Gå til innhold

Er juleantrekket klart?


rugrat

Anbefalte innlegg

Hva skal dere ha på dere på julaften? Er antrekket klart, eller har dere ikke bestemt dere ennå? Selv skal jeg ha en lekker sort kjole med halterneck. Den går til like under knærne. Skal ha sorte sko til, og lilla tilbehør. Skal bruke den på julebordet også.

Endret av rugrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva jeg skal ha på meg, men jeg har endel klær... :rodme:

Tipper det blir topp og skjørt, pensko og lang kåpe. Jeg skal til mor og far, men reiser hjem igjen på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal ha et svart skjørt og mørk lilla velurtopp og matchende skjerf. Og sider jeg har smykkelage-dilla, så skal jeg lage meg smykke og armbånd i lilla og sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikini :sjarmor:

Vi skal feire jul i varmere strøk, så det blir nok bikini mesteparten av dagen, og så blir det en sort kjole til kvelden...

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har antrekket klart, til jul og julebord! :nissekonekyss:

Svart, tøft skjørt med tyll utenpå (sydd fast utenpå skjørtet + en tyllkant som kommer nedenfor selve skjørtet) og noen detaljer med små speil på, faktisk! En knallfin topp med stropper over skuldrene, satt sammen av ulike stoffer i brede striper nedover, litt blågrønn taft, litt applikasjon, litt paljetter... Veldig fornøyd!!! :)

Ønsker meg bare noen kule svarte støvletter til, men får se hvor langt samvittigheten strekker seg - topp og skjørt var nemlig dessverre altfor dyrt i forhold til hva jeg hadde planer om å investere i klær til jul... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sort blondekjole med gullbolero er innkjøpt til julebordet med jobben. Må bare kjøpe noen andre gullsko og gullveske enn de jeg har (som er for casula til dette antrekket).

Tenker å bruke min røde Stella-kjole til julebordet med venner. Har ikke tenkt på tilbehør enda men tenker å bruke noe jeg allerede har i hus.

Bruker nok disse to antrekkene hjemme hos familien i julen/nyttår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise hjem til mamma til uke, og da skal jeg gå i min yndlingsbutikk og handle juleklær. Finner ingentling her jeg bor nå, sikkert bare fordi jeg tenker på alt et de har hjemme...

Men det blir nok helt nytt antrekk fo rmeg til både jul og nyttår. Greit å ha en unskyldning for å handle klær synes jeg...

Bunad på julaften tror jeg ikke jeg hadde klart, min er litt trang så kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg en lekker svart, kne-lang kjole til julebordet, så da blir det nok den til jul også. Et sjal til antakelig, også trenger jeg nye sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det blir soelvantrekket - fikk saa hyggelige kommentarer paa det i helgen da mannen min feiret bursdag: Soelvskjoert i sateng med noen applikasjoner fra Noa Noa, lurex-aktig soelvcardigan fra Lindex og soelvskoene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, julaftensantrekket er så langt fra klart. Det pleier det først å bli på julaften. Synes det er verre å finne ut hva jeg skal ha på meg på alle julefestene, på julaften har vi det avslappet pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, julaftensantrekket er så langt fra klart. Det pleier det først å bli på julaften. Synes det er verre å finne ut hva jeg skal ha på meg på alle julefestene, på julaften har vi det avslappet pent.

Slik er det her også. Jeg bruker ikke lange tiden på å planlegge hva jeg skal ha på meg på julaften..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...