Gå til innhold

Daten bruker innlegg i trusa.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sånne dukker blir aldri våte.. 😊 du har sikker aldri hørt om det, men tror det ville vært helt perfekt for deg…  bestilles på nettet. 

Anonymkode: 1c41c...117

Tror han allerede har en sånn dukke🙈

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (5 minutter siden):

Ja dette var en veldig rar og for min del litt overraskende respons. For mange av oss ville nok det å oppdage et truseinnlegg med en ny partner være litt overraskende og naturlig å være nysgjerrig på eller ha spørsmål om. Reaksjonene på spørsmålet fremstår derfor temmelig overdrevne, men tydelig at dette er et veldig mye sårere tema enn mange av oss var klare over. 

De som har svart ts på en negativ måte er sikkert bitre megger som hater alle menn :fnise:

Anonymkode: 5b08c...614

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De som har svart ts på en negativ måte er sikkert bitre megger som hater alle menn :fnise:

Anonymkode: 5b08c...614

De fleste er forhåpentligvis ikke det, men det ligger nok mye komplekser og vonde følelser under. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Troll 

Anonymkode: 21df0...a32

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun var redd for å skulle få mensen? At hun hadde truseinnlegg for å fange opp evnt første dråper? Og glemt å fjerne truseinnlegget? Er nok ikke gøy for henne uansett å vite at hun glemte å ta det vekk.. Tenk å glemme å det og så skriver daten om det på KG.…  

Hun prøvde nok bare å holde kontroll. Hadde nok en våtserviett i veska også😉

Anonymkode: 2d3e6...252

Skrevet
herzeleid skrev (25 minutter siden):

Ja dette var en veldig rar og for min del litt overraskende respons. For mange av oss ville nok det å oppdage et truseinnlegg med en ny partner være litt overraskende og naturlig å være nysgjerrig på eller ha spørsmål om. Reaksjonene på spørsmålet fremstår derfor temmelig overdrevne, men tydelig at dette er et veldig mye sårere tema enn mange av oss var klare over. 

Really?

Jeg var den første sexpartneren til et par gutter i mine yngre dager, og de fant både bind og sikkert et truseinnlegg. Han ene sin første gang med ei jente naken ever (jeg hadde siste dag i mens uten blødning, men hadde bind in case - og jada, ville jo fjernet det osv om jeg visste det ble sex). 

Null spørsmål eller reaksjon 🤷‍♀️

Snakker dere ikke med jenter om sånt i ung alder? Sett reklame for truseinnlegg? 

Sårt tema er det ikke for meg, men det virket jo rimelig uopplyst bare. 

Litt sånn «kondom, hvorfor tok han det frem». 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Pleier så mange å gå med truseinnlegg når de ikke har mensen? Jeg bruker aldri truseinnlegg med mindre jeg har mensen.. 

Anonymkode: cdf10...5bf

Jeg gjør det ikke. Men det ville jo ikke blitt solgt i absolutt alle matbutikker om folk ikke brukte det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Pleier så mange å gå med truseinnlegg når de ikke har mensen? Jeg bruker aldri truseinnlegg med mindre jeg har mensen.. 

Anonymkode: cdf10...5bf

Flertallet av mine venninner bruker det, i alle fall. Det er veldig stor variasjon i hvor mye utflod og mensen damer har. For mange er truseinnlegg under mensen helt poengløst fordi det blir som å tørke opp et svømmebasseng med klut 😅

Anonymkode: b1451...bb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jada, hvor mye utflod jeg har varierer veldig i løpet av syklusen, men etter jeg sluttet med truseinnlegg så har jeg heller ikke noe behov for å bruke det. Da er det logisk å anta at truseinlegget er en bidragsyter til mer utflod. Spesielt når det er den eneste endringen jeg har gjort.

Anonymkode: 018ef...a47

Det er vel mer med alder og andre ting tipper jeg. Noen får mindre utflod med åra. Eller ved medisiner, hormonforandringer etc. Hvis du fikk sopp av innlegg, så var det vel sopp-utflod i tillegg, ikke vanlig utflod.

Jeg har brukt gjenbrukbare innlegg i snart 5 år. Altså bomull. Uten innlegg blir det bløtt helt gjennom buksa. Har aldri hatt sopp. 

Anonymkode: 35e0f...b37

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil si det er normal folkeskikk å ta seg en liten kattevask og fjerne truseinnlegg før sex.

Har aldri opplevd dette selv, hverken tidligere eller med min kone gjennom 20 år at damene ikke tar en liten tur på badet ved behov før en runde i senga.

På samme måte tar også jeg og sjekker at lillemann er ren og velstelt før stevnemøte.

Anonymkode: d84ad...006

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
DundreMilfin skrev (7 minutter siden):

Really?

Jeg var den første sexpartneren til et par gutter i mine yngre dager, og de fant både bind og sikkert et truseinnlegg. Han ene sin første gang med ei jente naken ever (jeg hadde siste dag i mens uten blødning, men hadde bind in case - og jada, ville jo fjernet det osv om jeg visste det ble sex). 

Null spørsmål eller reaksjon 🤷‍♀️

Snakker dere ikke med jenter om sånt i ung alder? Sett reklame for truseinnlegg? 

Sårt tema er det ikke for meg, men det virket jo rimelig uopplyst bare. 

Litt sånn «kondom, hvorfor tok han det frem». 

Mange unngår nok sex under mensen og fjerner vell innlegg osv. før en kommer så langt. 

De fleste har nok hørt om det og de aller aller fleste har nok et forhold til mensprodukter. Innlegg utenom mens tror jeg nok flere vil stusse over ja, og det er denne stussingen det slår meg så rart å hisse seg sånn opp over. 

AnonymBruker
Skrevet
Bjerkedalsbreen skrev (1 time siden):

Dette har jeg vært borti selv og for meg så er det big no no 🚩

Jeg datet en dame og vi hadde en bra kjemi. Tok steget ut og inviterte henne på middag etter maten satt vi i sofaen og klinte. Jeg fikk ta på puppene, men da jeg kom til musa avbrøt hun og sa hun hadde mensen. Jeg spurte om hun kunne suge meg isteden, men hun sa hun ikke likte det. Vi møttes en uke senere for å fortsette. Jeg merket at hun var veldig våt når jeg fingra henne og da jeg dro av trusa hadde hun sånn truseinnlegg. Jeg ble skikkelig forbanna da jeg var kåt og dama tydeligvis hadde noe ekkelt som rant ut uten å fortelle meg det. Hun tilbød da og suge meg, men begynte å grine mens hun holdt på så jeg ba henne dra.

Advarsel til menn! Hold dere unna damer som bruker bind/truseinnlegg. Damer er bare rene to til tre uker i måneden.

Dette er i grenseland for overgrep. Kjefter og skammer en kvinne slik at hun føler hun må gi oralsex. Ikke rart hun begynte å gråte. Men her er det du som burde skamme deg! Håper aldri du får ligge med noen igjen. Sånt kvinnehat.

Anonymkode: c365c...6b0

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har datet en dame noen uker, og i hovedsak vært hjemme hos henne eller ute når vi har møttes. 
I helgen kom hun på første besøket til meg. Det er en stund siden vi har sett hverandre, og det endte derfor rett i senga. I det jeg drar trusa av henne så ser jeg at hun har bind eller truseinnlegg  i trusa. 
I og med at vi var så godt i gang, så tenkte jeg ikke over det da. Så det heller ikke senere i løpet av helgen.

Er dette yey or ney?

Hun hadde ikke mensen.

Anonymkode: 1aa06...acf

innlegg brukes av alle kvinner. Alle kvinner har utflod en gang i livet eller mer. De som er opptatt av hygiene bruker slike, gjerne for å føle seg rene ( og bytter da ut innlegget) og for å beskytte undertøyet da utflod kan lage permanente misfargelser i trusen. De fleste kvinner merker dette. rett meg om jeg tar feil, men leste en artikkel om dette med misfarging. Men for det meste, så er det pga hygiene.

Anonymkode: bfd2f...3da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ble skikkelig forbanna da jeg var kåt

Du er da ikke helt rett i pappen mann. Ta deg sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
herzeleid skrev (11 minutter siden):

Mange unngår nok sex under mensen og fjerner vell innlegg osv. før en kommer så langt. 

De fleste har nok hørt om det og de aller aller fleste har nok et forhold til mensprodukter. Innlegg utenom mens tror jeg nok flere vil stusse over ja, og det er denne stussingen det slår meg så rart å hisse seg sånn opp over. 

Truseinnlegg under menstruasjon er ikke vanlig :) Det er et produkt for utflod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For mange er truseinnlegg under mensen helt poengløst fordi det blir som å tørke opp et svømmebasseng med klut 😅

Det er i tilfelle man blør ekstra mye, eller det blir litt ekstra lenge mellom bytte av tampong, og blodet begynner å trekke ned tråden og videre ned i trusa - da er det greit med et truseinnlegg der 😉

Anonymkode: 39735...a88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (14 minutter siden):

Innlegg utenom mens tror jeg nok flere vil stusse over ja, og det er denne stussingen det slår meg så rart å hisse seg sånn opp over. 

Nei, det er ikke noe de fleste stusser over, siden truseinnlegg ikke er et mensprodukt, men et produkt til tiden utenom mens😉 

• Liker 3
Skrevet

Akkurat som et innlegg fra eller til ikke spiller noen rolle. Overrasket over hvor viktig det er for deg når du selv er kvinne, med mindre du er lesbisk eller bi. Og at du tenker at folk som bruker truseinnlegg har vanvittig mye utflod. Utflod reguleres av syklus og gener, og er helt normalt. Man trenger ikke gjemme bort alt. Hvis det ikke er et innlegg i trusa og trusa er mørk, er det hos de fleste ofte utflod I trusa etter en dag med samme truse, noe man ser fordi det er hvitt mot det mørke, så om det synes i trusa eller om det er i et truseinnlegg spiller vel ikke så stor rolle.

Anonymkode: ea4a1...a51

Derfor skrev jeg at man kan fjerne innlegget dersom trusa skal vises frem.

Skrevet
DundreMilfin skrev (19 minutter siden):

Truseinnlegg under menstruasjon er ikke vanlig :) Det er et produkt for utflod.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det er ikke noe de fleste stusser over, siden truseinnlegg ikke er et mensprodukt, men et produkt til tiden utenom mens😉 

Nå var egentlig ikke terminologien rundt innlegg/bind poenget heller :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke nødvendigvis det at man har mye utflod, eller ofte, men at man aldri vet når det kommer. Sånn er det for meg, og jeg er nok ikke alene. Tørr det meste av måneden, men et par dager blir det veldig vått. Umulig å forutse når.

Da kan det være greit å helgardere litt når det er lenge til man skal hjem, ellet det blir vanskelig å ta med ekstra truse eller gå byttet.

Men truseinnlegget forsvinner før buksene, og definitivt før trusa.

Egentlig litt trist at det er så innprentet i oss (nesten) alle at bind og innlegg er ekkelt - selv om de er rene.

Anonymkode: 39735...a88

Men da er vi jo enige. 🤗

Truseinnlegg er ikke ekkelt i seg selv, ei heller utflod. Men å vise frem et truseinnlegg fullt av utflod rett før sex hvor man kanskje håper på oralsex, da blir det noe annet. Og det er det jeg har snakket om, ikke kroppens funksjon eller hjelpemidlene i seg selv. 🤗

For meg blir det litt som å si at man ikke skal mene at snytepapir er ekkelt, fordi det er naturlig. Men bare fordi noe er naturlig så er det ikke nødvendigvis deilig og delikat og hører hjemme sammen med sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...