Gå til innhold

Øyunn Krogh


Laraa

Anbefalte innlegg

Babushka skrev (1 time siden):

Ja, det er vel derfor hun blotter seg også, tviler på at hun hadde gjort det om fikk kommentarer på at hun ikke så bra ut. Da ville det vel vært silikon operasjon neste…

Hun ser jo eldre ut, er jo noen som gjør det men holder seg slik lenge. Jeg ville aldri trodd hun var under 30 botox eller ei, botox gjør ikke nødvendigvis at folk ser yngre ut noenganger har det motsatt effekt. De stivner jo i ansiktet og ser rare ut. 

Du ville aldri trodd hun var under 30 år? Det blir for dumt å skrive. Hun ser ikke eldre ut enn det hun er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irja skrev (1 minutt siden):

Du ville aldri trodd hun var under 30 år? Det blir for dumt å skrive. Hun ser ikke eldre ut enn det hun er.

Enig med hun du siterer. Hun ser faktisk eldre ut enn meg - uten botox og 36 år. 😬 Men vil eldes forskjellig. Hun er nydelig for det. :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (23 minutter siden):

På Gullrutens røde løper og på et realityshow i forbindelse med julen på Nrk etter hva jeg har lest. I ren Sophie Elise stil. Kunne vært humor. Men for meg gikk det toget da hun startet med å promotere estetisk kirurgi. 

Jeg har ikke sett Gullruten, så jeg kan ikke uttale meg om det, men på julekalenderen var det bare morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (9 minutter siden):

Enig med hun du siterer. Hun ser faktisk eldre ut enn meg - uten botox og 36 år. 😬 Men vil eldes forskjellig. Hun er nydelig for det. :) 

Litt selvskryt der 😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (35 minutter siden):

Du ville aldri trodd hun var under 30 år? Det blir for dumt å skrive. Hun ser ikke eldre ut enn det hun er.

Ok, helt greit at du synes det. Hva er galt med å se noen år eldre ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (35 minutter siden):

Enig med hun du siterer. Hun ser faktisk eldre ut enn meg - uten botox og 36 år. 😬 Men vil eldes forskjellig. Hun er nydelig for det. :) 

Jeg sa aldri at hun ikke var pen, bare at hun så eldre ut. Synd at hun har så dårlig selvbilde at slike kommentarer får henne til å ta botox. Kanskje derfor hun ønsker oppmerksomhet andre steder aka nakentopper og blotting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IreneV
Infinity skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke sett Gullruten, så jeg kan ikke uttale meg om det, men på julekalenderen var det bare morsomt.

Men ser du et mønster?
Siste året: "Øyunn Krogh om Botox-bruken", "Øyunn Krogh i dristig naken-kjole", "Øyunn Krogh med puppestunt på NRK",  Øyunn Krogh med nytt puppetunt på rød løper". Mulig det bare er meg, men jeg synes ikke dette er morsomt. Spesielt ikke når hun i tillegg promoterer estetisk kirurgi, med unnskyldningen "Livredd for ikke å elske meg selv". Triste greier.

 

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (36 minutter siden):

Ok, helt greit at du synes det. Hva er galt med å se noen år eldre ut?

Trenger ikke være noe galt i det, men sjelden et kompliment fra en kvinne til en annen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV

Jeg søkte opp "norske mannlige influencere". Det var ikke mange.  Og den med flest følgere er en som poster bilder fra turer i natur og fjell.  En annen er Christian Brennhovd. Han kan sidestilles med mange av kvinnene, men i motsetning til de fleste kvinnene, så er han dønn ærlig om hvem han er, og han tjener skamløst sine penger på kropp og sex. Ikke synes han det gjør så mye at bilder kommer på avveie heller ser det ut til. 
Så har man denne Emad Nayab, som er en slags norsk Andrew Tate, men han har få følgere.

Influencer-industrien er helt klart dominert av kvinner. Og nakne bryster er veldig populært. Det skaper masse klikk. Og engasjement. Og dette "free the nipple" opplegget kjøper jeg ikke. For disse kvinnene seksualiserer bildene som bare det. BS hele greia. 

 

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (4 timer siden):

Jeg søkte opp "norske mannlige influencere". Det var ikke mange.  Og den med flest følgere er en som poster bilder fra turer i natur og fjell.  En annen er Christian Brennhovd. Han kan sidestilles med mange av kvinnene, men i motsetning til de fleste kvinnene, så er han dønn ærlig om hvem han er, og han tjener skamløst sine penger på kropp og sex. Ikke synes han det gjør så mye at bilder kommer på avveie heller ser det ut til. 
Så har man denne Emad Nayab, som er en slags norsk Andrew Tate, men han har få følgere.

Influencer-industrien er helt klart dominert av kvinner. Og nakne bryster er veldig populært. Det skaper masse klikk. Og engasjement. Og dette "free the nipple" opplegget kjøper jeg ikke. For disse kvinnene seksualiserer bildene som bare det. BS hele greia. 

 

Influenserindustrien er et shit show. For å ha sagt det: Jeg synes at Øygunn er både vakker og sjarmerende, og å kritisere hennes utseende og ikke holde seg til hva hun gjør, er feil vei å gå. Om jeg synes influensere generelt opererer seg for mye og har alt for stort fokus på utseende, er svaret ja.  Jeg mener at voksne kan kle seg og gjøre som de vil med eget utseende, men er jobben din: influenser og de fleste følgerne dine barn, bør man tenke på budskapet sitt i sosiale medier. Vi har en gjeng med influensergutter som har vold- rus og overgrepsdommer og vi har influenserjenter som kun snakker om hvor usikre de er på eget utseende, samtidig som de dokumenterer hva de har på seg og hvordan de ser ut. Melina fikk Gullruten for å mobbe en annen jente på TV. Vi er der. Annonsørene har et ansvar, TV-kanalene har et ansvar, voksne har et ansvar. Det å være ung og usikker er ikke noe nytt, men jeg unner unge bedre forbilder, og de som frontes på TV og i sosiale medier trenger bedre veiledning. Øygunn har en naturlig sjarm som tar seg godt ut på TV. Om hun får hjelp til PR, tror jeg hun kan gjøre en karriere uten at det behøver å handle om pupper og fjes. Hun er god nok. 

Endret av Helene1982
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Helene1982 skrev (20 timer siden):

Influenserindustrien er et shit show. For å ha sagt det: Jeg synes at Øygunn er både vakker og sjarmerende, og å kritisere hennes utseende og ikke holde seg til hva hun gjør, er feil vei å gå. Om jeg synes influensere generelt opererer seg for mye og har alt for stort fokus på utseende, er jeg veldig enig. Jeg mener at voksne kan kle seg og gjøre som de vil med eget utseende, men er jobben din: influenser og de fleste følgerne dine barn, bør man tenke på budskapet sitt i sosiale medier. Vi har en gjeng med influensergutter som har vold- rus og overgrepsdommer og vi har influenserjenter som kun snakker om hvor usikre de er på eget utseende, samtidig som de dokumenterer hva de har på seg og hvordan de ser ut. Melina fikk Gullruten for å mobbe en annen jente på TV. Vi er der. Annonsørene har et ansvar, TV-kanalene har et ansvar, voksne har et ansvar. Det å være ung og usikker er ikke noe nytt, men jeg unner unge bedre forbilder, og de som frontes på TV og i sosiale medier trenger bedre veiledning. Øygunn har en naturlig sjarm som tar seg godt ut på TV. Om hun får hjelp til PR, tror jeg hun kan gjøre en karriere uten at det behøver å handle om pupper og fjes. Hun er god nok. 

Jeg vil ikke ha iinfluencere i media i det hele tatt. Og jeg håper det kommer et regelverk på plass, som gjør at de ikke kan ture frem slik de nå gjør. Jeg vil ha programledere og journalister, som er dyktige. Jeg vil ikke ha mer realityshow, med c-kjedniser som skal drikke seg fulle og snakke om angsten de antagelig aldri har hatt, der de svinser ukentlig rundt på røde løpere med opererte kropper og rådyre klokker og vesker."Jeg brenner for make up", se her hva du burde kjøpe! Det er vegansk asså.
Speil, speil på veggen der. Lik meg, klikk, kjøp, se meg!"
Åh, jeg er så lei. 
Det var ingenting galt med Krogh sitt utseende.  Men nå er det det.  Og hun promoterer det. Til sine mange unge, kvinnelige følgere. Pakket inn som usikkerhet. Enda verre.  Botox og andre "estetiske" inngrep har økt med over  400%. siste årene. Tygg litt på det. 

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (5 minutter siden):

Jeg vil ikke ha iinfluencere. i media i det hele tatt. Og jeg håper det kommer et regelverk på plass, som gjør at de ikke kan ture frem slik de nå gjør. Jeg vil ha programledere og journalister, som er dyktige. Jeg vil ikke ha mer realityshow, med c-kjedniser som skal drikke seg fulle og snakke om angsten de antagelig aldri har hatt, der de svinser ukentlig rundt på røde løpere med opererte kropper og rådyre klokker og vesker."Jeg brenner for make up", se her hva du burde kjøpe! Det er vegansk asså.
Speil, speil på veggen der. Lik meg, klikk, kjøp, se meg!"
Åh, jeg er så lei. 
Det var ingenting galt med Krogh sitt utseende.  Men nå er det det.  Og hun promoterer det. Til sine mange unge, kvinnelige følgere. Pakket inn som usikkerhet. Enda verre.  Botox og andre "estetiske" inngrep har økt med over  400%. siste årene. Tygg litt på det. 

Jeg er helt enig med deg i det. «Trenden» med at influensere blir utsatt for hat og hets hver gang noen stiller spørsmål eller kritiserer hva de og deres influenserbedrift bidrar til deres unge målgrupper må bare stoppe. Men da er det også viktig å være saklig (jeg sier ikke at du ikke er det men generelt) og holde seg til sak, for om man sier: «du er stygg» er ikke det en saklig tilbakemelding, og forstyrrende for debatten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (1 time siden):

Influenserindustrien er et shit show. For å ha sagt det: Jeg synes at Øygunn er både vakker og sjarmerende, og å kritisere hennes utseende og ikke holde seg til hva hun gjør, er feil vei å gå. Om jeg synes influensere generelt opererer seg for mye og har alt for stort fokus på utseende, er svaret ja.  Jeg mener at voksne kan kle seg og gjøre som de vil med eget utseende, men er jobben din: influenser og de fleste følgerne dine barn, bør man tenke på budskapet sitt i sosiale medier. Vi har en gjeng med influensergutter som har vold- rus og overgrepsdommer og vi har influenserjenter som kun snakker om hvor usikre de er på eget utseende, samtidig som de dokumenterer hva de har på seg og hvordan de ser ut. Melina fikk Gullruten for å mobbe en annen jente på TV. Vi er der. Annonsørene har et ansvar, TV-kanalene har et ansvar, voksne har et ansvar. Det å være ung og usikker er ikke noe nytt, men jeg unner unge bedre forbilder, og de som frontes på TV og i sosiale medier trenger bedre veiledning. Øygunn har en naturlig sjarm som tar seg godt ut på TV. Om hun får hjelp til PR, tror jeg hun kan gjøre en karriere uten at det behøver å handle om pupper og fjes. Hun er god nok. 

Hvorfor må man si at Øygunn er vakker for å ha lov til å kritisere henne? Hun er ikke vakker. Hun er ikke pen. Hun har et helt normalt utseende, og det er greit. Det er lov å være influenser uten å være pen. Det er lov å vise seg frem og ta plass uten å være pen. Det er lov å ha meninger og brenne for noe uten å være pen! 
Det er helt unødvendig å i det hele tatt fokusere på utseendet deres! Det har blitt nevnt to norske, mannlige influensere i denne tråden.

Ingen nevnte utseendet deres. Bare hva de står for og antal følgere. Og slik burde det være for de kvinnelige også. Diskuter gjerne Øygunn sine puppestunt. Men gi nå beng i hvordan hun ser ut!

  • Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må man si at Øygunn er vakker for å ha lov til å kritisere henne? Hun er ikke vakker. Hun er ikke pen. Hun har et helt normalt utseende, og det er greit. Det er lov å være influenser uten å være pen. Det er lov å vise seg frem og ta plass uten å være pen. Det er lov å ha meninger og brenne for noe uten å være pen! 
Det er helt unødvendig å i det hele tatt fokusere på utseendet deres! Det har blitt nevnt to norske, mannlige influensere i denne tråden.

Ingen nevnte utseendet deres. Bare hva de står for og antal følgere. Og slik burde det være for de kvinnelige også. Diskuter gjerne Øygunn sine puppestunt. Men gi nå beng i hvordan hun ser ut!

Jeg er enig med deg. Det er ikke relevant hva jeg og andre mener om utseende hennes. Takk for at du minnet meg på det. Det burde jeg holde meg for god for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen - jeg syntes hun var så flott på sommerhytta. Helt naturlig uten sminke og all stæsjet. Smaken er forskjellig og hun uttalte at hun håpet sommerhytta kunne gjøre at hun kunne leve av å være influenser. Det har hun antagelig klart. Det er jo synd at man tror man må endre på så mye for å være influenser. At det er en mal, man trenger ikke gå i den fella, det er så mye man kan fronte uten å bli av den sorten det går tyve av på dusinet. Det hjalp nok heller ikke at hun ble venninne med Sophie Elise som er sykelig opptatt av utseendet. Håper Øyunn finner noe annet hun kan fronte som influenser. Bortsett fra å vise pupp og bli en kopi av SE …

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (43 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg i det. «Trenden» med at influensere blir utsatt for hat og hets hver gang noen stiller spørsmål eller kritiserer hva de og deres influenserbedrift bidrar til deres unge målgrupper må bare stoppe. Men da er det også viktig å være saklig (jeg sier ikke at du ikke er det men generelt) og holde seg til sak, for om man sier: «du er stygg» er ikke det en saklig tilbakemelding, og forstyrrende for debatten. 

Brannfakkel; saklighet er kanskje feil verktøy. 
 

Snakker vi om industrien og aktørene generelt tror jeg de fleste vil kunne enes om at begge deler til dels fremstår latterlige og svake på substans, og appelerer til en målgruppe som kanskje i mindre grad får med seg saklige ‘argumenter’. Kanskje vil latterliggjøring være det mest effektive, og på mange måter forløsende, virkemiddelet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest IreneV
Justlooking skrev (25 minutter siden):

Har sagt det før og sier det igjen - jeg syntes hun var så flott på sommerhytta. Helt naturlig uten sminke og all stæsjet. Smaken er forskjellig og hun uttalte at hun håpet sommerhytta kunne gjøre at hun kunne leve av å være influenser. Det har hun antagelig klart. Det er jo synd at man tror man må endre på så mye for å være influenser. At det er en mal, man trenger ikke gå i den fella, det er så mye man kan fronte uten å bli av den sorten det går tyve av på dusinet. Det hjalp nok heller ikke at hun ble venninne med Sophie Elise som er sykelig opptatt av utseendet. Håper Øyunn finner noe annet hun kan fronte som influenser. Bortsett fra å vise pupp og bli en kopi av SE …

Jeg håper hun logger av som influencer, og jobber /utdanner seg videre innen miljøterapeut for barn med autisme. Influencer er ikke et sunt yrke, det er skadelig, og skaper avhengighet i begge ender. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (8 minutter siden):

Brannfakkel; saklighet er kanskje feil verktøy. 
 

Snakker vi om industrien og aktørene generelt tror jeg de fleste vil kunne enes om at begge deler til dels fremstår latterlige og svake på substans, og appelerer til en målgruppe som kanskje i mindre grad får med seg saklige ‘argumenter’. Kanskje vil latterliggjøring være det mest effektive, og på mange måter forløsende, virkemiddelet. 

Jeg er enig i at kildekritikk er nødt til å bli et skolefag. Folk er generelt for lite skeptiske. En på Internett sa har ikke mer verdi enn annen sladder. Men jeg mener at det beste verktøyet vil være å ignorere dem. Det er mange som er like fornøyd med å bli mislikt så lenge de blir snakket om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Hulderen skrev (53 minutter siden):

Hvorfor må man si at Øygunn er vakker for å ha lov til å kritisere henne? Hun er ikke vakker. Hun er ikke pen. Hun har et helt normalt utseende, og det er greit. Det er lov å være influenser uten å være pen. Det er lov å vise seg frem og ta plass uten å være pen. Det er lov å ha meninger og brenne for noe uten å være pen! 
Det er helt unødvendig å i det hele tatt fokusere på utseendet deres! Det har blitt nevnt to norske, mannlige influensere i denne tråden.

Ingen nevnte utseendet deres. Bare hva de står for og antal følgere. Og slik burde det være for de kvinnelige også. Diskuter gjerne Øygunn sine puppestunt. Men gi nå beng i hvordan hun ser ut!

Jeg kjenner ikke til så mange mannlige influencere, men har fått med meg Brennhovd. Han har operert seg helt i stykker. Alt fokus er på det ytre, på penger, på fasade. Skikkelig nitrist. Men han er vel på onlyfans, og er i det minste ærlig om det, prøver ikke å pakke det inne i noe unnskyldninger. Allikevel er det forferdelig tragisk. Ser ut som en parodi. 
Av øvrige mannlige c-kjendiser så er jeg ganske lei fokuset på dyre biler og klokker. bilder der de drar opp skjorteermet sånn at  man får sett Rolex`en. Nei, takke meg til menn og kvinner med selvfølelsen inntakt. Ingenting galt med en dyr klokke altså, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser vi på bilder av samme dama eller? hun er vakker?? nei hu er jo helt plain. har et søtt smil. thats it. 

men hun selv satt på tv å skrøt av at hun er pen. ved å si noe slikt blir hun enda mindre pen. fordi da er hun innbilsk i tillegg til plain.

Endret av Ænema
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...