Sola de Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #961 Del Skrevet 3. januar 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Men, hvorfor måtte du slutte hvis du er sykemeldt, det kan jo ikke være rett? Kan ikke si for mye om det her. Sender pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. januar 2023 #962 Del Skrevet 3. januar 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Kan ikke si for mye om det her. Sender pm Gjør det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2023 #963 Del Skrevet 3. januar 2023 Sola de skrev (På 2.1.2023 den 11.35): Når man finner undertøy av den typen man for lengst har forglemt på sitt snart tiår som singel. Hva i alle dager er dette sier jeg til ene forelder min. Skjønte ingenting før hele viste seg Visste ikke at jeg hadde slikt Ikke ante vi at hun hadde sånne ting. Det var Ordet som dyttet meg hardt i siden og pekte på det Sola hadde skrevet. Bevare oss vel. Ordet funderte på det med uniform og kom frem til at tanta Sola sikkert hadde sånn rar klestørkestang i stua, men hadde den opp ned i gulv/tak istedenfor og da bruker man visst mange forskjellige "uniformer"...jaffal i starten av økta. Vi vet sannelig ikke helt hva vi skal tro nå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #964 Del Skrevet 3. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ikke ante vi at hun hadde sånne ting. Det var Ordet som dyttet meg hardt i siden og pekte på det Sola hadde skrevet. Bevare oss vel. Ordet funderte på det med uniform og kom frem til at tanta Sola sikkert hadde sånn rar klestørkestang i stua, men hadde den opp ned i gulv/tak istedenfor og da bruker man visst mange forskjellige "uniformer"...jaffal i starten av økta. Vi vet sannelig ikke helt hva vi skal tro nå... Hahahahahahahahahahaha!!!!!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2023 #965 Del Skrevet 3. januar 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. januar 2023 #966 Del Skrevet 3. januar 2023 Hoppen altså 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #967 Del Skrevet 3. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Uskyldighetshoppen selv Rumle skrev (2 minutter siden): Hoppen altså Hahaha!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #968 Del Skrevet 4. januar 2023 Det regner katter og hunder ute i dag. Snø ene sekundet, masse vind, for masse regn neste og begge deler samtidig. Er regntøyvær i dag. I yttertøyskapet mitt har jeg en hylle, hvor regnbukser og turbukser ligger. Har ofte kjøpt regntøysett når jeg har kjøpt regntøy ( har regntøy i hver størrelse jeg har vært i) , så var å finne ut hvilken bukse som passer meg best. Var to som gikk an. Ene var snøring i livet på, og andre var det ingenting. Var allerede satt bukseseler på den buksa. Tenkte den ville være best, men den var så vid i livet, selv med bukseseler, følte jeg den ble feil på. Den andre var slik oljehyre- bukse. Den fikk jeg best bevegelse i, men mener å erindre fra tidligere bruk at den blir klam inni Har vel egentlig bare brukt treningstøy under denne før. Tok på meg en vanlig svart penbukse, så forhåpentligvis blir det ok Fikk nye støvler til jul i 21, så skal ha dem på meg. Regnjakke får bli den som er framme nå. Liker den egentlig ikke, men den var mer sommerlig av seg av regnjakkene mine, som kom fram i sommer, så får ha en tykk genser under. Har en stor jakke som er foret, som skal kunne brukes i regnvær også, men tror den blir for stor til meg. Var stor når jeg kjøpte den, og nå veier jeg mindre, så tror ikke den vil bli brukt uten omsying. Jeg liker ikke slikt vær, som det er nå, men må man ut, så må man ut ☔ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2023 #969 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg har forsøkt flere varianter av bukse/regnjakke, men jeg kan likegodt gå uten; svett blir jeg fra innsiden og regn gjennomfukter fra utsiden. Akk ja sann, så da blir det storponchoen som redder meg. Litt. Sola de skrev (22 timer siden): Uskyldighetshoppen selv Veldig glad for at det var du som sa det der, for slik er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #970 Del Skrevet 4. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt flere varianter av bukse/regnjakke, men jeg kan likegodt gå uten; svett blir jeg fra innsiden og regn gjennomfukter fra utsiden. Akk ja sann, så da blir det storponchoen som redder meg. Litt. Veldig glad for at det var du som sa det der, for slik er det. Synes det alltid er så irriterende med slike sett. Passer jakken er buksa for stor. Passer buksa er jakken for liten Og selvsalgt når man endelig har ikledd seg hele spetakkelet, så kommer det ikke en dråpe ned fra oven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #971 Del Skrevet 4. januar 2023 Var på behandlinger i dag. En ny metode ble foreslått. Jeg må undersøke litt først tror jeg På vei hjem, satt det et menneske ca 1 meter fra meg og hostet lungene sine ut av kroppen sin. Uten munnbind og fyren så helt forpestet ut. Jeg skulle egentlig av bussen på busstoppet etter der jeg gikk av, men når det kom enda en hostekule, skyndte jeg meg av bussen. Hvorfor i helvete kan ikke folk, som åpenbart har vært syke en stund, ha på seg munnbind 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2023 #972 Del Skrevet 4. januar 2023 Fullstendig enig. Jeg hadde nok flyttet på meg jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #973 Del Skrevet 5. januar 2023 I dag har jeg vært og hentet en pakke litt avsted fra her jeg bor. Må med buss for å få hentet den. Bussen dit skulle gå 09.50. Jeg trodde jeg var ute i god til til å nå bussen men den kom akkurat i det jeg ankom stoppet. Er jeg så sen tenkte jeg, men så på klokka i bussen at den var 7 minutter før ruten og kjørte bare 😕 Hva er vitsen med bussruter når den kjører så lenge før den skal? Fikk hentet pakken min. Masse fin julepynt jeg bestilte 1 juledag Bestiller alltid masse julepynt i romjulen. Noen ting kjøper jeg før jul, gjerne ting jeg bare "må" ha, som fort blir utsolgt, men ellers pleier jeg å vente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #974 Del Skrevet 5. januar 2023 Har begynt opprydning i kun til bruk hjemme- klærne mine. Tar på meg et plagg hver dag. Hvis det er noe som ikke er som det skal være med det, havner det i søppelet. Har fått kastet to plagg så langt, og t- skjorta jeg har på meg går i søppelet den også. Er fin lengde på armene, og ellers grei, hadde det ikke vært for at den er så kort. Går bare til navlen. Jeg kan ikke ha et skap av klær kun til hjemmebruk, så nå blir det kastet masse. Er ingenting å gi bort, pga, hull, malingsflekker og andre flekker, slitasje osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2023 #975 Del Skrevet 5. januar 2023 Ordet lurer litt på om tante Sola egentlig var en "tante Sofie" i sitt forrige liv, så flink hun er til å holde orden i sysakene. Jeg så en liten video på nett og der ble jeg oppmuntret til å samle et visst antall ting som jeg kunne kvitte meg med og jeg tror jeg skal gjøre det etter hvert. Snart. Etter hvert. Jeg har bestemt meg for å forsøke å selge tre fire ordentlige ting via finn, gi bort til ombruk og kaste en bærepose med overflødigheter sånn dann og vann så det ikke fyller for mye opp i min søppelkasse på en gang. Jeg har tro på mitt litt langstrakte prosjekt...men det skal skje før våren setter i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #976 Del Skrevet 5. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet lurer litt på om tante Sola egentlig var en "tante Sofie" i sitt forrige liv, så flink hun er til å holde orden i sysakene. Jeg så en liten video på nett og der ble jeg oppmuntret til å samle et visst antall ting som jeg kunne kvitte meg med og jeg tror jeg skal gjøre det etter hvert. Snart. Etter hvert. Jeg har bestemt meg for å forsøke å selge tre fire ordentlige ting via finn, gi bort til ombruk og kaste en bærepose med overflødigheter sånn dann og vann så det ikke fyller for mye opp i min søppelkasse på en gang. Jeg har tro på mitt litt langstrakte prosjekt...men det skal skje før våren setter i gang. Tror ikke noen som kommer inn i mitt overfylte hjem vil si det Var slik jeg holdt på i lange tider før jeg flyttet inn i andre leiligheten. Dagen før søppeltømming så jeg hvor mye plass det var igjen i søppelkassen, så fylte jeg opp resten og vel så det med skrot. Folk stjal som ravner der også, så om man satte noe utenfor og var borte i 5 minutter, så var det borte vekk, når man kom ut igjen. Jeg satte en kommode utenfor. Gikk inn for å hente hunden for tur, og da vi kom ut, var den borte Jeg synes det er lettere å kvitte seg med plagg når jeg tar et og et, i stedet for alle samtidig Virker mindre voldsomt, å kvitte seg med da. Føles veldig godt å bli kvitt ting. At ting tar opp mindre og mindre plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #977 Del Skrevet 5. januar 2023 Jeg hadde akkurat tatt oppvasken. Hadde tenkt å ha fisk til middag, men å skitne til gryter og alt igjen Ble pannekake og pizzabit fra ferskvaren på nærbutikken i stedet. I morgen får det bli fisk i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2023 #978 Del Skrevet 5. januar 2023 Drømmen er å bære ut absolutt alle mine ting...sortere/kaste og sette inn kun det som skal være der. Hardt og brutalt. Oversiktlig og ryddig. Jeg hadde omkommet på flekken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #979 Del Skrevet 5. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Drømmen er å bære ut absolutt alle mine ting...sortere/kaste og sette inn kun det som skal være der. Hardt og brutalt. Oversiktlig og ryddig. Jeg hadde omkommet på flekken... Å delta i slike ryddeprogrammer hadde vært for brutalt Ser det for meg Hadde man funnet noe etter ryddingen Finner aldri noe etter jeg har ryddet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #980 Del Skrevet 6. januar 2023 Finner ikke smileyen jeg hadde i flere år i signaturen min igjen. Rart hva man blir vant til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå