Krutthøna Skrevet 11. august 2022 #21 Del Skrevet 11. august 2022 Virker som casten er en nødløsning….Nate, Martine, Funkygine….de kunne gjort bedre. Mange andre populære deltakere og vinnere som kunne deltatt. Ikke sikkert de kunne eller ville, men dette var tafatt. Og hvorfor skal Lasse være med? Greit han vant i Italia, men han har faktisk ikke deltatt i Norge. Det positive er i hvert fall at vi får en ny programleder. Om det bør være Helene fast er jeg usikker på, men gud forby at Kathrine Moholt kommer tilbake igjen. Sorry, litt gufs på formiddagen 🙈 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. august 2022 #22 Del Skrevet 12. august 2022 Kommer sikkert til å se på … Mye heller Tore enn Morten som dommer. Casten er grei nok, liker noen bedre enn andre. Cengiz blir spennende å se igjen, Nate not so much feks. Litt lei Martine men hun var jo ganske flink sist. Kan hende Iselin klarer seg bra. Er ganske lei mange av disse kjendisene når jeg tenker meg om, for de er «overalt». Men håper det blir mye bra dans, musikk og klær som passer til dansen og at kvaliteten generelt hever seg over hvordan det har vært de siste årene. Og blir fint å se igjen noen tidligere proffdansere. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 12. august 2022 #23 Del Skrevet 12. august 2022 Huff , jeg gidder ikke... Kan dem ikke gi seg med det programmet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 12. august 2022 #24 Del Skrevet 12. august 2022 Justlooking skrev (26 minutter siden): Kommer sikkert til å se på … Mye heller Tore enn Morten som dommer. Casten er grei nok, liker noen bedre enn andre. Cengiz blir spennende å se igjen, Nate not so much feks. Litt lei Martine men hun var jo ganske flink sist. Kan hende Iselin klarer seg bra. Er ganske lei mange av disse kjendisene når jeg tenker meg om, for de er «overalt». Men håper det blir mye bra dans, musikk og klær som passer til dansen og at kvaliteten generelt hever seg over hvordan det har vært de siste årene. Og blir fint å se igjen noen tidligere proffdansere. Enig! Jeg savner Tore som dommer. Morten Hegseth er bare irriterende og jeg klarer ikke å se programmet live pga han. Jeg ligger som regel en time etter, slik at jeg kan spole hver gang han er på skjermen😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 12. august 2022 #25 Del Skrevet 12. august 2022 Savner Anette som danset med Einar Nilsson blant proffene. Fantastisk karisma 💃 Carsten Skjelbred og Lene Alexandra, kunne godt vært byttet ut med Iselin og Martine..Evt Eilev, selv om han blir som Aleksander, litt for skoleflink og "kjedelig" Spent på om Funkygine får sin revansje. Det var jo halve moroa at hun forble den bitre, bitre frøkna 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 12. august 2022 #26 Del Skrevet 12. august 2022 At de har med Morten Hegseth igjen som dommer forstår jeg ikke. De må da fått med seg at han var veldig dårlig likt av mange seere. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. august 2022 #27 Del Skrevet 12. august 2022 Hadde jo vært gøy å sett Tshawe og Atle Pettersen….mange jeg kunne tenkt meg å byttet ut 🙈 Funkygine er jeg drittlei av. Får ikke hele den familien nok oppmerksomhet? Samme med Martine….🙄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 16. august 2022 #28 Del Skrevet 16. august 2022 Krutthøna skrev (På 12.8.2022 den 18.52): Hadde jo vært gøy å sett Tshawe og Atle Pettersen….mange jeg kunne tenkt meg å byttet ut 🙈 Funkygine er jeg drittlei av. Får ikke hele den familien nok oppmerksomhet? Samme med Martine….🙄 Me 2 🙄 Hun skal skvise seg inn i alt. Aldri skjønt hva som er spesielt med dama. Gørrkjedelig 😴 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. august 2022 #29 Del Skrevet 16. august 2022 Amber skrev (På 10.8.2022 den 9.20): Forstår virkelig ikke hvorfor Iselin Guttormsen skal være med. Hun dansa vel en dans i sin sesong og ikke var hun spes flink heller?🤷♀️ Kommer til å ryke ut først da, antakelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 16. august 2022 #30 Del Skrevet 16. august 2022 Hadde dette vært en "All star" sesong, hadde TV2 gjort en bedre jobb med å gå igjennom resultatlister fra tidligere sesonger osv. Årets deltakere (de fleste) er kun plukket ut med tanke på hvem som kan dra inn mest mulig penger til kanalen. Martine, Nate, Iselin, Funkygine, Victor osv....er fortsatt, dessverre poppis ute blandt mange unge.....altså de som tømmer kontantkortene sine på å stemme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 16. august 2022 #31 Del Skrevet 16. august 2022 Krutthøna skrev (4 timer siden): Hadde dette vært en "All star" sesong, hadde TV2 gjort en bedre jobb med å gå igjennom resultatlister fra tidligere sesonger osv. Årets deltakere (de fleste) er kun plukket ut med tanke på hvem som kan dra inn mest mulig penger til kanalen. Martine, Nate, Iselin, Funkygine, Victor osv....er fortsatt, dessverre poppis ute blandt mange unge.....altså de som tømmer kontantkortene sine på å stemme. Funkygine og Victor gjorde det jo bra da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 17. august 2022 #32 Del Skrevet 17. august 2022 Hvorfor er kjedelige Trine og Merethe dommere igjen?? Morten er bra, han lager show. De andre to bør erstattes av Else Kåss Furuset og Jan Thomas.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 17. august 2022 #33 Del Skrevet 17. august 2022 Savner Christer Tornell som dommer, han var så skjønn og morsom!😅 Begynner å bli passe lei funkygine bare😬 hadde vært gøy om de tok med noen som virkelig ikke kunne å danse fra de aller første sesongene som Finn Schjøll og Eldar Vågan for eksempel😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. august 2022 #34 Del Skrevet 17. august 2022 Centimeteren skrev (9 minutter siden): Hvorfor er kjedelige Trine og Merethe dommere igjen?? Morten er bra, han lager show. De andre to bør erstattes av Else Kåss Furuset og Jan Thomas.. De er med fordi de har peiling på dans. Morten har ikke. Hvorfor skal to overbrukte kjendiser gi karakterer i noe de ikke har peiling på? Nei, Trine og Merete er helt ok. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. august 2022 #35 Del Skrevet 18. august 2022 On 8/11/2022 at 10:53 AM, Krutthøna said: Om det bør være Helene fast er jeg usikker på, men gud forby at Kathrine Moholt kommer tilbake igjen. Sorry, litt gufs på formiddagen 🙈 Kunne ikke vært mer enig!. Katrine har vært på overtid i mange år allerede... Blir en sann fryd, med en annen programleder! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 19. august 2022 #36 Del Skrevet 19. august 2022 Som trofast SVD-seer, kjenner jeg at jeg er litt småbekymra over at dette er starten på slutten for programmet! Jeg skjønner godt at det begynner å bli tynt i rekkene hva gjelder å få kjente mennesker som enda ikke har vært med til å delta. Jeg håper ikke at det at Kathrine Moholt nå går over til å bli deltaker gjør at programmet legges ned etter denne sesongen! Håper på enda flere All-Stars-sesonger dersom de ikke klarer å lage den vanlige versjonen! Har troen på at Helene Olafsen vil gjøre en god jobb som programleder! 😄 Gleder meg veldig til det starter opp! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 19. august 2022 #37 Del Skrevet 19. august 2022 Endelig får jeg noe å hvile øynene mine på, heia Alexander! Håper Jørgine forsvinner fort, makan til furten kjerring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 19. august 2022 #38 Del Skrevet 19. august 2022 (endret) On 8/19/2022 at 10:49 AM, Janzypants said: Som trofast SVD-seer, kjenner jeg at jeg er litt småbekymra over at dette er starten på slutten for programmet! Jeg skjønner godt at det begynner å bli tynt i rekkene hva gjelder å få kjente mennesker som enda ikke har vært med til å delta. Jeg håper ikke at det at Kathrine Moholt nå går over til å bli deltaker gjør at programmet legges ned etter denne sesongen! Håper på enda flere All-Stars-sesonger dersom de ikke klarer å lage den vanlige versjonen! Har troen på at Helene Olafsen vil gjøre en god jobb som programleder! 😄 Gleder meg veldig til det starter opp! Tanken har slått meg, også. At det er en fare for en siste sesong . Med mindre de kjører èn absolutt siste sesong i 2023, med alle som sa nei og egentlig ble spurt i år Håper i hvertfall de upper produksjonen i år, med både grafikk og show generelt De slipper jo å hamle opp med Stjernekamp, så det kan jo hende det i seg selv gir SVD en real oppsving 24.aug: 💃Nå er SVD podden & Dansebobla ute! 🕺 Endret 24. august 2022 av Tradegy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 27. august 2022 #39 Del Skrevet 27. august 2022 Hvem heier dere på? Og hvem tror dere ryker først? Jeg har ingen klare favoritter på forhånd og heller ingen magefølelse på hvem som går ut først. Bookmakerne sier Hetland som vinner og Traa som går ut først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. august 2022 #40 Del Skrevet 27. august 2022 Jøss, imponert over første par 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå