Gå til innhold

TV-aksjonen


Gyda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg støtter i dag.

Hadde egentlig tenkt å gå med bøsse, men det kom på andre ting som vi prioriterer i stedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du være bøssebærer vet du, care. Det er det alltid manko på. Oppmøte klokken 15 i Oslo i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så kan du være bøssebærer vet du, care. Det er det alltid manko på. Oppmøte klokken 15 i Oslo i hvert fall.

Det skulle jeg gjerne. :blunke: Har brukt å stille opp når RK har innsamlingsaksjon. Men man må jo prioritere, vet du. Jeg prioroterer å sitte inne å skrive en fagartikkel som skal inn 5. november. Phu. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieB (ikke innlogget)

Jeg kommer ikke til å gi noen penger. Det gjør jeg aldri når pengene går ut av landet.

Jeg skal imidlertid være bøssebærer sammen med min 6åring, som så gjerne ville være med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg oppfordrer alle til å støtte de som har det aller verst i hele verden, funksjonshemmede barn i fattige land. Hvis man ikke vil støtte dette, hva støtter man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært hjemme i Norge og det plinga på døra, hadde jeg nok gitt en tier eller en "snessing".

Børsebærer kunne jeg aldri tenkt meg å være etter at jeg måtte som del av konfirmasjonsundervisningen. så mye kjeft og så mange dører slengt i trynet har jeg aldri fått før. ALDRI MER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "ikke hjemme" i dag, jeg...

Fatter ikke poenget med å gå med bøsser. Hvis man vil gi penger, finnes det jo kontonummer man kan sette inn en sum på... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her @lfa :ler:

Håper ingen slipper de inn i blokka :ler:

Neida... De må jo få samle inn. Har ikke dårlig samvittighet for at vi ikke gir, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke poenget med å gå med bøsser. Hvis man vil gi penger, finnes det jo kontonummer man kan sette inn en sum på...

Sant det, men så har du sånne som meg. Klarer ikke si nei, når de står der med bøssa i hånda......... enda vanskeligere å si nei når det er unger som står der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Fatter du ikke det med bøsser @lfa? Du ser jo at det kommer inn 100 millioner på en slik dag, tror du det kommer inn like mye penger hver dag?

De fleste av oss har godt av å bli minnet om hvor bra vi har det. Åsne Seierstad oppfordret folk til å gi så mye at de må spise tomatsuppe i en uke. Egentlig har hun rett, selv om det høres litt brutalt ut. Tror nok ikke jeg kommer til å gi så mye men over snittet skal jeg iallefall gi.

Synes det er flere her som burde tenkt seg litt om og dele noe av det vi har med de som ikke har noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, jeg fatter at de får inn mye penger på det. :blunke:

Tomatsuppe en hel uke? Hva om jeg heller gir 7 tomatsuppeposer?

Nei, kall meg gjerne egoist, men jeg trenger faktisk de få kronene jeg har selv... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...