Gå til innhold

Daten bruker innlegg i trusa.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Truseinnlegg eller slimete, gelelignende klumper i trusa?

Mange bruker truseinnlegg pga. utflod. Noen har mer enn andre, og innlegg er en fin måte å fange det opp på.

Anonymkode: 1c9de...e64

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ble jo ikke noen turn off da. Var bare ikke klar over at det var så vanlig. Andre jeg har datet har vel kanskje fjernet det før date eller ikke brukt det. 
Kom kanskje litt brått på henne at vi havna rett til sengs.

Dere misforstår jo om dere tenkte jeg syntes det var motbydelig og ekkelt.

Ts

Anonymkode: 1aa06...acf

Du spør om det er yey eller ney da, så det virker som du syntes det var ekkelt. Hvertfall at det var "ney", ellers hadde du ikke opprettet tråden.

Jeg er dame og synes det er spesielt å la innlegget være i trusa når man skal ha sex med en ny kjæreste. Og det er ingen skam å ikke synes at utflod er deilig. Selv om noe er naturlig så betyr ikke det at man liker å se det når man skal ha sex.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Truseinnlegg eller slimete, gelelignende klumper i trusa?

Mange bruker truseinnlegg pga. utflod. Noen har mer enn andre, og innlegg er en fin måte å fange det opp på.

Anonymkode: 1c9de...e64

Men det er jo det samme som kommer i trusa som kommer i truseinnlegget, jeg ser ikke forskjellen på det.

Det positive med innlegg er at man kan fjerne det før sex, men når man ikke gjør det så spiller det ingen rolle...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (9 minutter siden):

Du spør om det er yey eller ney da, så det virker som du syntes det var ekkelt. Hvertfall at det var "ney", ellers hadde du ikke opprettet tråden.

Jeg er dame og synes det er spesielt å la innlegget være i trusa når man skal ha sex med en ny kjæreste. Og det er ingen skam å ikke synes at utflod er deilig. Selv om noe er naturlig så betyr ikke det at man liker å se det når man skal ha sex.

Jeg ble nok mest overrasket over at det var der. Som sagt ikke sett det før. Verken hos henne eller andre jeg har datet. Heller ikke hos min tidligere samboer.

Har ingen problemer med kroppsvæsker uansett hva det er. Jobber i helsevesenet og har sett det meste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid litt papir i trusa på grunn av utflod. Bytter hver gang jeg går på do. Takler ikke å gå med utflod i trusa - så alternativet er jo å bytte truse 3 ganger om dagen. Truseinnlegg er no-go da det blir for klamt og gir sopp, pluss at det ikke er bra for miljøet.

Fjerner papiret før sex da. 

Vet at flere av mine venninner gjør det samme 😝

Anonymkode: 6dfc4...948

AnonymBruker
Skrevet

Er bedre å bruke tampong, da kan man knulle med den i å fortsatt kjenne de små pikkene mannfolka har mellom beina, ja til tamong når man skal ha tinderdates.

Anonymkode: 1321e...cee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bjerkedalsbreen skrev (20 minutter siden):

Dette har jeg vært borti selv og for meg så er det big no no 🚩

Jeg datet en dame og vi hadde en bra kjemi. Tok steget ut og inviterte henne på middag etter maten satt vi i sofaen og klinte. Jeg fikk ta på puppene, men da jeg kom til musa avbrøt hun og sa hun hadde mensen. Jeg spurte om hun kunne suge meg isteden, men hun sa hun ikke likte det. Vi møttes en uke senere for å fortsette. Jeg merket at hun var veldig våt når jeg fingra henne og da jeg dro av trusa hadde hun sånn truseinnlegg. Jeg ble skikkelig forbanna da jeg var kåt og dama tydeligvis hadde noe ekkelt som rant ut uten å fortelle meg det. Hun tilbød da og suge meg, men begynte å grine mens hun holdt på så jeg ba henne dra.

Advarsel til menn! Hold dere unna damer som bruker bind/truseinnlegg. Damer er bare rene to til tre uker i måneden.

Du er skada i hodet.

Anonymkode: 92e85...25d

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Bjerkedalsbreen skrev (19 minutter siden):

Jeg datet en dame og vi hadde en bra kjemi. Tok steget ut og inviterte henne på middag etter maten satt vi i sofaen og klinte. Jeg fikk ta på puppene, men da jeg kom til musa avbrøt hun og sa hun hadde mensen. Jeg spurte om hun kunne suge meg isteden, men hun sa hun ikke likte det. Vi møttes en uke senere for å fortsette. Jeg merket at hun var veldig våt når jeg fingra henne og da jeg dro av trusa hadde hun sånn truseinnlegg. Jeg ble skikkelig forbanna da jeg var kåt og dama tydeligvis hadde noe ekkelt som rant ut uten å fortelle meg det. Hun tilbød da og suge meg, men begynte å grine mens hun holdt på så jeg ba henne dra.

Advarsel til menn! Hold dere unna damer som bruker bind/truseinnlegg. Damer er bare rene to til tre uker i måneden.

Med en sånn innstilling bør du nok holde deg langt unna damer ja.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er bedre å bruke tampong, da kan man knulle med den i å fortsatt kjenne de små pikkene mannfolka har mellom beina, ja til tamong når man skal ha tinderdates.

Anonymkode: 1321e...cee

Nå var det jo ikke en tinderdate da. Resten orker jeg ikke kommentere på. 

Ts

Skrevet
Blåttvann skrev (41 minutter siden):

Det handler ikke om å "klare" noe som helst, men hva man synes er delikat i en intim setting.

Å se rett i et truseinnlegg med utflod er ikke delikat. Samma om utfloden er i trusa eller i innlegget, det er ikke noe som vekker appetitten akkurat...

Sliter man såpass med utflod at man trenger truseinnlegg så hadde jeg som skrevet over

1.fjernet innlegget.

2.vasket underlivet litt før sex dersom man har hatt utflod og man er tilgriset av det.

Det samme forventer jeg av mannen, at han ikke stiller klar med pikken full av smegma. Det er naturlig det også, men ikke akkurat sexy.

Er så glad min mann aldri har brydd seg om dette og har sex selv om jeg har på bind med blod eller truse innlegg 🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Istinde skrev (1 time siden):

Og ellers har du det bra? 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Her er vel problemstillingen NEY til deg. Du burde bli voksen før du nærmer deg damer igjen. 

Anonymkode: c6aa3...815

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Sier meg enig - Ney til deg. Du er ikke moden nok til å være nær kvinner.

Anonymkode: d2a04...d22

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du er et ney. Jeg håper hun skjønner hvor umoden du er.

Anonymkode: f4d58...103

For noen svar! Han har jo ikke sagt han synes det er ekkelt eller en uting…. Han lurer jo bare på om det er vanlig å bruke dette! Menn vet ikke alt om kvinner automatisk! Hjelpes for noen idioter som svarer! 

Anonymkode: ad2b6...c82

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (31 minutter siden):

Men det er jo det samme som kommer i trusa som kommer i truseinnlegget, jeg ser ikke forskjellen på det.

Det positive med innlegg er at man kan fjerne det før sex, men når man ikke gjør det så spiller det ingen rolle...

Akkurat som et innlegg fra eller til ikke spiller noen rolle. Overrasket over hvor viktig det er for deg når du selv er kvinne, med mindre du er lesbisk eller bi. Og at du tenker at folk som bruker truseinnlegg har vanvittig mye utflod. Utflod reguleres av syklus og gener, og er helt normalt. Man trenger ikke gjemme bort alt. Hvis det ikke er et innlegg i trusa og trusa er mørk, er det hos de fleste ofte utflod I trusa etter en dag med samme truse, noe man ser fordi det er hvitt mot det mørke, så om det synes i trusa eller om det er i et truseinnlegg spiller vel ikke så stor rolle.

Anonymkode: ea4a1...a51

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Herregud for en løk du er 🙄

Anonymkode: cb786...c5e

Hvorfor er han løk?!? Sånn egentlig? Han har ikke opplevd det før, og lurer på om det er vanlig… Synes du er løk :) 

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (3 minutter siden):

Med en sånn innstilling bør du nok holde deg langt unna damer ja.

Bjerkedalsbreen skrev (23 minutter siden):

Eh..du er klar over at når vi blir kåte så blir vi våte og det kommer ting ut av vagina...du vet..det du fikk på fingrene etter du fingre henne...tror vi damer er tørre 24 timer eller ha ha

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Samme her. Det er ekkelt.

Anonymkode: 018ef...a47

Er det bedre at det havner i trusa da? 

Anonymkode: 3fcb7...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Altså ja, det er helt normalt å bruke. 

Anonymkode: 92e85...25d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Er så glad min mann aldri har brydd seg om dette og har sex selv om jeg har på bind med blod eller truse innlegg 🥰

TS bryr seg heller ikke særlig om det, men bare lurte. Min mann bryr seg ikke om det heller, men jeg synes det er udelikat. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Eh..du er klar over at når vi blir kåte så blir vi våte og det kommer ting ut av vagina...du vet..det du fikk på fingrene etter du fingre henne...tror vi damer er tørre 24 timer eller ha ha

Dette vet han nok garantert, det var ikke det innlegget handlet om ;) 

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har datet en dame noen uker, og i hovedsak vært hjemme hos henne eller ute når vi har møttes. 
I helgen kom hun på første besøket til meg. Det er en stund siden vi har sett hverandre, og det endte derfor rett i senga. I det jeg drar trusa av henne så ser jeg at hun har bind eller truseinnlegg  i trusa. 
I og med at vi var så godt i gang, så tenkte jeg ikke over det da. Så det heller ikke senere i løpet av helgen.

Er dette yey or ney?

Hun hadde ikke mensen.

Normalt for kvinner å bruke truseinnlegg av og til, selv om de ikke har mensen. Noen kan plages av utflod i trusa og velger da å ha et tynt truseinnlegg  for å forhindre dette :) Så det er ikke noe ekkelt med det :) Ikke alle trenger truseinnlegg og ikke alle har utflod som kommer i trusa men det er altså noen som har det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å bruke truseinnlegg, og også helt vanlig at man tar det bort før sex. Hun rakk det sikkert bare ikke siden det kom litt brått på😅 Egentlig er det litt synd at kvinner skammer seg over noe som er så vanlig og naturlig at de føler de må skjule det fra partner. Til dere som ikke bruker fordi det blir for klamt: tøyinnlegg! Genialt og miljøvennlig☺️

Anonymkode: b1451...bb5

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...