cerruti Skrevet 12. november 2022 #721 Del Skrevet 12. november 2022 Herregud, Cengiz og Rikke👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. november 2022 #722 Del Skrevet 12. november 2022 (endret) cerruti skrev (6 minutter siden): Herregud, Cengiz og Rikke👏👏👏 Det er så nydelig å se på de to 😍 PS, i dag kan vi vel stemme mye lenger - siden det ikke er duell og to danser gjenstår? Endret 12. november 2022 av Justlooking Spørsmål 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 12. november 2022 #723 Del Skrevet 12. november 2022 Har stemt et x antall ganger på Cengiz og Rikke i dag også. Håper de vinner ❤️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 #724 Del Skrevet 12. november 2022 Har Cengiz nr 12? Finner ikke ut av det! Har stemt på tv.no men tenkte smse også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. november 2022 #725 Del Skrevet 12. november 2022 loffen skrev (1 minutt siden): Har Cengiz nr 12? Finner ikke ut av det! Har stemt på tv.no men tenkte smse også. Nummer 12 ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 #726 Del Skrevet 12. november 2022 Justlooking skrev (Akkurat nå): Nummer 12 ja Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 #727 Del Skrevet 12. november 2022 Har stemt på tlf, på safari, på firefox, på chrome, og sms. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. november 2022 #728 Del Skrevet 12. november 2022 loffen skrev (6 minutter siden): Har stemt på tlf, på safari, på firefox, på chrome, og sms. Takk for tips om ny nettleser 😂👍❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. november 2022 #729 Del Skrevet 12. november 2022 Fy fader så rått 🤩💃verdige finalister ❤️!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 12. november 2022 #730 Del Skrevet 12. november 2022 loffen skrev (31 minutter siden): Har stemt på tlf, på safari, på firefox, på chrome, og sms. Jeg må logge meg inn for å få stemt, hjelper det da med en annen nettleser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 12. november 2022 #731 Del Skrevet 12. november 2022 Wow som Jørgine koser seg i sambaen. Jeg er imonert over dansegleden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. november 2022 #732 Del Skrevet 12. november 2022 Heia Cengiz! Han har vært best gjennom hele sesongen og fortjener å vinne. Så vil noen helt sikkert falle for tårene til Jørgine, men det får så være. Synes også at Morten sliter litt med å være objektiv. Det oser Team Jørgine av han. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 12. november 2022 #733 Del Skrevet 12. november 2022 Heia Cengiz!! På tide å bytte ut Morten, klarer ikke være objektiv en eneste plass og det passer seg dårlig som ''dommer''. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. november 2022 #734 Del Skrevet 12. november 2022 Kjolen til Helene kunne vært veldig fin... Hvis den splitten ikke hadde vært til nesten oppunder armen! 🙈 Jeg forstår ikke stylistene i dette programmet!! 😳 Jeg savner den tiden da de medvirkende var kledd i klær som "passet", og de danset til musikk som passet dansen! Jeg syns det har blitt for mye fokus på show, og for lite fokus på selve dansen. Det virker til å være en konkurranse i hvem som gjør de mest spektakulære "stuntene" og de villeste løftene. Nei, vær så snill å gå tilbake til hvordan SVD var de aller første sesongene - og få på plass stylister som kan kle opp mennesker! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 12. november 2022 #735 Del Skrevet 12. november 2022 Han vinner jo uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 #736 Del Skrevet 12. november 2022 Ordsmed skrev (24 minutter siden): Jeg må logge meg inn for å få stemt, hjelper det da med en annen nettleser? Funket for meg iaf. Janzypants skrev (4 minutter siden): Kjolen til Helene kunne vært veldig fin... Hvis den splitten ikke hadde vært til nesten oppunder armen! 🙈 Jeg forstår ikke stylistene i dette programmet!! 😳 Jeg savner den tiden da de medvirkende var kledd i klær som "passet", og de danset til musikk som passet dansen! Jeg syns det har blitt for mye fokus på show, og for lite fokus på selve dansen. Det virker til å være en konkurranse i hvem som gjør de mest spektakulære "stuntene" og de villeste løftene. Nei, vær så snill å gå tilbake til hvordan SVD var de aller første sesongene - og få på plass stylister som kan kle opp mennesker! Ser ut som de har sydd den sammen på siden nå. :laugh: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 12. november 2022 #737 Del Skrevet 12. november 2022 Hvorfor gidder dere bruke penger på å stemme på Cengiz. Det er jo bare å se i alle sosiale medier og kommentarfelt. Alle heier jo på ham = han får mange stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 12. november 2022 #738 Del Skrevet 12. november 2022 shab skrev (1 minutt siden): Hvorfor gidder dere bruke penger på å stemme på Cengiz. Det er jo bare å se i alle sosiale medier og kommentarfelt. Alle heier jo på ham = han får mange stemmer. Og det får ikke Jørgine? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 12. november 2022 #739 Del Skrevet 12. november 2022 Missmischief skrev (Akkurat nå): Og det får ikke Jørgine? Observerer at han får mye mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. november 2022 #740 Del Skrevet 12. november 2022 Håper Cengiz vinner nå!!!! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå