Gå til innhold

Skal du på julebord i år ?


SissiB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal på to julebord i år, dagen etter hverandre, i forskjellige byer... :forvirret: Begge er på hotell, og faktisk med samme selskap (statoil). Vi jobber der begge to, men på forskjellig anlegg/platform.. Statoil har kjempe store julebord, med veeeeldig mange folk, så det kan bli litt upersonlig, men man sitter jo sammen med "jobb-gjengen" så det pleier å være kjekt. Gleder meg :)

Endret av -sandra-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tvilling

Ett julebord på meg! Men vi har julebord etter jul...uti januar. Da blir det god mat, morsomme leker og en real fest. Vi er omlag 15stk og en sammenspleiset gjeng, så pleier alltid bli vellykket!

gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp :)

Jeg skal på julebordstur med jobben til Danmark. Vi drar ned fredag morgen og er tilbake lørdag kveld. Vi er ca 20 personer, kun min avdeling. ( Jobber i et firma med 3000 ansatte...litt vanskelig å få til alle på julebord samtidig)

Gleder meg veldig. Vet lite om turen, men vet vi skal dra med båten ned kl 0815 fredag morgen, overnatting på hotell Hvide hus i AAlborg også retur med båten kl 1345 på lørdag. Fullt programm innimellom der, men det er visst hemmelig ;)

Gjett om jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på julemiddag hos sjefen sammen med kollegene mine, men uten kjærester/samboere/ektemenn. Vi er en av flere avdelinger, men hele firmaet skal ha årsfest på nyåret og ikke julebord før jul, noe jeg synes er ypperlig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paa jobben har de ikke julebord, men til gjengjeld melder vi oss frivillig til veldedig arbeid. I aar er det "literacy" (norsk?) som er tema. Vi skal dele ut boeker til et senter for daarlig stilte barn her i Edinburgh. I tillegg faar de noen soete fingerdukker. Gleder meg!

Men vi skal paa et julebord/ball som arrangeres hvert aar naa paa fredag. Har ny, stroppeloes kjole i lys turkis sateng fra Karen Millen og gleder meg til aa ha den paa meg, og til aa danse ceilidh (skotsk folkedans)! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet til jobbene våre krasjer i år igjen. Vi velger hans julebord, for der er det med følge. Litt synd, for det virker som det blir bra på jobben i år. I fjor var det kantina, så da var det ikke noe stort savn, men i år er det skikkelig opplegg. Hos kjæresten blir det helt sikkert full fest og mye moro.

Vi har dessuten julebord med vennegjengen dagen etter, og så har jeg ca 5 julemiddager med kunder. Matbudsjettet i desember blir ikke stort, særlig når jeg også har noen jobb-luncher....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...