Gå til innhold

Å bli brukt i et innlegg på some


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det hørtes ut som det var deg hun snakket om, for å være ærlig. Jeg ville ha latt være å skrive noe som helst. De forslagene som kommer her, får deg jo bare til å tape ansikt. Mens hun selv fremstår teit enten det er deg eller andre hun sikter til. La henne bare beholde den posisjonen :) 

Anonymkode: 3e09b...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes ikke det hørtes ut som det var deg hun snakket om, for å være ærlig. Jeg ville ha latt være å skrive noe som helst. De forslagene som kommer her, får deg jo bare til å tape ansikt. Mens hun selv fremstår teit enten det er deg eller andre hun sikter til. La henne bare beholde den posisjonen :) 

Anonymkode: 3e09b...e0a

Sannsynligheten for at hun har møtt to ensomme kvinner hun kjenner perifert på kaffebar i samme by i l løpet av kort tid er vel nokså usannsynlig.  I så fall er hun virkelig mor Teresa...

Muligens har hun smurt litt tjukt på fordi hennes beskrivelse kanskje stemmer bedre overens med bildet folk har av "den ensomme". En kvinne på knapt 50 skal jo være opptatt med barn, partner, kanskje barnebarn, venner, jobb, ja, selve tidsklemma.  Jeg, TS, merker jo at folk jeg møter tar som en selvfølge at jeg i det minste har noe av dette.

Anonymkode: 25ea2...397

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kommentert på innlegget hennes. 
Kjempehyggelig at du inviterte meg på en kaffe. Er det meg du sikter til eller? 

Anonymkode: 58e54...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2022 at 12:04 AM, Hansehan said:

Hvorfor ikke legge inn en kommentar til innlegget?

"Så fint gjort av deg! Jeg opplevde det samme nå nettopp. En bekjent kontaktet meg ut av det blå og bad meg på kaffe. Det var tydelig at hun følte seg ensom, for hun snakket mye om seg selv, men det er helt i orden hvis det betød at jeg var til hjelp."

:phaedra:

Dette er det beste svaret! Post denne på kommentarer.

Anonymkode: 4d1f7...cb4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, veldig teit å legge ut noe slikt.. folk hiver gjerne på et hjerte.. men de fleste skjønner jo at det er for å opphøye seg selv. 
Og det er henne dette er flaut for. 
Jeg slår ofte av en prat med naboen på over 90 år, og det er godt å se hun setter pris på det. Men legger jo ikke ut på fb at jeg er en reddende engel til de eldre 😅 er jo normal folkeskikk å snakke med noen en vet er litt ensom og kan gjøre dagen deres litt bedre.. men det er ikke noe en går å skryter om 

Anonymkode: 58e54...5bd

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...