Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (6 timer siden):

Familiekatten er en pussig liten skrue av en katt. Han er kjent for å skifte tv- kanal når det er på noe han ikke vil ha på :ler: Nyhetskanalen ser ut til å være favoritten hans. Han leker seg ofte med telefonen, så hender det dukker opp noen selfies han har tatt. Til jul i fjor fikk han noen nye skåler. En stålskål oppi en annen. Katten har funnet ut at om han slår med poten på den ene så lager det slik banke med skje mot kopp lyd, og er for å fortelle at nå er matskålen hans tom, og han vil ha mat :fnise:

:ninuskapus:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får besøk av familiens ryddigste person om litt :daane: Jeg har ikke vært i stand til å rydde særlig på flere uker nå, så er ikke særlig ryddig her nå. Jeg skulle støvsuge, men så gikk den tom for strøm, så fant fram kost og støvbrett. Jeg er ikke helt bra i ryggen enda, så gikk ikke lang tid før den meldte seg helt ut, så nå ser det ut som det gjør her, og selv om jeg vet det aldri ville vært ryddig nok uansett, så har det ikke sett så ille ut før, når dette besøket har ankommet. Sa det måtte stålsette seg og se for seg ille rot og gange det med hundre 😕

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Får besøk av familiens ryddigste person om litt :daane: Jeg har ikke vært i stand til å rydde særlig på flere uker nå, så er ikke særlig ryddig her nå. Jeg skulle støvsuge, men så gikk den tom for strøm, så fant fram kost og støvbrett. Jeg er ikke helt bra i ryggen enda, så gikk ikke lang tid før den meldte seg helt ut, så nå ser det ut som det gjør her, og selv om jeg vet det aldri ville vært ryddig nok uansett, så har det ikke sett så ille ut før, når dette besøket har ankommet. Sa det måtte stålsette seg og se for seg ille rot og gange det med hundre 😕

Det er unntakstilstand da! :klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det er unntakstilstand da! :klem:

:Nikke: Tror jeg slapp litt unna vanlige kommentarer pga jeg ikke er i toppform. Gikk alright :) Fikk gitt bort noen klær også :)

Endret av Sola de
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

:Nikke: Tror jeg slapp litt unna vanlige kommentarer pga jeg ikke er i toppform. Gikk alright :) Fikk gitt bort noen klær også :)

Blir du ikke litt fornærmet om noen kommenterer sånn?? :overrasket: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Blir du ikke litt fornærmet om noen kommenterer sånn?? :overrasket: 

Haha, nei :ler: Som familiens rotekopp eller motstykke til alle som har alt svært ryddig til enhver tid, blir man vant til dem og de er vant til rotet mitt.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (2 minutter siden):

Haha, nei :ler: Som familiens rotekopp eller motstykke til alle som har alt svært ryddig til enhver tid, blir man vant til dem og de er vant til rotet mitt.

Det er bra da. Skal synes at det bor mennesker i huset og. :Nikke:  Et hjem er et verksted, ikke et museum, pleier jeg å si. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (15 minutter siden):

Det er bra da. Skal synes at det bor mennesker i huset og. :Nikke:  Et hjem er et verksted, ikke et museum, pleier jeg å si. 

Mitt ser vel mer ut som et verksted :ler: Har alltid mange prosjekter i gang og alt skjer i stua så blir fort mye rot.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Mitt ser vel mer ut som et verksted :ler: Har alltid mange prosjekter i gang og alt skjer i stua så blir fort mye rot.

Da er er det tydelig at det bor et kreativt menneske der. Det er sjarmen da, å kunne se hva slags typer mennesker som bor i hvert et hjem ut i fra "rotet ". 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Det er jo sånn det skal være :jepp: Jeg hadde ikke vært lett å ha med å gjøre om noen hadde kommentert rotet mitt, det er helt sikkert :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man drømmer om :daane: Jeg hadde visst blitt med en fyr hjem.  så gikk jeg hjem og møtte en annen og ting skjedde der og. Jeg full av skam i drømmen min for å ha ødelagt ting kunne skje videre med begge rømmer hjemover. Jeg likte egentlig andremann best, mens var førstemann som kom etter meg, som jeg visst nok ble sammen med. Så etter en tid møtte vi på andremann og jeg skjønte jeg hadde valgt feil. Så våknet jeg :ler: Bra jeg er singel og slipper slike drama :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 timer siden):

Da er er det tydelig at det bor et kreativt menneske der. Det er sjarmen da, å kunne se hva slags typer mennesker som bor i hvert et hjem ut i fra "rotet ". 

Det er en måte å si det på. Er hva jeg skal si neste gang :ler: Jeg rydder ofte, men har så mange ting, så blir egentlig bare rotete en annen plass, når alt rotet blir flyttet på. Mangler alltid oppbevaringsplass. Og generelt plass. Når jeg har rikelig med plass, ser det ikke fullt så rotete ut, som når plassen er liten. Denne leiligheten jeg bor i, mangler et par rom ekstra samt ombygging av kjøkken og bad for å være passelig for meg.

Rumle skrev (17 timer siden):

Det er jo sånn det skal være :jepp: Jeg hadde ikke vært lett å ha med å gjøre om noen hadde kommentert rotet mitt, det er helt sikkert :ler:

Mine sine er en ting. Det er greit, men om fremmede hadde sagt noe, hadde det nok vært siste gang jeg inviterte dem på besøk. Hadde besøk av en treningsvenninne, som rotet rundt i skapene mine, tok på alt og romsterte skikkelig i mine ting. Hun fikk ikke komme på besøk flere ganger :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten. I dag skal jeg fortsette der jeg slapp i går. Må bare få rikelig med dagslys inn i leiligheten først. Jeg må få ryddet vekk noen sko i gangen. Er blitt slik at man snubler i dem og slår tærne sine i beste fall, så må få ryddet opp i det. Samt. Jeg lurer på om jeg har lite høst/ vinterlige overdeler :unsure: Så det er noe jeg må finne ut av. Har rikelig med sommerklær, men synes det virker til å være svært lite av langermete overdeler. Får meg til å lure på hva i alle dager jeg har brukt av klær når jeg var i jobber som jeg ikke brukte uniform i :unsure: Har gitt vekk en del klær, men det var slike jeg ikke brukte. Tror jeg må lete litt :Nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (23 minutter siden):

Det er en måte å si det på. Er hva jeg skal si neste gang :ler: Jeg rydder ofte, men har så mange ting, så blir egentlig bare rotete en annen plass, når alt rotet blir flyttet på. Mangler alltid oppbevaringsplass. Og generelt plass. Når jeg har rikelig med plass, ser det ikke fullt så rotete ut, som når plassen er liten. Denne leiligheten jeg bor i, mangler et par rom ekstra samt ombygging av kjøkken og bad for å være passelig for meg.

Mine sine er en ting. Det er greit, men om fremmede hadde sagt noe, hadde det nok vært siste gang jeg inviterte dem på besøk. Hadde besøk av en treningsvenninne, som rotet rundt i skapene mine, tok på alt og romsterte skikkelig i mine ting. Hun fikk ikke komme på besøk flere ganger :ler:

Er det ikke sånn at jo mer plass man har, jo mer rot skaffer man seg?? :lur: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Er det ikke sånn at jo mer plass man har, jo mer rot skaffer man seg?? :lur: 

Sikkert, men da har man hvertfall en plass til å ha alt skrotet. Marerittet ville vært å ha walk in closet. Ser for meg hvor bombet det ville vært :plystre: Er vel ofte mer klær utenfor skapene mine enn i dem :ninja:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Sikkert, men da har man hvertfall en plass til å ha alt skrotet. Marerittet ville vært å ha walk in closet. Ser for meg hvor bombet det ville vært :plystre: Er vel ofte mer klær utenfor skapene mine enn i dem :ninja:

:ler: Sant. Du burde hatt et skikkelig stort hus du. Et helt rom til klær!

Jeg har walk in, og husker jeg hadde flere sammenbrudd når SB skulle flytte inn, måtte rydde unna og ble så fult! Jeg som var så nøye! Men nå har jeg blitt vant til det, treningsklær over alt! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (46 minutter siden):

:ler: Sant. Du burde hatt et skikkelig stort hus du. Et helt rom til klær!

Jeg har walk in, og husker jeg hadde flere sammenbrudd når SB skulle flytte inn, måtte rydde unna og ble så fult! Jeg som var så nøye! Men nå har jeg blitt vant til det, treningsklær over alt! 

Er litt sånn det ser ut her og alltid. Rydder alt på plass, er så fornøyd, så går det noen dager og ting begynner å falle ut av skapene, og jeg stapper det inn i skapet igjen. Når det skjer noen ganger, så kommer plutselig alt sammen fallende ned en eller annen gang, og jeg legger det andre steder. Når haugen med klær er stor nok så raser den og, og jeg rydder på plass igjen, for samme gjentar seg selv i det uendelige :bond:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute med en søppelsekk full av ting som skulle kastes pluss papp. Var så mange tunge poser at jeg fant det bedre å ha i søppelsekk og dra den etter meg enn å bære. Burde nok delt det opp likevel, da det ble supertungt. Hull i sekken og :glare:

Når jeg hadde besøk i går, så benyttet jeg anledningen til å få hentet noen pakker. Mummi sin vinterkopp og mange kjøkkenredskaper :ninja: Kan aldri få nok stekespader og slikt. Jeg har så veldig lyst på slike porselenskniver fra porsgrund. Tror jeg skal bevilge meg slike på black friday i år :Nikke: Brødkniv og kokkekniv :Nikke: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...