Sola de Skrevet 23. november 2022 Forfatter #641 Skrevet 23. november 2022 Hvor lenge etter man legger opp sin idrettskarriere, kan man få skader relatert til idretten? Har en som kan forklares til min idrett, men er jo maaaaange år siden jeg la opp.
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2022 #642 Skrevet 23. november 2022 Hmm....det kan vel ligge latent der over tid og gjør man for mye av enkelte ting, f.eks. annen type trening etter hvert, så springer det ut i en stor vond blomst, kanskje? 1
Sola de Skrevet 23. november 2022 Forfatter #643 Skrevet 23. november 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hmm....det kan vel ligge latent der over tid og gjør man for mye av enkelte ting, f.eks. annen type trening etter hvert, så springer det ut i en stor vond blomst, kanskje? Kanskje Høres logisk ut. 1
Sola de Skrevet 23. november 2022 Forfatter #644 Skrevet 23. november 2022 Jeg er på leting etter gode gammeldagse album. Ikke disse nymotens hvor man stapper bilder inn i en lomme. Slike gamle man limer bildene inn i, med tjukke permer. Finner dem ingen steder. Bare med spiral. Vil vel egentlig ha tilsvarende dem som må byttes ut.
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2022 #645 Skrevet 23. november 2022 Hoppetussa er alltid til tjeneste. https://www.bgafotobutikk.no/fotoalbum-ma-monteres-selv 1
Sola de Skrevet 23. november 2022 Forfatter #646 Skrevet 23. november 2022 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Hoppetussa er alltid til tjeneste. https://www.bgafotobutikk.no/fotoalbum-ma-monteres-selv Tusen takk Jeg var innom der nettopp og tittet. Luarer på hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Om jeg skal ha hvert av gamle albumene i hvert sitt, eller om jeg skal samle dem sammen, men er vel lett for at det blir rot i sysakene om jeg gjør det Tenkte å få muttern til å skrive samme tekst i nye som i de gamle. Har heldigvis negativene, så kan få printet ut nye av dem som bildene er for ødelagte i. 1
Sola de Skrevet 24. november 2022 Forfatter #647 Skrevet 24. november 2022 På ene ripsbærbusken henger et enslig blad. Er grønt og virker ikke til å ville slippe taket helt enda. Vi har hatt første frostnatten for noen dager siden. Juleroseplanten står i full blomst. Den er svært vakker. Synd den er så giftig. Har en svær potte på balkongen som står tom. Har blitt tett tydeligvis, for var mange liter vann oppi. Har fått vannet alt der ute av det regnvannet, og likevel, er det alt for mye vann i potta, til at jeg klarer å få tømt den eller får åpnet hullene som er tettet igjen. I går var jeg supertrett hele dagen. Hadde sovet dårlig i flere dager, for så å våkne klokken 3 i går natt. Sov hele natten igjennom i natt, så forhåpentligvis klarer jeg å holde meg våken i dag. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2022 #648 Skrevet 24. november 2022 Alle gode ønsker for denne torsdagen. Håper den blir bedre og bedre...millimeter for millimeter. 🌹 1
Sola de Skrevet 24. november 2022 Forfatter #649 Skrevet 24. november 2022 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Alle gode ønsker for denne torsdagen. Håper den blir bedre og bedre...millimeter for millimeter. 🌹 Det får vi håpe på! Gode ønsker til deg og hoppeloppen min 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2022 #650 Skrevet 24. november 2022 Begravelse på tv straks. Jeg må følge Toralv Maurstad til den siste hvile. 2
Sola de Skrevet 24. november 2022 Forfatter #651 Skrevet 24. november 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Begravelse på tv straks. Jeg må følge Toralv Maurstad til den siste hvile. Trist, men han levde et langt innholdsrikt liv. 1
Sola de Skrevet 24. november 2022 Forfatter #652 Skrevet 24. november 2022 I telefonen med mine sine. Hva gjør du? Ser på juleserviser sa jeg. Du har nok! fikk jeg til svar jepp 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2022 #653 Skrevet 24. november 2022 Du har kloke folk i din krets tror jeg. 2
Sola de Skrevet 25. november 2022 Forfatter #654 Skrevet 25. november 2022 Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Du har kloke folk i din krets tror jeg. Hvem tror du har kjøpt meste av juleservisene? Er ikke meg. Jeg har bare arvet dem 1
Sola de Skrevet 25. november 2022 Forfatter #655 Skrevet 25. november 2022 Svart fredag i dag. Jeg har sett meg ut et tilbud jeg kanskje slår til på, men kan være jeg lar være også. Jeg trenger ikke flere serviser 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2022 #656 Skrevet 25. november 2022 Sola de skrev (2 timer siden): Hvem tror du har kjøpt meste av juleservisene? Er ikke meg. Jeg har bare arvet dem Ok. Det forklarer saken. Sola de skrev (2 timer siden): Svart fredag i dag. Jeg har sett meg ut et tilbud jeg kanskje slår til på, men kan være jeg lar være også. Jeg trenger ikke flere serviser Ryggrad! Jeg har gitt bort det jeg hadde av serviser og solgt et skikkelig gammelt megastort et (for rettferdig pris)....og beholdt en av hvert slag, kun beregnet på meg selv i min lille bolig, for jeg inviterer ikke til stormiddager på den fine måten, så da holder det med hva jeg får plass til i et skap over oppvaskkummen. Jeg øver meg på å en gang i fremtiden...å bli litt asketisk. 2
Sola de Skrevet 25. november 2022 Forfatter #657 Skrevet 25. november 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ok. Det forklarer saken. Ryggrad! Jeg har gitt bort det jeg hadde av serviser og solgt et skikkelig gammelt megastort et (for rettferdig pris)....og beholdt en av hvert slag, kun beregnet på meg selv i min lille bolig, for jeg inviterer ikke til stormiddager på den fine måten, så da holder det med hva jeg får plass til i et skap over oppvaskkummen. Jeg øver meg på å en gang i fremtiden...å bli litt asketisk. Den tilværelsen høres svært forlokkende ut. Men jeg har shoppet sko Forhåpentligvis vil de passe. Gikk inn på nettsiden til produsentene, for å få nøyaktig størrelse på antall cm på min fot på forskjellige skoene, så håper de vil passe. Synes det er rart, så forskjellige størrelser man må ha. Er 2,5 skostørrelser i forskjell på de jeg har valgt meg ut i dag. Før pleide jeg bare å kjøpe samme nummer i alt. Ble alt for mange bomkjøp. Merrell f.eks. Beina mine svømmer i de skoene. Selv med ekstra såler i, ullsokker på beina, samt knyter dem så stramt som overhodet mulig, så er de for store. Har gitt opp å kjøpe det merket. Gode å gå i, om de passer, men er langt mellom. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2022 #658 Skrevet 25. november 2022 Da er det bare å krysse fingrene og håpe. Innen et par uker så vet du. Jeg har helt sluttet å kjøpe sko på nett, for det blir bomtur hver eneste gang nesten. Har vært heldig og har kunnet videreselge dem, men det er jo ikke gøy å ikke passe dem en liker og gjerne skulle ha gått med. 2
Sola de Skrevet 25. november 2022 Forfatter #659 Skrevet 25. november 2022 Synes det var fint at du beholdt et av hvert servise. Blir jo fortsatt i bruk, det man faktisk bruker, og man slipper å oppbevare for en hel hær, når man er en. Ser samme tendenser i mine skap. Samme fatene som blir brukt hver dag, så noen er jo knapt brukt av dem som står der, mens andre er mer slitt. 1 1
Sola de Skrevet 25. november 2022 Forfatter #660 Skrevet 25. november 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da er det bare å krysse fingrene og håpe. Innen et par uker så vet du. Jeg har helt sluttet å kjøpe sko på nett, for det blir bomtur hver eneste gang nesten. Har vært heldig og har kunnet videreselge dem, men det er jo ikke gøy å ikke passe dem en liker og gjerne skulle ha gått med. Jeg har gitt bort mange par. Flere familiemedlemmer bruker samme størrelse, så de arver dem, men jeg sliter veldig med å finne passende sko. I skobutikkene, har de knapt sko inne i min størrelse, så der er det ingen vits for meg å gå. Jeg får gnagsår i det meste. Må nesten være så myke som strømper, for at jeg skal klare å gå med dem. Om jeg først finner et par som er gode å gå med, så hamstrer jeg skoene i alle farger de kommer i, så jeg skal ha å ta av. Jeg har slitt ut et par hvite, jeg kjøpte i fjor sommer. Har et par til av dem, jeg nå skal ta i bruk, men blir vel fort utslitt dem og 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå