Gå til innhold

Kjenner du noen nordmenn(kvinner) under 25 år som røyker idag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 7.30):

Alle jenter blir mer sexy om de røyker 😍

Anonymkode: b82ff...297

Helt enig. Det kan faktisk være veldig opphissende, visuelt. I kategorien "sånn er det bare".
Men ikke rulletobakk fra en knøvlete tobakkspose, ikke skrukket sigarettpapir med tobakksrusk som stikker ut i enden, og ikke tennes med en reklamelighter fra en bensinstasjon.
Jeg er nok litt snobbete i tankegangen så det må være sigaretter, som bør tennes med en elegant lighter. De må heller ikke gå rundt med røyken i munnen eller dampe konstant, da er vi raskt over på turnoff. Du bør heller ikke være for ung, da virker det litt fjollete. Det må være et bevisst valg gjort av et voksent menneske.
Det må røykes utendørs, og med et minimum av stil; dype lange drag og eleganse, det er skikkelig sexy. 3-4 sigaretter om dagen er nok. Da har du selvkontroll, og kan raskt slutte om du selv vil. Men det vil du ikke. Litt for å trosse de idiotiske myndighetene som blander seg inn i alt, litt fordi det er avslappende kos du tillater deg fordi du bestemmer helt selv, og litt fordi du føler det kribler litt å flørte med en sexy identitet. Fordi du vet at det finnes menn som tenker som meg 😅.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er født med Rød miks i skjortelomma, men det blir stadig mindre i hver rullings, og det blir heller ikke så mange av dem pga prisen.  Snart blir det vel skjorter uten brystlommer.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (22 timer siden):

Jeg er født med Rød miks i skjortelomma, men det blir stadig mindre i hver rullings, og det blir heller ikke så mange av dem pga prisen.  Snart blir det vel skjorter uten brystlommer.

Rød miks er best ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Kroatia nå. Fy f.. å mange som røyka av innbyggerne der. Askebegre overalt. Begynte å røyke igjen sjøl mens jeg var der, Sitte ute og avslutte middag med en Cappuchino og sigg.. digg. Og om morgenen, kaffe og røy... herlig.

Nå er jeg hjemme igjen så nå er det slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (22 timer siden):

Jeg er født med Rød miks i skjortelomma, men det blir stadig mindre i hver rullings, og det blir heller ikke så mange av dem pga prisen.  Snart blir det vel skjorter uten brystlommer.

Rød miks er originalvaren føler jeg. Nærmere Indianer( rødhud) kommer du ikke.. 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

💀 Fra jord er du kommet, til jord skal du bli.💀

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (28 minutter siden):

💀Fra jord er du kommet, til jord skal du bli.💀

Ja, det gjelder vel oss alle 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tråden er ryddet for bilde fra ekstern kilde, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg føler meg sexy når jeg røyker🤩 Elsker å røyke foran menn jeg merker at ser på meg… Blir kåt selv faktisk🤪

Anonymkode: df1c7...ce0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere røyker: ja det kan være godt, men gud så harry. 

Anonymkode: 3a107...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som tidligere røyker: ja det kan være godt, men gud så harry. 

Anonymkode: 3a107...8b0

Plager ikke meg at du syns det er harry! 
 

Liker å være litt harry jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst blitt litt «inn» igjen å røyke, etter hva jeg har observert. Ikke blant de yngste, men eldre unge.

Men men, sånn er det. Hva som er fint og hva som er kult gjentar seg med tiden. Det kommer og går.

Endret av AllahBallah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaEmilie98 skrev (På 5.9.2022 den 15.42):

Mange gutter som har sagt til meg at de syns det er sexy at jeg røyker! Jeg føler meg også mer sexy med røyk 🙂

Mye annet du kan gjøre som er mye mer sexy enn å røyke, som ikke skader deg 😅

Du kan begynne med selvskading for eksempel. Sexy med tversgående arr oppover armen til ei kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (4 timer siden):

Er visst blitt litt «inn» igjen å røyke, etter hva jeg har observert. Ikke blant de yngste, men eldre unge.

Men men, sånn er det. Hva som er fint og hva som er kult gjentar seg med tiden. Det kommer og går.

Jeg kjenner flere yngre unge som røyker også! Og veldig mange som snuser og vaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaEmilie98 skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner flere yngre unge som røyker også! Og veldig mange som snuser og vaper.

Men det er jo leit hvis man gjør slik først og fremst fordi man føler seg kul.

Jeg skal gi deg en historie fra virkeligheten:

Kamerat av meg kjøpte nylig brukt bil. Et halvt år gammel bil, brukt av en røyker. Det var vanskelig å selge denne bilen, fordi det stinka så jævlig innrøkt gammal nikotin og tjære. 
 

Vel, kameraten min kjøpte denne bilen. Tenkte han fikk en god pris for den. Han kunne jo bare sende den til rens.

Det har han gjort nå, flere ganger. Den er blitt gjennomvasket flere ganger, og ozon-behandlet. Men nikotin og tjære-lukten er umulig å få vekk. Fordi den ligger som kliss i alle bilens kriker og kroker.

Sånn er det i lungene dine også.

Men lykke til med å være kul, hot og sexy 😍

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (1 time siden):

Men det er jo leit hvis man gjør slik først og fremst fordi man føler seg kul.

Jeg skal gi deg en historie fra virkeligheten:

Kamerat av meg kjøpte nylig brukt bil. Et halvt år gammel bil, brukt av en røyker. Det var vanskelig å selge denne bilen, fordi det stinka så jævlig innrøkt gammal nikotin og tjære. 
 

Vel, kameraten min kjøpte denne bilen. Tenkte han fikk en god pris for den. Han kunne jo bare sende den til rens.

Det har han gjort nå, flere ganger. Den er blitt gjennomvasket flere ganger, og ozon-behandlet. Men nikotin og tjære-lukten er umulig å få vekk. Fordi den ligger som kliss i alle bilens kriker og kroker.

Sånn er det i lungene dine også.

Men lykke til med å være kul, hot og sexy 😍

Godt ikke lungene mine er så store som en bil da… Og ikke skal de selges heller 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...