chi Skrevet 3. august 2022 #121 Skrevet 3. august 2022 Blåttvann skrev (4 timer siden): Jeg skjønner faktisk TS litt. Nå bruker jeg ikke truseinnlegg fordi jeg ikke trenger det, men hadde jeg brukt det så hadde jeg fjernet det før noen skulle se trusa mi. Jeg også.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #122 Skrevet 3. august 2022 Jeg gir opp å svare en og en her😅 Men jeg er verken jomfru, 15 år eller uerfaren. Jeg er heller ikke noen trofast kone som noen foreslo, men en monogam, voksen mann. Mulig jeg formulerte HI litt dumt, men det var ikke noe turn off for meg med det truseinnlegget. Dama var nyvaska og deilig, rakk nok bare ikke å komme seg på badet før jeg "overfalt" henne og dro trusa av henne! Skjønner jo at ut fra engasjementet og diskusjonen her så traff jeg et tema som kanskje er sårt for noen, og som helt tydelig burde vært lært bort til tenåringssønner før de ble sluppet ut i den store verden. Ts Anonymkode: 1aa06...acf 2
Gregarious Skrevet 3. august 2022 #123 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gir opp å svare en og en her😅 Men jeg er verken jomfru, 15 år eller uerfaren. Jeg er heller ikke noen trofast kone som noen foreslo, men en monogam, voksen mann. Mulig jeg formulerte HI litt dumt, men det var ikke noe turn off for meg med det truseinnlegget. Dama var nyvaska og deilig, rakk nok bare ikke å komme seg på badet før jeg "overfalt" henne og dro trusa av henne! Skjønner jo at ut fra engasjementet og diskusjonen her så traff jeg et tema som kanskje er sårt for noen, og som helt tydelig burde vært lært bort til tenåringssønner før de ble sluppet ut i den store verden. Ts Anonymkode: 1aa06...acf Noe av de mest politisk ukorrekte man kan gjøre er å kommentere kvinnens nedre regioner på en måte som kan tolkes som negativt eller nedsettende. På samme måte som man kan ofte lese på damenes perfekte penis i landsdekkende aviser så ville en omtale om mannens perfekte vagina ført til lynsjestemning. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #124 Skrevet 3. august 2022 Gregarious skrev (8 minutter siden): Noe av de mest politisk ukorrekte man kan gjøre er å kommentere kvinnens nedre regioner på en måte som kan tolkes som negativt eller nedsettende. På samme måte som man kan ofte lese på damenes perfekte penis i landsdekkende aviser så ville en omtale om mannens perfekte vagina ført til lynsjestemning. Dette. Det går litt sport i å hetse mannens utstyr, prestasjon og seksualitet. Det er jo bare humor. Men nåde den mannen som våger å uttale seg om preferanser og særlig det som går på kvinners seksualitet. Da er han enten sjåvinist, gris eller en incel som ikke vet hva han prater om. Han vet jo ikke hva kvinnen går gjennom, hvordan det er å ha mensen, hormoner osv. Da bør han heller være støttende, se personligheten hennes, eller være mindre overfladisk. Ganske dobbeltmoralsk. Anonymkode: d960b...2e8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #125 Skrevet 3. august 2022 Gregarious skrev (13 minutter siden): Noe av de mest politisk ukorrekte man kan gjøre er å kommentere kvinnens nedre regioner på en måte som kan tolkes som negativt eller nedsettende. På samme måte som man kan ofte lese på damenes perfekte penis i landsdekkende aviser så ville en omtale om mannens perfekte vagina ført til lynsjestemning. Det var ikke min mening å omtale den nedsettende på noe slags vis. Men var jo enkelte som oppfattet det som om jeg syntes det var ekkelt. Noe jeg ikke gjorde. Ts Anonymkode: 1aa06...acf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #126 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg gir opp å svare en og en her😅 Men jeg er verken jomfru, 15 år eller uerfaren. Jeg er heller ikke noen trofast kone som noen foreslo, men en monogam, voksen mann. Mulig jeg formulerte HI litt dumt, men det var ikke noe turn off for meg med det truseinnlegget. Dama var nyvaska og deilig, rakk nok bare ikke å komme seg på badet før jeg "overfalt" henne og dro trusa av henne! Skjønner jo at ut fra engasjementet og diskusjonen her så traff jeg et tema som kanskje er sårt for noen, og som helt tydelig burde vært lært bort til tenåringssønner før de ble sluppet ut i den store verden. Ts Anonymkode: 1aa06...acf Du får gi henne et øyeblikk til å gå innom badet neste gang Anonymkode: 92e85...25d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #127 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette. Det går litt sport i å hetse mannens utstyr, prestasjon og seksualitet. Det er jo bare humor. Men nåde den mannen som våger å uttale seg om preferanser og særlig det som går på kvinners seksualitet. Da er han enten sjåvinist, gris eller en incel som ikke vet hva han prater om. Han vet jo ikke hva kvinnen går gjennom, hvordan det er å ha mensen, hormoner osv. Da bør han heller være støttende, se personligheten hennes, eller være mindre overfladisk. Ganske dobbeltmoralsk. Anonymkode: d960b...2e8 Gjør det virkelig det? Hvor da? Anonymkode: 92e85...25d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #129 Skrevet 3. august 2022 Bjerkedalsbreen skrev (5 timer siden): Dette har jeg vært borti selv og for meg så er det big no no 🚩 Jeg datet en dame og vi hadde en bra kjemi. Tok steget ut og inviterte henne på middag etter maten satt vi i sofaen og klinte. Jeg fikk ta på puppene, men da jeg kom til musa avbrøt hun og sa hun hadde mensen. Jeg spurte om hun kunne suge meg isteden, men hun sa hun ikke likte det. Vi møttes en uke senere for å fortsette. Jeg merket at hun var veldig våt når jeg fingra henne og da jeg dro av trusa hadde hun sånn truseinnlegg. Jeg ble skikkelig forbanna da jeg var kåt og dama tydeligvis hadde noe ekkelt som rant ut uten å fortelle meg det. Hun tilbød da og suge meg, men begynte å grine mens hun holdt på så jeg ba henne dra. Advarsel til menn! Hold dere unna damer som bruker bind/truseinnlegg. Damer er bare rene to til tre uker i måneden. Og advarsel til damer om å holde seg unna slike som deg. Anonymkode: f8045...5f2 3
AprilLudgate Skrevet 3. august 2022 #130 Skrevet 3. august 2022 Gregarious skrev (2 timer siden): Så med logikken din kan vi si følgende: "Om man ikke kan svelge sperm er man ikke klar for sex. " Mja, i så tilfelle må jo du slikke i deg alt som måtte befinne deg i en truse eller truseinnlegg. Det premisset setter du, ikke jeg.
AprilLudgate Skrevet 3. august 2022 #131 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg gir opp å svare en og en her😅 Men jeg er verken jomfru, 15 år eller uerfaren. Jeg er heller ikke noen trofast kone som noen foreslo, men en monogam, voksen mann. Mulig jeg formulerte HI litt dumt, men det var ikke noe turn off for meg med det truseinnlegget. Dama var nyvaska og deilig, rakk nok bare ikke å komme seg på badet før jeg "overfalt" henne og dro trusa av henne! Skjønner jo at ut fra engasjementet og diskusjonen her så traff jeg et tema som kanskje er sårt for noen, og som helt tydelig burde vært lært bort til tenåringssønner før de ble sluppet ut i den store verden. Ts Anonymkode: 1aa06...acf Ja, asså som sagt - har vært i samme situasjon i mine tenår på sene 90-tall hvor dette skjedde med gutter uten seksuell erfaring. De stusset ingenting. De hadde hørt om mensen, bind, tampong, truseinnlegg osv. Så for å svare: Veldig mange kvinner bruker truseinnlegg, særlig utenom menstruasjon. Dette fordi utflod/fukt/spotting. Fordi det er ubehagelig å gå med lett/mye fuktet truse.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #132 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du får gi henne et øyeblikk til å gå innom badet neste gang Anonymkode: 92e85...25d Får gjøre det ja🤪🤪 Ts Anonymkode: 1aa06...acf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #133 Skrevet 3. august 2022 Bjerkedalsbreen skrev (1 time siden): Jeg synes dere damer forsvarer henne litt vell mye. Hun var uhygenisk og ekkel. Heldigvis er ikke dama sånn, hun er kjempenøye med hygienen. Det er det ikke alle damer som er. Nei, hun var nok bare kåt, og du for ignorant til å skjønne det. Anonymkode: b1451...bb5 1
herzeleid Skrevet 3. august 2022 #134 Skrevet 3. august 2022 Keikolina skrev (1 time siden): Du har ikke sett mange sinte personer i din tid forstår jeg 🤣 Du besvarer ikke spørsmålet. Hva var det ved åpningsinnlegget som provoserte såpass at du valgte å gå til personangrep? 1
Gjest Keikolina Skrevet 3. august 2022 #135 Skrevet 3. august 2022 herzeleid skrev (1 minutt siden): Du besvarer ikke spørsmålet. Hva var det ved åpningsinnlegget som provoserte såpass at du valgte å gå til personangrep? Overraskelsen over noe så normalt blir gjort så unormalt, av et troll 😄
herzeleid Skrevet 3. august 2022 #136 Skrevet 3. august 2022 Keikolina skrev (1 minutt siden): Overraskelsen over noe så normalt blir gjort så unormalt, av et troll 😄 Blir det gjort så unormalt? Igjen, det fremstår som et ærlig spørsmål som det uansett virker dumt å ta slik på vei for. 1
Gjest Keikolina Skrevet 3. august 2022 #137 Skrevet 3. august 2022 herzeleid skrev (Akkurat nå): Blir det gjort så unormalt? Igjen, det fremstår som et ærlig spørsmål som det uansett virker dumt å ta slik på vei for. Ja? Han hadde jo ikke sett noen brukt innlegg før, virka det veldig som, og det er like normalt som noe annet, så ja jeg lo veldig godt av innlegget 😁😁😁
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #138 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det var ikke min mening å omtale den nedsettende på noe slags vis. Men var jo enkelte som oppfattet det som om jeg syntes det var ekkelt. Noe jeg ikke gjorde. Ts Anonymkode: 1aa06...acf Da jeg leste HI satt jeg og klødde meg i hodet og lurte på hva i all verden du reagerte på, og hva "yay eller nay" henviste til. Hvis du mente "er dette vanlig?" burde du skrevet akkurat det, tror dramaet kommer av at du uttrykte deg veldig uklart. Anonymkode: b7c9e...ced 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #139 Skrevet 3. august 2022 Fy faen så ekkelt. Glad jeg er homo, og slipper å forholde meg til gugge og sphlegma (sikkert et ord) som tyter, siver og pipler ut av av alle kroppsåpninger i tide og utide. Det er ille nok med bare cum og bæsj, om en ikke også skal måtte forholde seg til utflod, mensen, egg-rester og ymse froskeslimaktige sekreter. Anonymkode: 0eee3...3c2
Gregarious Skrevet 3. august 2022 #140 Skrevet 3. august 2022 DundreMilfin skrev (38 minutter siden): Mja, i så tilfelle må jo du slikke i deg alt som måtte befinne deg i en truse eller truseinnlegg. Det premisset setter du, ikke jeg. Om du sier jeg må godta A for du godtar B. Så kan jeg selvsagt si at du må godta B for jeg godtar A. Kom med ett faktisk argument heller. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå