Gå til innhold

Chaten på KG - Kvinnfolk er kvinnfolk verst


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Det var nok meg som gjorde at Vinga stakk fra chatten i går kveld. Jeg hadde det mest gøy men å snakke med Xeyes om sko og erte Rabalder med traktor og harryråning utenfor det lokale gatekjøkkenet.

Men jeg liker litt liv på chatten jeg, og litt krangling- og erting hører med.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rekker hånden ivrig i været*

Aner ikke hva dere snakker om, men jeg vil være Makrell i tomat. Får jeg får jeg får jeg?????

Makrell er herved copyrightet Tusenfryd sitt bruk på chatten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjenta det jeg fikk sagt inne på chatten igår før jeg la meg.... :ler:

SMALL MINDS DISCUSS PEOPLE

AVERAGE MINDS DISCUSS EVENTS

GREAT MINDS DISCUSS IDEAS

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig enig med deg, Milla, så lenge alle har forstått at det ikke er vondt ment.

OG...Så lenge man er ÆRLIG og bruker sitt RIKTIGE nick!! For er man ikke tøff nok til det, er det tydelig at denne "ertingen" ikke er på gøy, men at man virkelig vil være drittsekk og DA er det ikke moro lenger!!

Hyse;- bryt sammen og tilstå!!! :ler:

Nei, men seriøst; det er ikke gøy når man ikke vet hvem det er som sitter der og slenger ut dritt til deg. Da er det trossalt bedre at Du gjør det, Milla!!, for du er ærlig og tør å vise hvem du er, du skjuler deg ikke under "gjest".... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Jeg vil være enten en sleip ål eller ei flyndre som ligger å lurer på bunnen og snapper opp alt sladder....eller kanskje jeg kan få være ei reke?!

Er det lov?!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nå klarte du jo å stave det riktig også Vinga :-) Hurra for deg!

Jeg er meg ja, jeg har aldri vært på chatten som noe annet enn Milla.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Harry eller ikke i MILLAS øyne, jeg synes fortsatt glattkjøring med bil er gøy jeg :D Og ja!!! Jeg ER langt fra folk!!!!! Så får den som vil kalle meg for teit og rar og hva pokker de nå mener om ei stakkars singel jente som de aldri har møtt..................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg ser at folk ikke har skjønt hvor OND jeg er! Synd for dere! :evil: :evil: :evil: :evil:

:hoho::hoho::hoho:

Jeg regner nå misforståelsen for oppklart og at taperen er.... (dudududu....) SIV.

For jeg regner jo med at det var om og gjøre å vinne her...?

Forøvrig enig med Lillian: Greit så lenge folk kan stå for det de sier med sitt rette nick.

Og hyse-pyse-pipelort den som må spionere og sladre og ødelegge!

Forøvrig har jeg brukt masse ondskaps-krefter på å bytte dekk på bilen. Klarte det heeelt selv... STOLT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ble det av Siv?

Hun må da få en sjanse til å forsvare innlegget sitt da.

SIV!!!

Du oppfordres herved til å stå for det du sier!!!

:briller: Rocke'n'roll FISKEboll, kjøttkaker og fårikål.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var en stund inne på chaten i kveld og fikk nærmest bakoversveis over hva som foregikk der inne.

Skittkasting og latterliggjøring av personer som ikke var tilstede og kunne forsvare seg, og til og med denne personens mann satt man å lette etter bilde på over nettet.

Jammen har mannfolk rett når de sier at kvinner er verst når det gjelder å kritisere og rakke ned på hverandre.

Dere som gjorde dette burde tenke dere om, hva om det var dere som ble utsatt for en slik hets og jakt?

Skam dere, jeg blir flau på deres vegne.

Hmm..og du baserte "Jammen har mannfolk rett når de sier at kvinner er verst når det gjelder å kritisere og rakke ned på hverandre." på internhumor på chatten igår..inne blandt folk DU ikke kjenner og DU ikke kjenner humoren til ? er ikke det og rakke ned litt da ?:) Og hvorfor svarer du ikke og står for dette ?

Og hvorfor (igjen)..sa du ikke noe når du var det ? ..er det slikt at du "fakenickede" der igår ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal være krabbelur - jeg da, eller steinbit? :ler::ler:

Jeg har brukt alle mine FBI- og KGB-evner til å spore opp hyse, jobber fortsatt med saken, :hoho: har funnet ut en del, men ikke klart å dedusere meg frem til en endelig konklusjon. (Den var intern den...)

Nysgjerrigheten lenge leve!

Dere må jo innrømme at det bildet av GH var herlig med tanke på den heftige hårdiskusjonen tidligere på kvelden, det var jo nettopp DET Siv ikke fikk med seg. Dette hadde ingenting med å fornærme Milla å gjøre, det var rett og slett et festlig innslag i en særdeles useriøs debatt.

Dessuten tror jeg det skal ganske mye til for å fornærme Milla! You go girl :D

Jeg er egentlig selv ganske ny på chatten og må si at jeg ble tatt imot med åpne armer fra første stund, noe jeg synes var veldig positivt og kjempehyggelig. :D

Som Rabalder skrev ovenfor så hilser vi alltid på folk når de stikker innom, og roper på dem når det blir for stille. Det er ikke vanskelig å komme med i samtalen så sant man tar et lite initiativ selv først.

I den senere tid har det vært noen som har vært innom chatten, faktisk ganske så lenge av gangen, uten å skrive ETT eneste ord. DET synes jeg blir for dumt. Da vet vi at disse ikke er på privaten fordi alle unntatt en person deltar i fellessamtalen.

Å bare logge seg inn på chatten for å regelrett spionere på de som er der inne, har jeg IKKE sans for i det hele tatt. Enten så får man gi seg til kjenne eller så får man finne på noe annet å gjøre. Det er ikke akkurat hyggelig å føle seg overvåket.

Jeg har vært innom andre diskusjonsforaer og prøvd noen andre chatter, bare for å prøve. Der følte ikke jeg meg hjemme.

Ja, vi diskuterer både her på kg-forumet og på chatten, det kan bli litt heftig til tider og til tider useriøst, men i bunn og grunn er dette et KOSELIG forum.

Det er derfor jeg har valgt å bli værende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle være så heldig å treffe noen på chatten, kan jeg da kanskje kalle meg........*tenke tenke tenke tenke* måka :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen siv. Vi venter bare på at du skal si noe nå!

Ellers sier jeg bare AMEN orakel! :ler2:

Hva er jeg da?? En ål kanskje? Slimål passer bedre? :ler2:

Og ja Milla, vi hadde det jo kjempe kos i går! :D

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...