Gå til innhold

Er juleantrekket klart?


rugrat

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt enda. Tror det blir det samme som i fjor - svart, knelangt skjørt med paljetter, en pen rød topp med en svart cardigan til. Passe pent - passe behagelig (strikk i livet - tihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sort strikket kjole i hullmønstersom har vært en favoritt i mange år.

den er helt enkel, med sort underkjole og korte ermer. den rekker til like under knærne, også har jeg en jakke som psser til , bare at her er det strikket inn en tynn sølvtråd i mønsteret.

Og den er behagelig etter mye mat.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke peiling, men har endel OK klær i skapet. Har ikke kjøpt noe, for skal ikke på julebord i år pga ferie. På julaften blir det nok sannsynligvis enten knelangt svart skjørt med en eller annen topp til, eller kanskje dress? Vi vet heller ikke enda hvor vi skal være på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket har jeg enda ikke ofret en tanke.... Men jeg finner nok noe i skapet :) Hvis ikke har jeg heldigvis et stående tilbud fra min mamma som har sagt at hun vil spandere litt "juletøy" på sin arbeidsledige datter. Kanskje jeg skal benytte meg av tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter oss ikke noe særlig på julaften vi, eller det vi si når jeg feirer med min familie. Da tar jeg på meg et langt ssvart skjørt og en halvfin topp til kirken+middag, og etter det er det rett i joggebukse eller pysjbukse for pakkeåpning. I år er jeg jo gravid, og passer sannsynligvis ikke noen av skjørtene mine, så jeg tror jeg kjøper meg en pen svart bukse og en fin topp, som jeg også kan gå med på nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen anelse :overrasket: - og kommer sikkert ikke til å tenke så mye på det før lillejulaften, og da vil jeg stå (som vanlig) på hodet inne i klesskapet på jakt etter noe som kan passe... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye klær til jul i fjor (svar chiffonskjørt, svart og hvit tweedjakke og svarte, spisse pumps) og har ikke brukt det så mye, så det blir nok brukt i år også.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
En jul var jeg faktisk ute og handlet julaftens antrekk klokka 15. 30 på selveste julaften..... :ler:

jøss, hvilken butikk var det, som holdt oppe så lenge?

de sentrene jeg har jobbet på stenger ett julaften. (mener det er en regel på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Jeg har en sort kort velurkjole som jeg gikk med i fjor julaften + nyttårsaften. Går med den i år også, ettersom jeg ikke har gått i den ved andre anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss, hvilken butikk var det, som holdt oppe så lenge?

de sentrene jeg har jobbet på stenger ett julaften. (mener det er en regel på det)

der stengte det klokka fire...................... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere ha på dere på julaften? Er antrekket klart, eller har dere ikke bestemt dere ennå? Selv skal jeg ha en lekker sort kjole med halterneck. Den går til like under knærne. Skal ha sorte sko til, og lilla tilbehør. Skal bruke den på julebordet også.

Sjokoladebrun kjole med kremhvit tyll under, rekker til kneet..

Måtte bare le da jeg så bildet under signaturen din... jeg også elsker Shane fra westlife :ler::ler: Gjort det siden jeg var 15 og møtte han og resten av gjengen i oslo... he he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vet ikke enda.

Må sjekke ut hva jeg har i skapet.

var ute på en liten shoppingsrunde i går, og da så jeg mange fine kjoler som jeg hadde lyst på... men det var jo det med prioritering da..

har jo egentlig mange fine antrekk i skapet så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sydd meg rød topp og skjørt (langt) i råsilke da vi var på Mauritius i sommer! Også har jeg kjøpt meg en kort Oleana jakke til. Gleder meg veldig til å bruke det! Har alltid ønsket meg ett slikt anntrekk.

Mannen skal ha dress, guttungen bunad og lille frøkna skal ha rød kjole med en 50 år gammel hvit blonde skjorte inni som oldemoren har sydd.

Å nå gleder jeg meg til julaften altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...