Gå til innhold

Øyunn Krogh


Laraa

Anbefalte innlegg

🙊Nå ble jeg flau på hennes vegne.

Tror hun har litt storhetstanker om seg selv, og Annijor fikk jo nesten ikke snakke. 

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duff skrev (17 timer siden):

Det er veldig spesielt ja, tror aldri jeg har hørt noen si det irl.

Og også når man kanskje egentlig bare er som mannen i gata? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kom ikke godt ut av den praten på GMN. Essensen i det hun sa ble : "Det er ikke alle som er like heldige som oss som er så pene". 

Flere nevner at hun var flott på sommerhytta. Etter at hun fikk "kjendisstatus" gjennom det så valgte hun desverre å bli en utseende-influencer hun også. Jeg kaller dem det, de som egentlig ikke har noe annet å komme med enn bilder av seg selv. De som tjener penger på å være "pene". De ønsker seg faktisk det. 

De skal iallefall ikke spytte oss andre kvinner i trynet og kalle seg feminister. De går BAKLENGS inn i fremtiden når det gjelder nettopp feminisme.  

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 17.8.2022 den 1.08):

Tja, hun er vel i Sofie gjengen og da er det vel kropp og fest det går i 24/7. Syntes hun var så søt i sommerhytta med kort hår og uten sminke. Hun ønsket å leve av some og har sikkert klart det, men er i grunn ikke til å kjenne igjen på noen måter nå … 

Jeg måtte Google jeg nå. Hun var jo mye penere da!!! 
Synes ikke hun er pen nå, pussige kinnbein og øyebryn. Men da må de være fake, da? Ettersom hun så normal ut før? 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 30.1.2023 den 11.28):

Sikker på det? Er det ikke media som er veldig etter henne? 

Jeg vil ikke dømme henne ❤. Det kan være at media er veldig etter å skrive om henne. 

Media oppsøker sjeldent noe som helst. De får det tilsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Jeg måtte Google jeg nå. Hun var jo mye penere da!!! 
Synes ikke hun er pen nå, pussige kinnbein og øyebryn. Men da må de være fake, da? Ettersom hun så normal ut før? 
 

Hva med å DROPPE å diskutere om folk er pen eller ikke? Skjønner ikke poenget med det. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (8 minutter siden):

Hva med å DROPPE å diskutere om folk er pen eller ikke? Skjønner ikke poenget med det. 

Hun har vel satt det på agendaen selv etter det hun sa på GMN?

Likte henne godt på Sommerhytta, da var hun naturlig på alle måter. 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordensparadis skrev (8 timer siden):

Hun har vel satt det på agendaen selv etter det hun sa på GMN?

Likte henne godt på Sommerhytta, da var hun naturlig på alle måter. 

Satt det på agendaen at folk skal si at hun ikke er pen? Det er bare stakkarslig å rakke ned på hennes utseende synes jeg.  

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Hva med å DROPPE å diskutere om folk er pen eller ikke? Skjønner ikke poenget med det. 

Egentlig enig, men dette har hun da altså selv sagt - og dessuten sier vel folk at hun var penere naturlig enn uten Botox.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (Akkurat nå):

Egentlig enig, men dette har hun da altså selv sagt - og dessuten sier vel folk at hun var penere naturlig enn uten Botox.

Jeg svarte på en kommentar der det sto at brukeren ikke synes hun er pen nå og jeg fatter ikke behovet å sitte å diskutere om noen er pen eller ikke. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør holde seg for god til å diskutere andres utseende. Hun har fått så mye hat angående utseendet sitt de siste dagene at jeg oppriktig får vondt av henne. 

Endret av Sool
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Sool said:

Man bør holde seg for god til å diskutere andres utseende. Hun har fått så mye hat angående utseendet sitt de siste dagene at jeg oppriktig får vondt av henne. 

Jeg så henne på trikken i sommer. Hun virket som en helt normal flott dame. Enig med deg. Synes det er fælt at folk diskuterer hennes navn som overskrift på forumet, og at de diskuterer utseende hennes. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener fortsatt at hun ikke kom godt ut av praten på GMN overhodet, og at hun og andre influencere jobber mot å ta oss kvinner tilbake til en tid der den viktigste valutaen var utseendet. En tid der kvinner valgte vekk utdannelse og yrkesliv. 

De vil ha oss tilbake dit. Jeg vet at de selv mener at "influencer" er et yrke. Men jeg snakker om å ta en fagutdanning. Tjene penger på å selge kremer, hårpiller, sminke og dårlig selvbilde til andre - det er ikke hva jeg mener er hverken feminisme eller utviklende på noen måte. 

Men tilbake til GMN. Det ble mageplask. Det var provoserende for mange å høre at "vi er jo veldig heldige utseendemessig" (fritt gjengitt) Slikt blir det buing på tribunene av. Men at kommentarfeltene både her og andre steder skriver at "hun er jo ikke pen hun" er overhodet ikke ok. 

Ja, hun var helt annerledes (og naturlig ) da hun var med på sommerhytta, og ja, hun har tatt et valg på å bli blond, puppe-influencer hun også. Men pen/ikke pen kan vi la være å gi kommentarer på. Hun ønsket seg tydeligvis å bli "lik de andre". 

Desverre så følger det da også med å ikke bli tatt særlig seriøst lenger. For vi er nok mange som  syns det begynner å holde med skjermtid og spalteplass for disse influencerne nå. Det blir værre og værre for hvert år. "Influensing" er slik jeg ser det fordummende, unødvendig, selvopptatt, og skadelig for de de selger uoppnåelige idealer til. De er overopptatt av seg selv, og de lager seg problemer (eller kanskje de får problemer av dette evindelige fokuset på seg selv) 

Jeg er veldig enig med Mads Hansen: 

https://www.nettavisen.no/livsstil/mads-hansen-dropper-vixen-ikke-gira-pa-a-assosieres-med-den-bransjen/s/5-95-879403

Håper flere og flere blir lei dette kjøret med "influencer-nyheter" og oppslag. 

Øyunn fikk igjen sine timer i vinden nå. Hun er jo allerede ute og kommenterer både hva hun føler og tenker om "stormen". Andre enn influencere vet at det ofte er greit å sitte stille til stormen har gitt seg. Forskjellen på influencere og andre kjendiser er at `vanlige` kjendiser gjerne skjermer seg når de ser et kamera. En influencer poserer villig. All pr er god pr. 

Jeg tror de fleste av dem er eksibisjonister. Jeg tror det er en egenskap de faktisk må ha for å ønske å holde på som de gjør. 

 

 

Endret av Isild
  • Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 minutter siden):

Jeg mener fortsatt at hun ikke kom godt ut av praten på GMN overhodet, og at hun og andre influencere jobber mot å ta oss kvinner tilbake til en tid der den viktigste valutaen var utseendet. En tid der kvinner valgte vekk utdannelse og yrkesliv. 

De vil ha oss tilbake dit. Jeg vet at de selv mener at "influencer" er et yrke. Men jeg snakker om å ta en fagutdanning. Tjene penger på å selge kremer, hårpiller, sminke og dårlig selvbilde til andre - det er ikke hva jeg mener er hverken feminisme eller utviklende på noen måte. 

Men tilbake til GMN. Det ble mageplask. Det var provoserende for mange å høre at "vi er jo veldig heldige utseendemessig" (fritt gjengitt) Slikt blir det buing på tribunene av. Men at kommentarfeltene både her og andre steder skriver at "hun er jo ikke pen hun" er overhodet ikke ok. 

Ja, hun var helt annerledes (og naturlig ) da hun var med på sommerhytta, og ja, hun har tatt et valg på å bli blond, puppe-influencer hun også. Men pen/ikke pen kan vi la være å gi kommentarer på. Hun ønsket seg tydeligvis å bli "lik de andre". 

Desverre så følger det da også med å ikke bli tatt særlig seriøst lenger. For vi er nok mange som  syns det begynner å holde med skjermtid og spalteplass for disse influencerne nå. Det blir værre og værre for hvert år. "Influensing" er slik jeg ser det fordummende, unødvendig, selvopptatt, og skadelig for de de selger uoppnåelige idealer til. De er overopptatt av seg selv, og de lager seg problemer (eller kanskje de får problemer av dette evindelige fokuset på seg selv) 

Jeg er veldig enig med Mads Hansen: 

https://www.nettavisen.no/livsstil/mads-hansen-dropper-vixen-ikke-gira-pa-a-assosieres-med-den-bransjen/s/5-95-879403

Håper flere og flere blir lei dette kjøret med "influencer-nyheter" og oppslag. 

Øyunn fikk igjen sine timer i vinden nå. Hun er jo allerede ute og kommenterer både hva hun føler og tenker om "stormen". Andre enn influencere vet at det ofte er greit å sitte stille til stormen har gitt seg. Forskjellen på influencere og andre kjendiser er at `vanlige` kjendiser gjerne skjermer seg når de ser et kamera. En influencer poserer villig. All pr er god pr. 

Jeg tror de fleste av dem er eksibisjonister. Jeg tror det er en egenskap de faktisk må ha for å ønske å holde på som de gjør. 

 

 

Helt enig med deg. Jeg blir helt sjokkert over disse voksne kvinnene, som melder seg på reality, promoterer botox, flasher pupper og snakker om hvordan de selv er ofre for skjønnhetstyranniet. Det er så jeg nesten får lyst til å bytte kjønn! Det blir så dumt, så fullstendig mageplask, som du skriver.
Det er ikke sånn at mediene løper rundt og plager dem, dette er ting de selv sender til media. De vil ha det ut. De vil ha blest. De vil ha kritikk, eller "hat" og "hets" som de elsker å kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10

Øyunn hadde sjarm og god utstråling. Hun var usminket, litt anerledes, turte å være seg selv, var uskyldig, morsom og med et glimt i øye. Det var derfor folk likte henne, Ihvertfall jeg. Men jo mer og mer hun vikler seg inn i influenser verden, jo mer og mer mister hun både sjarmen og utstrålingen. Håper hun finner det igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IreneV skrev (19 minutter siden):

Helt enig med deg. Jeg blir helt sjokkert over disse voksne kvinnene, som melder seg på reality, promoterer botox, flasher pupper og snakker om hvordan de selv er ofre for skjønnhetstyranniet. Det er så jeg nesten får lyst til å bytte kjønn! Det blir så dumt, så fullstendig mageplask, som du skriver.
Det er ikke sånn at mediene løper rundt og plager dem, dette er ting de selv sender til media. De vil ha det ut. De vil ha blest. De vil ha kritikk, eller "hat" og "hets" som de elsker å kalle det.

Det er flaut å høre på dem for tiden. De roper opp om hat, hets og mobbing hvis de ikke får masse (bare)  positiv oppmerksomhet på at de er fine og "hot". De kjemper for sin rett til å vise duckface, botoxpanne og pupper på Instagram, men føler seg mobbet og at andre er ute etter dem (sjalusi som de sier) hvis folk begynner å bli litt lei akkurat det.

Nå må de faktisk gi seg. De oppfører seg som  blondinevitser for tiden. De ønsker å bli tatt seriøst. Vel, OPPFØR dere seriøst. 

Mulig det ble et sjokk for Øyunn etter dette imageskiftet. Hun var mer populær før, men det var jo fordi hun IKKE var en blondinevits. 

  • Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (19 minutter siden):

Øyunn hadde sjarm og god utstråling. Hun var usminket, litt anerledes, turte å være seg selv, var uskyldig, morsom og med et glimt i øye. Det var derfor folk likte henne, Ihvertfall jeg. Men jo mer og mer hun vikler seg inn i influenser verden, jo mer og mer mister hun både sjarmen og utstrålingen. Håper hun finner det igjen 😊

Jeg håper også hun finner den igjen. Jeg likte henne veldig godt. Nå blir hun desverre mest en kopi av andre influencere. Hun var noe for seg selv, nå jobber hun hardt for å bli som alle de andre. 

Det er litt rart. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Det er flaut å høre på dem for tiden. De roper opp om hat, hets og mobbing hvis de ikke får masse (bare)  positiv oppmerksomhet på at de er fine og "hot". De kjemper for sin rett til å vise duckface, botoxpanne og pupper på Instagram, men føler seg mobbet og at andre er ute etter dem (sjalusi som de sier) hvis folk begynner å bli litt lei akkurat det.

Nå må de faktisk gi seg. De oppfører seg som  blondinevitser for tiden. De ønsker å bli tatt seriøst. Vel, OPPFØR dere seriøst. 

Mulig det ble et sjokk for Øyunn etter dette imageskiftet. Hun var mer populær før, men det var jo fordi hun IKKE var en blondinevits. 

Husker ikke hvem som sa det, men en eller annen realitypolitiker tror jeg, Hun uttalte: "Jeg kan aldri bli en mann på 50 år" etter noe kritikk.
Nei, det kan du ikke, og det er heller ikke det noen ber om, bare oppfør dere som kvinner i den alderen dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...