet 24. januar #255 Skrevet 24. januar (endret) Så hun delte ut en pris på Vixen (hadde vært så ironisk hvis det var Henrik Troy som vant når hun delte ut, men det skjedde ikke). Har hun alltid pratet så rart og snøvlete? Jeg syntes det var noe nytt. Som om S nesten var en slags T-lyd for eksempel. Hørtes ikke ut som alkohol som gjerne er første tanke, men kan jo være. Med mindre hun alltid har vært slik, men jeg må jo si jeg har hørt henne en del og aldri hørt det så tydelig. Som om hun ikke klarte å prate vanlig - altså vanlig til henne å være, slik jeg er vant til å høre henne prate. Endret 24. januar av lillelily La til siste setning. 3
Gjest Queen19 Skrevet 24. januar #256 Skrevet 24. januar lillelily skrev (2 minutter siden): Så hun delte ut en pris på Vixen (hadde vært så ironisk hvis det var Henrik Troy som vant når hun delte ut, men det skjedde ikke). Har hun alltid pratet så rart og snøvlete? Jeg syntes det var noe nytt. Som om S nesten var en slags T-lyd for eksempel. Hørtes ikke ut som alkohol som gjerne er første tanke, men kan jo være. Med mindre hun alltid har vært slik, men jeg må jo si jeg har hørt henne en del og aldri hørt det så tydelig. Som om hun ikke klarte å prate vanlig. Så lenge jeg har kjent til henne, har hun alltid hatt en liten talefeil ved uttale av S.
lillelily Skrevet 24. januar #257 Skrevet 24. januar SeBraHaHa skrev (På 13.1.2026 den 14.06): Scrollet akkurat forbi en reklame med selveste Øyunn. Ei jente jeg ikke har sett på en stund, og konkluderte kjapt med at hun har blitt et offer for sin egen «bransje», som alle andre «influensene». Proppa med 💉 Uff😔 Føler hun er en av de som har stupt inn i bransjen med hud og hår og alt det koster - gjort alt for å "få være med". Er vel også en av de, om ikke den, som synligst har higet etter å bli kjent. Litt som den "er du med på leken må du tåle steken", bare at hun har tatt imot steken med åpne armer for å få være med på leken. 12
lillelily Skrevet 24. januar #258 Skrevet 24. januar Queen19 skrev (Akkurat nå): Så lenge jeg har kjent til henne, har hun alltid hatt en liten talefeil ved uttale av S. OK, kanskje den forverres ved alkohol eller nervøsitet for eksempel? Måtte spole tilbake et par ganger for å høre riktig denne gangen. 2
Hatsumomo Skrevet 24. januar #259 Skrevet 24. januar lillelily skrev (7 timer siden): Føler hun er en av de som har stupt inn i bransjen med hud og hår og alt det koster - gjort alt for å "få være med". Er vel også en av de, om ikke den, som synligst har higet etter å bli kjent. Litt som den "er du med på leken må du tåle steken", bare at hun har tatt imot steken med åpne armer for å få være med på leken. Det er veldig lite flatterende og for meg fremstår hun desperat etter oppmerksomhet. Jeg klarer henne ikke. 16
lillelily Skrevet 25. januar #260 Skrevet 25. januar Hatsumomo skrev (21 timer siden): Det er veldig lite flatterende og for meg fremstår hun desperat etter oppmerksomhet. Jeg klarer henne ikke. Veldig usjarmerende trekk ja. 9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå