Pippi Lotta Skrevet 9. august 2022 #61 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man kan velge å jobbe med vanskelige ting. Anonymkode: 41e92...bb5 Man må være to for å jobbe med et forhold. Mannen til TS var ikke villig til å si hvorfor han hadde løyet til henne i 7 år. TS kan ikke jobbe alene med et problem som er så til de grader skapt og opprettholdt av mannen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #62 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikker på at barnet er 9 år? Om barnet er under 7 og resultat av utroskap gir det jo mer mening hvorfor far ikke har sagt noe.. Anonymkode: 610d6...f8b Tenkte det samme. Anonymkode: bc051...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storesøster Skrevet 9. august 2022 #63 Del Skrevet 9. august 2022 En ting er løgnen om at han er far til et barn, men for meg hadde det verste vært de gjentatte løgnene over ÅR. Har vondt for å forstå hva som skulle vært en tilgivelig / forståelig grunn til å lyve på denne måten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 9. august 2022 #64 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det kan ikke hende. Da hadde han vært i retten feks, og det er vanskelig å holde skjult for partneren sin. En person som gjør alt i sin makt for å ha en relasjon til barnet sitt holder det ikke samtidig hemmelig for personen de skal gifte seg med. Anonymkode: cf8c0...22b Pippi Lotta skrev (1 time siden): Som jeg allerede har skrevet: hvor god foreldre man er handler ikke bare om hva man har gjort, men også hva man gjør i dag og i morgen. Jeg har også sakt meg enig i at det er mulig mor er vanskelig i denne situasjonen. Men det endrer ikke på det at mennesker som er skikket til å være foreldre ikke skjuler familie Nr 1 fra partneren de ønsker å starte familie Nr 2 med. Så du er enig i at det ikke ok at han lyger (med alle problemene dette kan påføre barna), men du mener allikavel at han kan være en bra far (for de det kan være barne moren er vanskelig også). Jeg gir offisielt opp😂 vi kan i det minste le av hverandre 😛 SELVFØLGELIG er det ikke greit at han har jugd/holdt barnet skjult for forloveden sin… Det har jeg heller aldri påstått 😱😅 Og sånn sett mener jeg forholdet er dømt til å mislykkes. Men årsakene til at han ikke har mer kontakt med barnet enn hva han har i dag, DET vet vi altså ingenting om, og kan heller ikke dømme hans evne til å være far. Det kan hende han er en super far om han bare får Sjansen🤷🏻♀️ Ja, det er Godt vi kan le si🙈 Takk for meg😆 Endret 9. august 2022 av Anim92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #65 Del Skrevet 9. august 2022 Tvillingsjel skrev (På 6.8.2022 den 17.20): Jeg hadde også gjort det slutt. Når han kan lyve om noe så stort, hva mer kan han ikke skjule? Jeg hadde ikke klart å stole på han. Tenker bare det at han lyver i det hele tatt er nok til å avslutte jeg. Det skal ikke være nødvendig å lyve for hverandre. Det er en skikkelig karakterbrist i mine øyne. Anonymkode: eda74...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #66 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 17.37): Du overvurderer ihvertfall betydningen av ekteskap. Anonymkode: 83d4a...fda Det gjør hun ikke. Anonymkode: eda74...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 9. august 2022 #67 Del Skrevet 9. august 2022 Anim92 skrev (3 minutter siden): SELVFØLGELIG er det ikke greit at han har jugd/holdt barnet skjult for forloveden sin… Det har jeg heller aldri påstått 😱😅 Og sånn sett mener jeg forholdet er dømt til å mislykkes. Men årsakene til at han ikke har mer kontakt med barnet enn hva han har i dag, DET vet vi altså ingenting om, og kan heller ikke dømme hans evne til å være far. Det kan hende han er en super far om han bare får Sjansen🤷🏻♀️ Ja, det er Godt vi kan le si🙈 Takk for meg😆 Nei det kan ikke være han er en super far om han bare får sjansen. Han planla å starte en familie med en kvinne som ikke var klar over at barna deres ville ha et eldre søsken. Det er ikke oppførsel som gode foreldre har. Du skriver om «årsaken til at han ikke har mer kontakt med barne» men det er jo helt urelevant i forhold til mitt argument. Gode foreldre lyger ikke til barna sinne om deres aller nærmeste familie. De krever heller ikke at barna lyger til moren sin om søsken. Om mannen ikke mente å gjøre en av disse to tingene, hvorfor da ikke bare fortelle TS med en gang? Selv når TS fant ut at han hadde et barn nektet han å fortelle henne noe om det. Jeg forstår at du mener at mor kan ha vært vanskelig, og det kan godt være hun er det. Men uansett hvordan mor har oppført seg så endrer det ikke på det faktum at han har planlagt å lyge til og om barna sinne. Han er en ubrukelig far uansett hva barnemor har sakt eller gjort…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #68 Del Skrevet 9. august 2022 Hvorfor denne lange avsporingen om mor har nektet ham barnet eller om han har kjempet for det eller ikke? Det står jo tydelig i HI at han har hatt samvær med barnet i helger og ferier, men løyet om hvor han har vært. Anonymkode: 48eee...bb0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #69 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 17.56): Hvis du skal gifte deg med noen så er det for å takle gode og dårlige tider sammen. Dette er en sånn ting dere bør takle sammen, om det virkelig er ekteskap du så for deg. Anonymkode: 41e92...bb5 Ikke så lenge de ikke allerede er gift. Kan godt være han var utro i denne perioden også, og da har hun all grunn til å gå. Svært nærliggende å tro det også, siden han lyver. Anonymkode: eda74...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 9. august 2022 #70 Del Skrevet 9. august 2022 Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): Nei det kan ikke være han er en super far om han bare får sjansen. Han planla å starte en familie med en kvinne som ikke var klar over at barna deres ville ha et eldre søsken. Det er ikke oppførsel som gode foreldre har. Du skriver om «årsaken til at han ikke har mer kontakt med barne» men det er jo helt urelevant i forhold til mitt argument. Gode foreldre lyger ikke til barna sinne om deres aller nærmeste familie. De krever heller ikke at barna lyger til moren sin om søsken. Om mannen ikke mente å gjøre en av disse to tingene, hvorfor da ikke bare fortelle TS med en gang? Selv når TS fant ut at han hadde et barn nektet han å fortelle henne noe om det. Jeg forstår at du mener at mor kan ha vært vanskelig, og det kan godt være hun er det. Men uansett hvordan mor har oppført seg så endrer det ikke på det faktum at han har planlagt å lyge til og om barna sinne. Han er en ubrukelig far uansett hva barnemor har sakt eller gjort…. Ok, da får vi være litt uenige i det siste der -jeg tror ikke livet er såpass svart hvitt at noen er ubrukelige, uten å vite veldig veldig veldig mye mer om bakgrunnen for valgene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 9. august 2022 #71 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor denne lange avsporingen om mor har nektet ham barnet eller om han har kjempet for det eller ikke? Det står jo tydelig i HI at han har hatt samvær med barnet i helger og ferier, men løyet om hvor han har vært. Anonymkode: 48eee...bb0 Ja beklager! jeg vet det er tullete av meg å delt, jeg blir bare så oppgitt av folk som skal «forstå» far selv når han helt åpenbart er en totalt ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #72 Del Skrevet 9. august 2022 Hvem i alle dager gidder å gifte seg med en idiot som ikke tar ansvar for egne barn????? For en syyyk verden,med altfor mange egoistiske folk! Anonymkode: 060ad...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #73 Del Skrevet 9. august 2022 Er han ikke folkeregistrert far til dette barnet? Slik må jo komme frem når man søker om prøvingsattest. For å unngå akkurat det her. Anonymkode: 9f1d0...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 9. august 2022 #74 Del Skrevet 9. august 2022 Er dette tull? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #75 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 21.57): takk for svar Jeg er hos familien min nå, vi skal møtes hos advokaten til onsdag og dele tingene våre, og hvordan vi skal fordele huset, båten, hytta, bilen og slik, jeg er ferdig. Anonymkode: 5658f...473 Åhh hoiii.. Det går fort i svingene 😱 Vet ikke helt om jeg tror på denne historien her... Fikk vite det fredag, skrev innlegget på lørdag, var hos familie og planla veien videre på søndag, og allerede da avtalt møte hos advokat på onsdag for å dele hus, hytte, bil, båt... Har dere virkelig ikke bobil? Endret 9. august 2022 av Istinde .... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #76 Del Skrevet 9. august 2022 Cisco skrev (14 minutter siden): Er dette tull? Godt å se at det er flere som lukter trolling... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 9. august 2022 #77 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor denne lange avsporingen om mor har nektet ham barnet eller om han har kjempet for det eller ikke? Det står jo tydelig i HI at han har hatt samvær med barnet i helger og ferier, men løyet om hvor han har vært. Anonymkode: 48eee...bb0 Haha ja beklager! Blir bare litt oppgitt når man skal uttale seg så bastant når man ikke vet hele bildet.. Men det er jo KG😂 beklager🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #78 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 17.46): akkurat nå trenger jeg ro,men skal snakke med han til uka, for da må vi til advokat og slik pga fordeling av huset/bil/bobil/dyr og alt annet. så da kan vi jo kanskje spise lunsj før Anonymkode: 5658f...473 AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 21.57): takk for svar Jeg er hos familien min nå, vi skal møtes hos advokaten til onsdag og dele tingene våre, og hvordan vi skal fordele huset, båten, hytta, bilen og slik, jeg er ferdig. Anonymkode: 5658f...473 Istinde skrev (58 minutter siden): Åhh hoiii.. Det går fort i svingene 😱 Vet ikke helt om jeg tror på denne historien her... Fikk vite det fredag, skrev innlegget på lørdag, var hos familie og planla veien videre på søndag, og allerede da avtalt møte hos advokat på onsdag for å dele hus, hytte, bil, båt... Har dere virkelig ikke bobil? Jo, de har bobil også. Anonymkode: 610d6...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #79 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg undrer litt hvorfor ts bruker kvinneguiden når hun allerede har profesjonell hjelp i advokat. Anonymkode: 0a736...ceb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 9. august 2022 #80 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jo, de har bobil også. Anonymkode: 610d6...f8b Jaggu ikke lett å komme på alt hva man har i de ulike kommentarene 😎👏👏☺😂😂😂 Pisspreik hele innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå