jordbær Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 6. mai 2006 Hihi.. Den er ikke så spennende;) *henge opp babyklær ute i sola* Håper ikke mini har pollenallergi.. Og i såfall! SYND for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #222 Del Skrevet 6. mai 2006 Det pollenet dør innen du skal ha på det tøyet allikevel........ Og dessuten lurer jeg fælt på om du har vokst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 6. mai 2006 Det pollenet dør innen du skal ha på det tøyet allikevel........ Og dessuten lurer jeg fælt på om du har vokst ← Hehe.. Ja.. har vokst oppover(Har snart baby under haka, tror jeg ), ikke så veldig mye utover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #224 Del Skrevet 6. mai 2006 ja, sånn er det, allerede i magen er de selvutnevnte sjefer som plager morer og farer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #225 Del Skrevet 7. mai 2006 Ahh! Så deilig å ta seg et langt bad, fjerne litt hår og dytte på seg god hudkrem.. Samtidlig med et par episoder scrubs! <3 Litt varmt på det lille badet vårt, men mmmm... Gubben sin definisjon av stayups "Sokk med gummilist!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #226 Del Skrevet 7. mai 2006 "sokk med gummilist" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg blør! *se det litt an* Kan være hårfjerningen og huden som er irritert fra i går.. Men.. Det var såpass mye at jeg tror jeg ringer føden hvis det ikke går over raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #228 Del Skrevet 7. mai 2006 Phew.. Falsk alarm så langt.. Stoppet! *tusle til sengs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #229 Del Skrevet 8. mai 2006 Herregud, jente, det er ikke lov å skremme vannet av folk på den måten!!!! Godt at det var falsk alarm, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg ble rimelig skremt selv, for å si det slik. Stupte ut dodøra og ropte "VENT litt med den gin&tonicen din, kjære!! Hihi.. Alt ser fortsatt bra ut. Murf for en elendig form man er i! Ønsker regn! Hodet er fullt av snørr.. Øya klør, nesa klør.. HALSEN klør... Og så blir man så sløøøv! *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #231 Del Skrevet 8. mai 2006 *holder meg for ørene* regn du lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, du ville også bedt om ei lita skur hvis du var meg, akkurat i dag! :D Trenger ikke regne i flere dager.. Men litt på kvelden og et par skurer i løpet av dagen, hadde ikke gjort vondt for allergikerne eller skogen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #233 Del Skrevet 9. mai 2006 Tihi.. I dag er jeg ikke stolt over å jobbe for EDB! Hadde ENDELIG noe å gjøre, så falt alt ut her.. Og så viser det seg at det gjelder en haug av kundene våre også. bla. nettbanksystemet osv.. Jaja.. Bra ikke JEG drifter det systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #234 Del Skrevet 9. mai 2006 *kniser* skal jeg vaske ren vognen for deg? Eller vil du gjøre det selv? Jeg tipper at det sikkert er lettere for meg å gjøre det ute på terrassen enn for deg inne på badet ditt..... Jeg gjør det gjerne, men gidder ikke hvis du vil gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #235 Del Skrevet 9. mai 2006 Du må gjerne vaske vognen for meg, men.. emh.. Ryggen din da? Tror ikke den har så godt av det? For en deilig dag. Startet med en jungle strawberry til frokost. (Smoothie med jordbær, banan, eple- og appelsinjuice) Siden hele jobben min gikk i dass i dag, tuslet vi på butikken og handlet is og jordbær! Mmmm.. Jordbærene var ikke SÅ gode, men det var jordbær. Hele dagen UTEN allergidritt, fordi jeg syndet med å ta en "fypille" da jeg våknet, fordi jeg trengte å kose meg litt i finværet en dag. Da vi kom hjem (rundt 1900) fant vi frem grillen og vasket den. Så i dag ble det grillet kylling til middag! Namnam.. Etter det sloknet jeg på sofaen.. Og nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #236 Del Skrevet 10. mai 2006 *bretter opp ermene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #237 Del Skrevet 10. mai 2006 Kjøpt seg air condition-greie! Ahhhhhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #238 Del Skrevet 10. mai 2006 he he det var sikkert deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 10. mai 2006 Gjett om akvarie-co2-satsen min var effektiv? SÅ effektiv at hele satsgreia sprutet ut i akvariet! Håper fisken overlever.. Så da måtte bekkenet gjennom 70 liters intensivt vannbytte + de 20 literene jeg hadde byttet fra før! *stønn* Og nå år jeg ikke start på pumpen til akvariet heller! Hva skal jeg gjøre NÅ da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #240 Del Skrevet 10. mai 2006 *trøster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå