Sola de Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #741 Del Skrevet 6. desember 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Det hender jeg slår til! Bare så dumt at det går så laaaang tid mellom hver gang noe skjer men, sånn er det Skulle likt å se den julepapir-samlingen din! Synes du får mye gjort Jeg har ikke så mye. Bare noen få ruller av sånn 2-4 meter på hver rull. Kastet noen her om dagen. Var kommet fukt på 😕 Jeg har fått så dilla på grønt denne julen, så er masse grønne fine papir Ser ikea og clas ohlson har sånne her til julepapir, merkelapper, teip, og bånd Har veldig lyst på en slik Sååååå fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2022 #742 Del Skrevet 6. desember 2022 Sola de skrev (1 minutt siden): Synes du får mye gjort Jeg har ikke så mye. Bare noen få ruller av sånn 2-4 meter på hver rull. Kastet noen her om dagen. Var kommet fukt på 😕 Jeg har fått så dilla på grønt denne julen, så er masse grønne fine papir Ser ikea og clas ohlson har sånne her til julepapir, merkelapper, teip, og bånd Har veldig lyst på en slik Sååååå fin! Den var smart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #743 Del Skrevet 6. desember 2022 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Nei, sorry, det er ikke helt min greie. Du vet ikke før du har prøvd Er sååååååå morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #744 Del Skrevet 6. desember 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Den var smart Ja Har lyst til å bestille meg en, men frakten er jo halve prisen nesten av selve greien. Får heller vente til jeg er i nærheten av en, så jeg kan gå innom og kjøpe en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2022 #745 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) Sola de skrev (3 minutter siden): Ja Har lyst til å bestille meg en, men frakten er jo halve prisen nesten av selve greien. Får heller vente til jeg er i nærheten av en, så jeg kan gå innom og kjøpe en Eller kanskje ønske det til jul av noen? Hvis ikke det er for seint nå da, er du sånn som deler ut ønskeliste tidlig hvert år? Føler egentlig jeg vet svaret på det .. Endret 6. desember 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #746 Del Skrevet 6. desember 2022 Har Gold rush på i bakgrunnen. Hørte noe romantisk En fyr kom til Alaska for å finne gull, men fant en diamant. - Kjæresten sin. Så søtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #747 Del Skrevet 6. desember 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Eller kanskje ønske det til jul av noen? Hvis ikke det er for seint nå da, er du sånn som deler ut ønskeliste tidlig hvert år? Føler egentlig jeg vet svaret på det .. Jeg pleier å begynne på dem om sommeren. Skriver ned ting jeg egentlig kan kjøpe til meg selv, men siden folk aldri vet hva de skal gi til meg, så spør de etter ønskeliste, så da kommer det noen i løpet av høsten. Om jeg kjøper ting til meg selv, så kommer det en oppdatert en. Jeg sendte faktisk tidligere i dag en til søskenet mitt Om jeg ikke skriver ønskeliste til julenissene, så får jeg penger eller gavekort. Fint det og, men jeg liker å pakke opp noe. Helst skulle jeg sett at de fant ut noe av seg selv, men skjer ikke, så da får de ønskelister Et år ønsket jeg meg en saks. Søskenet mitt syntes det var helt hull i huet, men fikk den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2022 #748 Del Skrevet 6. desember 2022 Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg pleier å begynne på dem om sommeren. Skriver ned ting jeg egentlig kan kjøpe til meg selv, men siden folk aldri vet hva de skal gi til meg, så spør de etter ønskeliste, så da kommer det noen i løpet av høsten. Om jeg kjøper ting til meg selv, så kommer det en oppdatert en. Jeg sendte faktisk tidligere i dag en til søskenet mitt Om jeg ikke skriver ønskeliste til julenissene, så får jeg penger eller gavekort. Fint det og, men jeg liker å pakke opp noe. Helst skulle jeg sett at de fant ut noe av seg selv, men skjer ikke, så da får de ønskelister Et år ønsket jeg meg en saks. Søskenet mitt syntes det var helt hull i huet, men fikk den Haha men, da er det jo bare å føre den opp og sende ut oppdaterte lister! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #749 Del Skrevet 6. desember 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Haha men, da er det jo bare å føre den opp og sende ut oppdaterte lister! Har noen bøker, stavmikser, wokpanne, tripod på årets blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2022 #750 Del Skrevet 6. desember 2022 https://www.nrk.no/innlandet/karianne-moen-pedersen-har-pantet-flasker-for-130.000-kroner_-lager-julebord-for-enslige-forsorgere-1.16208207 Leste nettopp dette, for en handlekraftig ung jente! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. desember 2022 #751 Del Skrevet 6. desember 2022 Sola de skrev (29 minutter siden): Du vet ikke før du har prøvd Er sååååååå morsomt! Å jo, jeg har prøvd med flere av nieser og nevøer, så kan med sikkerhet si at det er ikke min greie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #752 Del Skrevet 7. desember 2022 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Å jo, jeg har prøvd med flere av nieser og nevøer, så kan med sikkerhet si at det er ikke min greie. Hahaha! Jeg synes slikt er supermoro Er så mye man kan lage! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #753 Del Skrevet 7. desember 2022 Rumle skrev (12 timer siden): https://www.nrk.no/innlandet/karianne-moen-pedersen-har-pantet-flasker-for-130.000-kroner_-lager-julebord-for-enslige-forsorgere-1.16208207 Leste nettopp dette, for en handlekraftig ung jente! Leste den jeg og. Fin ting å gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. desember 2022 #754 Del Skrevet 7. desember 2022 Rumle skrev (12 timer siden): https://www.nrk.no/innlandet/karianne-moen-pedersen-har-pantet-flasker-for-130.000-kroner_-lager-julebord-for-enslige-forsorgere-1.16208207 Leste nettopp dette, for en handlekraftig ung jente! Fantastisk ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #755 Del Skrevet 7. desember 2022 Spiste en rå gulrot før i dag. Det skulle jeg ikke gjort. Magen har slått kollbøtte siste par timene. Tåler ingenting lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #756 Del Skrevet 8. desember 2022 Første snøen har falt i natt. Snø, kulde, glatte veier, falle å slå seg halvt i hjel. Sola liker ikke vinter. Jo eldre jeg blir, jo verre skader jeg meg, når jeg faller. Er høy også, så er lang vei ned når man er som bambi på glattisen. Når vi snakker om bambi Jeg har kjøpt meg denne genseren Den er bare såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #757 Del Skrevet 8. desember 2022 Har vært på nærbutikken. Trengte brød og melk. Er så sørpete ute. Hvite joggesko er ikke hvite særlig lenge. Fikk hentemeldinger om noen pakker litt avsted. Tror jeg venter til i morgen eller lørdag. Er sikkert ikke noe bedre føre da. Vil heller ha øsende pøsende regnvær enn minusgrader og snø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2022 #758 Del Skrevet 9. desember 2022 (endret) Sola de skrev (På 8.12.2022 den 12.34): Har vært på nærbutikken. Trengte brød og melk. Er så sørpete ute. Hvite joggesko er ikke hvite særlig lenge. Fikk hentemeldinger om noen pakker litt avsted. Tror jeg venter til i morgen eller lørdag. Er sikkert ikke noe bedre føre da. Vil heller ha øsende pøsende regnvær enn minusgrader og snø. Du, vet du at du kan omdirrigere pakkene inne i post-appen, når de vises der? Altså du kan velge mellom en håndfull forskjellige utleveringssteder i ditt område God helg, Solamiii Endret 9. desember 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #759 Del Skrevet 9. desember 2022 Rumle skrev (8 minutter siden): Du, vet du at du kan omdirrigere pakkene inne i post-appen, når de vises der? Altså du kan velge mellom en håndfull forskjellige utleveringssteder i ditt område God helg, Solamiii Joda, men alternativene er slike pakkebokser. Ene er opp monsterbakken og 500 meter inn en vei. Andre er ved siden av der jeg henter, så spiller ingen rolle. Monsterbakken er glatt i vanlig regnvær. Nå.. God helg rumlemoren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2022 #760 Del Skrevet 9. desember 2022 Sola de skrev (12 minutter siden): Joda, men alternativene er slike pakkebokser. Ene er opp monsterbakken og 500 meter inn en vei. Andre er ved siden av der jeg henter, så spiller ingen rolle. Monsterbakken er glatt i vanlig regnvær. Nå.. God helg rumlemoren Aha forstår, ville bare si det om du ikke visste det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå