Gå til innhold

Lerkefuglen synger


Gjest Olava

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Operaen høres knall ut-det blir en super oppladning til lørdagen. :hoppe:

Høres ut som om du har passe jerngrep om begivenheten,og at dere er i rute-det er gudd,som de sier på Jæren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, Litle Lady!! Jeg er nesten aldri "å treffe" i denne dagboka for tida. Jeg skal gifte meg snart, skjønner du, så nå er jeg mest i en annen krok av forumet.

Koselig at du stakk innom!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Urrrghhh! Jeg går bare på besøk i andres dagbøker, så jeg kan vel egentlig bare slette denne.

Bryllupsdagboka fortrenger jeg hele døgnet, fordi:

1) Det er over ett år siden vi ble gift

2) Jeg lovte å skrive referat, men det ble aldri noe av.

Jo, den skal slettes snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Olava

Ågurimalla!

Nå har jeg pløyd gjennom hele boka, og har hatt det morsomt.

Nyter et glass brus (fydda, bikinisesongen står jo for døra), men måtte avreagere etter hvitvin som fortonte seg noe sur, til tross for at den smakte fortreffelig i Syden i gamle dager....

Da jeg har flyttet langt unna polet, prøver jeg meg på en liten bruksvinkjeller. Regel 1 (som ofte brytes):

Ta aldri opp en flaske uten å plassere minst èn i lageret....

Regel 2) (som ikke er iverksatt)

Lag en liste over de flaskene som ikke bør lagres ( :ler::ler::ler: )

Har faktisk 1 stk vanvittig rødvin som bør ligge til min 60-årsdag, ifølge vinkjennervenn. Til opplysning er det faktisk veeeeeldig lenge til (28 1/2 år).

Urghhh. Ble litt svimmel av den brusen.

Må hvile snart. Mannen har burtsdag i morgen, og da er det marsipankake (ikke pyntet enda) og gaver på senga.

Hemmelig: Har kjøpt DYR Leatherman-kniv i gave (av kjekk butikkmann, dessverre var jeg iført joggeklær (som ikke så ut som joggeklær, men fjøsklær), var usminket og hadde skittent hår og klokka var 9.00. Det eneste som trakk ned vedrørende butikkmannen, var brunostånde.

Velvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest lillelou

heyhey i boka, og gudd mørra! :vinke:

Håper det står bra til der oppi skauen,med både 2-og 4beinte. her er vi atter klare for en dag sammen med Amerikanerane, som heldigvis er snille Amerikanerar, ikke mye brøling og gnål om isbjørn eller burgere der i gården, nei. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...