Gå til innhold

Skal du på julebord i år ?


SissiB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, for første gang skal vi ikke på julebord. Jeg har vært ute altfor mye den siste tiden og skal ut enda mange kvelder før jul. Mulig at mannen skal - men de har aldri julebord med partnere - så der får jeg aldri være med allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på julebord med min jobb.

Det pleier å bety at vi først går på revy og siden har middag på en eller annen restaurant.

Vet ikke om vi skal på julebord med mannens jobb i år. Der går det mer i gryterett og danseband, og det er ikke helt oss for å si det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hos mamma, liten bedrift. Vi blir vel et lite antall, har det hjemme hos mor og far. Skal være "leker" først - UTENDØRS, så jeg skal boikotte første del ;)

Så er det vel noe mat da, tenker pappa kokkelerer, har ikke han tid bestiller de catering. Skal bare bli der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på fire julebord, jeg :)

Ett med jobben, ett med dansegruppa, ett med Romagjengen og ett med min manns jobb :hoppe: *liker julebord*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Det på jobben passa ikke i år. Syns vel egentlig ikke det var så synd heller, pleier ikke å være så innmari gøy akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det skal jeg :hoppe: Vi blir ca 150 stk, og det er alltid kjempegøy. Alle kjenner alle, masse dansing og koselig prating. I fjor var vi hjemme kl 0600 :-D

Regner med at det blir like morsomt i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i år så skal jeg det. Og morro blir det helt sikkert! =) Blir middag. Så får vi se hva vi gjør. Om vi blir der vi skal ha det eller om det blir byen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen og jeg skal på julebord i år (med jobben).

Vet ikke hvor mange vi blir, kanskje rundt 20-25 stk. Vi har bestilt på en av byens restauranter, og det blir nok en helaften på oss ja ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min jobb skal på julebord om vi klarer budsjettet for november.. Tror mange boikotter på grunn av dette påfunnet... Har aldri måttet konkurrere om å få julebord tidligere.

Ikke er det nedgangstider i beriften heller..

Hva synes dere om denne "ordningen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Skal på julebord med jobben til mannen min. Vi skal være på et hotell, og har booket rom så vi slipper å stresse med hjemreisen den kvelden (natta). Det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skal på julebord. til fredag. vi skal være på caledonien å spise. og etter på skal vi nok ut tenker jeg. vi blir ca 25 stykker. vi er 2 barnehager som skal sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er 32 stykker inkl. følge fra jobben min som skal ha en helaften med revy og julemat-buffet nå på lørdag. Og om et par uker braker det løs med full pakke = hotellweekend + revy sammen med kollegene til hannsauen.

Gleder meg like mye til begge deler!!! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannsynligvis

men det blir ikke før etter jul da

regner med at vi blir rundt 300-400 stk

(stor kjede)

blir som regel god mat og drikke på våre julebord

(innemellom kanskje litt for mye drikke.. ,men pytt pytt er julebord jo(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen julebord på meg. Jobben min gir oss ikke sånne goder, og med mannen sitt jobb passa det ikke.

Jobben min gir oss ikke julebord, men vi organiserer og betaler helt selv! Så; ja, det blir julebord i år også. Middag (koldtbord) og god drikke med gode kolleger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Og det er jeg så glad for! Skal ha et par turer med venner - blir jo nesten det samme som julebord det, bare litt mer uformelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...