Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jordbær! Så flink du er, den posen ble jo kjempefin og jeg er dypt imponert. :)

Gleder meg til å se deg og lille markjordbær! og husk, selv om det innimellom er trasig og slitsomt, så er denne tiden utrolig kort. Det føles bare ikke slik når det står på som verst :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Evelina.. Så snart jeg får mulighet til å hente! :)

Kosemose: Hihihi.. Vel. Takk :)

Kjenner jeg deg sånn egentlig? IOM at jeg skal møte deg? *forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia miiip! Glemte å hilse på deg, stakkar. ;)

Nååå begynner baby å bli dyr.. Forlangte både bæresjal og skip*hop dash.. :sjenert::ler:

På tur i posten iaffal! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gæh! Hodepine, vond nakke og stuptrett! Dustedag.. Snuppa var litt aktiv i natt og forlangte en del hyppige måltider :P

Kiropraktoren min sa at nakke/skuldre ikke kom til å bli bra, før etter ammingen stoppet.. Enda en "grunn"(Ikke for at jeg leter etter grunner, men det blir bare mer og mer slit.. Ikke alle har mulighet eller ork til å sitte med puppen fremme hele dagen)til å vurdere deltidsflaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosemose: Hihihi.. Vel. Takk :)

Kjenner jeg deg sånn egentlig? IOM at jeg skal møte deg?  *forvirret*

Om du kjenner meg?! :skikkelig snurt: Du har tilogmed sittet på med bilen min og du har sett huset jeg bodde i før utenfra (fordi vi måtte snu fordi jeg hadde glemt bankkortet mitt før vi skulle spise is med sjokoladesaus) ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol!

Ikke akkurat det nicket jeg forventet deg bak! :ler:

Kosemoseoverdose! :D

Gleder meg til å møte deg igjen! Lenge siden sist.. flyttet? Hvor? Når? Eh? Gått glipp av noe.. og hva er det med nicket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk.. Trett!

Snuppa hadde det ikke så bra i natt(syk). Så hun sutret likegjerne gjennom hele natta.. kl 0630 gav jeg opp og sto opp med henne.. Litt trett.

I all kjedsomhet fant jeg ut at det var kult å prøve de litt større klærne. Retro-chick :sjarmor:

Mye rart man kan finne til 50kr på H&M :ler:

I dag så jeg at pakken min med bæresjalet har kommet. Så jeg vurderer å ta meg en litt lengre trilletur til posten! :) Ser for meg at 5m elastisk tøy gjør jordbær slik; :frustrert: etter 10min med kaving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk dag!

Samboern fikk sin første "våkennatt"(trodde jeg da). Men snuppa sov gjennom hele natta, ville bare ha mat en gang i blant.. Sov fra 01.00-05.00 :D Og fra 05.00-08.00 og fra 08.00 til 10.00 sånn ca.. Helt utrolig. Pappan bare gav henne til meg og så sovnet hun med en gang hun ble lagt ned igjen. Typisk. Men jeg er glad vi fikk en god natt alle tre!

I dag har vi først vært på helikoptertur(ikke sånn stort, men kjørt bil til aurskog-h. og samboern har flydd kopter mens jeg og vesla var ute og trakk frisk luft). Så da sov hun fra 13.00 - 17.30 - UTEN mat.. :o

Og i kveld har vi vært i middagsselskap og spist god biff og drukket nyyydelig rødvin! :) Og Pernille har fått seg reservebesteforeldre som falt pladask for veslejenta.. Og gjerne ville beholde henne. :D Selv om hun gråt litt innimellom. *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...