Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Veldig enig med deg, spennende tema! :jepp:

:Nikke: Veldig!

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jaaa, det hadde vært fantastisk!

Er mange som dyrker så mye av f.eks tomater, så de får laget opp både tomatsaus til pizza, pasta, lasagne osv, samt hjemmelaget ketchup, salsaer og what not for et par år fremover. Finner slikt svært så inspirerende.

Får jeg meg hage en gang, så blir det full dyrking på hver eneste cm :Nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (Akkurat nå):

:Nikke: Veldig!

Er mange som dyrker så mye av f.eks tomater, så de får laget opp både tomatsaus til pizza, pasta, lasagne osv, samt hjemmelaget ketchup, salsaer og what not for et par år fremover. Finner slikt svært så inspirerende.

Får jeg meg hage en gang, så blir det full dyrking på hver eneste cm :Nikke:

Ja, det er veldig fascinerende, tenk så gøy å kunne dyrke og lage alt sånt selv, må være veldig givende :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, det er veldig fascinerende, tenk så gøy å kunne dyrke og lage alt sånt selv, må være veldig givende :jepp:

Og ikke minst vet man at maten er helt ren og bra for en. Kan ikke si det om alt man kjøper som er ultraprosessert.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Og ikke minst vet man at maten er helt ren og bra for en. Kan ikke si det om alt man kjøper som er ultraprosessert.

Sant det :Nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart å gjøre det igjen. Spiste middagen min og brant meg langt bak i svelget :bond: Jeg brant meg på fingrene på den, så burde skjønt den var for varm til å ha i munnen.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 minutter siden):

Da har jeg klart å gjøre det igjen. Spiste middagen min og brant meg langt bak i svelget :bond: Jeg brant meg på fingrene på den, så burde skjønt den var for varm til å ha i munnen.

:troest: Håper du har noen isbiter å suge på for å lindre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (18 minutter siden):

Åhh det er så irriterende! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

:troest: Håper du har noen isbiter å suge på for å lindre.

Har noe laktosefri risbasert iskrem i fryseren. Var hva jeg brukte sist gang jeg, så får duge denne gangen og.

Rumle skrev (4 minutter siden):

Åhh det er så irriterende! 

Ja! Sverget sist gang, at dette skulle ikke få skje igjen :bond:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Har noe laktosefri risbasert iskrem i fryseren. Var hva jeg brukte sist gang jeg, så får duge denne gangen og.

Ja! Sverget sist gang, at dette skulle ikke få skje igjen :bond:

Det har jeg og gjort noen hundre ganger :plystre:så ser jeg smeltet ost og glemmer alt! :ninja:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

---

Jeg spiser kakemenn akkurat nå, så da har vi jo nesten en julefest her :jepp:

Jeg trodde du skrev riskrem, men det gjorde du jo ikke.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der med hvor lett hjernen antar noe basert på :vetikke: skjer hele tiden med meg.

Når man leser tekst altså. Husker jeg leste noe om grunnen til det en gang, men det har jeg glemt, så klart :ler2:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

I julemodus du og? :ler:

Jeg tror hjernen min så risbasert iskrem og tenkte at det går ikke, da blir det riskrem.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg tror hjernen min så risbasert iskrem og tenkte at det går ikke, da blir det riskrem.

Haha

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Rart det der med hvor lett hjernen antar noe basert på :vetikke: skjer hele tiden med meg.

Når man leser tekst altså. Husker jeg leste noe om grunnen til det en gang, men det har jeg glemt, så klart :ler2:

Skjer ofte med meg og, leser feil og hører feil og.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (13 timer siden):

Det har jeg og gjort noen hundre ganger :plystre:så ser jeg smeltet ost og glemmer alt! :ninja:

Ja. Her var det glovarm paprika på pizza 😕

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Jeg leste også riskrem...

Begynner heldigvis å nærme seg sesong for riskrem :spise:

I julemodus du og? :ler:

glaaaade jul :tree:

Jeg leste nettopp marsipanerte fiskepinner når det sto maispanerte fiskepinner, så jeg bare hei vent litt og leste enda en gang for å se hva som egentlig sto :ler:

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Høres veldig feil ut. Smaker egentlig ikke som krem- iskrem heller :ler:

Endret av Sola de
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiekatten er en pussig liten skrue av en katt. Han er kjent for å skifte tv- kanal når det er på noe han ikke vil ha på :ler: Nyhetskanalen ser ut til å være favoritten hans. Han leker seg ofte med telefonen, så hender det dukker opp noen selfies han har tatt. Til jul i fjor fikk han noen nye skåler. En stålskål oppi en annen. Katten har funnet ut at om han slår med poten på den ene så lager det slik banke med skje mot kopp lyd, og er for å fortelle at nå er matskålen hans tom, og han vil ha mat :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Ja. Her var det glovarm paprika på pizza 😕

Begynner heldigvis å nærme seg sesong for riskrem :spise:

glaaaade jul :tree:

Jeg leste nettopp marsipanerte fiskepinner når det sto maispanerte fiskepinner, så jeg bare hei vent litt og leste enda en gang for å se hva som egentlig sto :ler:

Høres veldig feil ut. Smaker egentlig ikke som krem- iskrem heller :ler:

Godt vi er flere! Marsipanpanerte fiskepinner høres ikke akkurat noe videre godt ut :ler:

Sola de skrev (5 timer siden):

Familiekatten er en pussig liten skrue av en katt. Han er kjent for å skifte tv- kanal når det er på noe han ikke vil ha på :ler: Nyhetskanalen ser ut til å være favoritten hans. Han leker seg ofte med telefonen, så hender det dukker opp noen selfies han har tatt. Til jul i fjor fikk han noen nye skåler. En stålskål oppi en annen. Katten har funnet ut at om han slår med poten på den ene så lager det slik banke med skje mot kopp lyd, og er for å fortelle at nå er matskålen hans tom, og han vil ha mat :fnise:

Haha for en skjønning! 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...