Gå til innhold

Lerkefuglen synger

Gjest Olava

Anbefalte innlegg

Oj nyoppdaget dagbok - og jeg skratter!!! :ler: Himmelfrosker, tortillaknasking og utbrettkylling er tydeligvis midt i blinken for meg og min humoristiske sans! :briller2:

Ønsker deg en strålende kveld i putehavet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bursdag::perebrus::perebrus::perebrus: Hurra! En ny gjest i boka! Takk, Espera, og takk til deg også Lunacia!

Sitter her i all min prakt og velde i treningstøy, skal nok ut en tur, men først kommer det en alarmfyr som skal montere et slags alarmvidunder, og da var det meget ønskelig for mannen at jeg er til stede, slik at man slipper å undervise meg i koder og knapper i årevis.

Er faktisk meget rørt for tiden, fordi så mange allerede har respondert på bryllupsinnbydelser og har bestilt hotellrom og greier!

Kjempemoro!

Har nå også hatt to mareritt om bryllup, det er en tråd om det på bryllupsforumet, men den fnøs jeg bare av. Vel, nå også meg.

Om kun kort tid må jeg i butikken og presse meg inn i brudekjolen som har ventet på meg i snart tre måneder.

Må vel også punge ut....

Av en eller annen syk grunn, bare MÅ jeg bruke denne smileyen nå: :flekke::flekke::flekke::flekke::flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her du holder til nå! :vinke:

Godt å høre at du er frisk igjen. Jeg er skikkelig forkjølet i dag, og har avlyst formiddagen. Men kl 12 har jeg invitert 12 pers på et møte på jobben, så nå er det vel snart på tide å komme seg inn i noe mer representativt enn morgenkåpe og se om det går an å vekke et par hjerneceller. Jeg er ikke helt sikkert på hvordan det skal gå. ;)

Ha en veldig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Rumper du kosedressdama?

Jeg er antageligvis i ferd med å bli kosedressdame selv, siden jeg er på andre dagen i velurbukse....dårlig tegn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så det er her du har slått deg til nå ja!

Gratulerer med ny dagbok!

Alarmer er ikke alltid så lett å lære seg nei :ler2:

Og så hyggelig at gjesten har begynt å svare allerede da! Når er det dere har svarfrist da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, så mye koselig besøk! :):):)

Det ble ikke noen treningsøkt, men jeg er fremdeles i treningstøyet, hmmmm.

Alarmmannen var her i tusen år, etter at jeg hadde blitt utlært om koder og sånn, henta jeg posten. Der var det et dumt bæsjetissebrev som jeg mått legge meg litt på sofaen og tenke på. Dermed ble det

:sove:

Lillelou, jeg rumper ikke kosedressdama, rumpet bare litt ut i løse lufta på en hyggelig måte.

Du er jo i samme bransje som kosedressdama også! Men dine er vel ikke oransje?

Hyggelig å treffe dere igjen, brudene Markblomsten og Gika.

Vi har ikke svarfrist før 5. januar, men de reserverte hotellrommene måtte bookes i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Æsj, bæsjetissbrev er æsj! Ikke rart du måtte ta deg en blund. ;)

Heldigvis har jeg ikke falt ned til kosedressdamenivå når det gjelder fargen på min velur. Min bukse er foreløbig svart-oransj blir den nok aldri. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres jo logisk ut at man må sove når man har fått et dumt brev :klø: :klø: :klø:

Godt å høre at du holder deg til black velvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sove....eller drikke.....her kommer jeg med mine dårlige råd.... :sjarmor:

Jeg har nå i ren desperasjon spist to skiver sirupskake med majones og pølse (!!) og skylt det hele ned med to glass rødvin.Kanskje ikke så rart at jeg føler meg helt prikkete i kroppen? Montro hvordan det kommer til å gå når vi skal på City Lade og handle senere....spanande. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det hørtes avskrekkende ut med et par glass vin på en torsdags ettermiddag, Lillelou.

jeg tenkte å ta et glass øl her, men kom tilbake fra kjøkkenet med brus.

Hadde god pastamiddag, laget av den lille. Den måtte nytes til følgende film: Barbie i Fayritopia. Det er nå gjort/nytt.

Har trimmet og kjøpt x antall dyre pålegg som skal på nybakt brød i kveld.

Først skal jeg spille sjakk eller yazee med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig, Lythande!!! :klem::klem::blomst:

Men hva i alle dager mener du, Lunacia??? Er det noen gifer du ikke vil se???

Er nå vel hjemme fra lutefiskmiddag (sikkert byens dyreste) fordi vi vant et gavekort på nettopp den restauranten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag lekt supermor og tatt med datter + venninne til Pirbadet. Dette til tross for at jeg avskyr svømmehaller og bade"lender".

Nå må jeg pønske ut noe godt til aftens, deretter må det handles inn og tilberedes. Aaaaaner ikke hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva i alle dager mener du, Lunacia??? Er det noen gifer du ikke vil se???

Jeg bruker Opera. Der er det en funksjon som gjør at du kan skru av animasjonen. Utrolig deilig, så slipper man se bilder som beveger på seg, de "fryses".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegforstår, Lunacia! Kan bli slitsomt med all hoppinga, men jeg synes det er FESTLIG :bursdag: !

Joda, Pirbadet er digg nok, men det er noe med å vise seg fram i all sin prakt og velde med hvit kropp + all barberingen som må til, jeg er litt ape, nemlig.

I går var det opera-DVD og meksikamsk mat. Den lille så hele og var ikke i seng før halv ett. Må barnevernet kobles inn...?

Nå bøøøøør jeg jobbe, men begge arbeidsrom er opptatt av far og sønn. Kan jo like godt sitte her og tulle.

Burde ta tre "bryllupsrelaterte" telefoner, men utsetter og utsetter....

Har endelig fått spora opp "familiepresten", han er pensjonist og har flytta. Må finne ut hvordan vi da skal spørre ham, da blir det vel naturlig å ordne med hotell for ham også. Hmmmm.

Dette blir litt for komplisert for et lite brudehode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit kropp er ikke noe å skjemmes over. Heller blek og mystisk en brun og ... uhm... brun. ;) Dessuten, jeg er sikker på at du er fin akkurat som du er. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunacia, takk for vakre ord, men hva med hvit kropp som samtidig er fet og hårete....

Nå har jeg laget gjøre-før-jul-liste, vaska klær, rydda i barneklær, og en annen stoooor ting. Nemlig å få tak i en som kunne hjelpe mannen med å taue konebilen til (snufs) opphugging, jeg turde nemlig ikke selv. Tauing er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...